Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Waar is het bericht over Argo
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



Holmes
Website Member
Posts :20

Website Member
2006-04-24 - 14:41:17 send message to Holmes

Nog dit aan Harry2 omdat ik van hem toch geen eigen mening of karakter mag hebben:
BVP heeft de volgende website mogelijk gemaakt en geactiveerd :
Een primeur speciaal voor u : www.gestolenkromsnavels.be
U vraagt, wij draaien.


Harry2
Website Member
Posts :22

Website Member
2006-04-24 - 14:44:36 send message to Harry2

Tack of Holmes,

Goed initiatief hopelijk levert het vruchten op. Als het goed is zeg ik het ook

Harry


Holmes
Website Member
Posts :20

Website Member
2006-04-24 - 14:45:24 send message to Holmes

Dank U


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2006-04-24 - 16:31:04 send message to hdra

quote:
Ik heb bij Argo een edelpapegaai gekocht verleden zomer en dit beestje is echt een schatje. Hij doet van allerlei trukjes zo kan hij tuimelen en voor dood liggen op comando. Ik ben er zeer tevreden over nogmaals bedankt Argo.


Getrude van harte welkom op arena als nieuw lid. En wat toevallig dat u zo tussen de discussie van Argo beland , juist op een zo mooi moment.
Nogmaals van harte welkom.wink ;)


Gert Jan
Website Member
Posts :191

Website Member
2006-04-24 - 17:55:42 send message to Gert Jan

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Ik heb maanden geleden al eens gereageerd op dit onderwerp en kan het nu wederom niet laten!

Beste Tjokke, Argo e.a.. Als het idd zo is dat de Kinderwens de parkieten schenkt aan zieke kinderen, dan is het toch de simpelste manier om dit kenbaar te maken aan de donateurs zodat alle verhalen als onwaar de prullenbak inkunnen!
Dit gebeurt dus echter niet. Ook aan mij heeft hij/de stichting , ondanks herhaald verzoek, nooit meer iets laten horen! Dit zegt mij genoeg!!

Groeten Gert jan
P.s. een nieuwe activiteit op dit gebied zal ik van harte ondersteunen!


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2006-04-24 - 21:59:41 send message to hdra

quote:
P.s. een nieuwe activiteit op dit gebied zal ik van harte ondersteunen


Henk


Dit bericht is door moderator agabird aangepast

agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2006-04-24 - 22:11:06 send message to agabird

We hebben van Holmes een eerlijk antwoord gezien wat hij wil bereiken.

Ik wil dit eigenlijk ook aan hdra vragen. Wat wil jij bereiken?? Wat zou een goede oplossing zijn?

Ik begrijp dat je ook vind dat de stichting steken laat vallen. Ik begrijp dat je niet gelooft dat de kinderwens daadwerkelijk gestopt is binnen de bestaande stichting. Eerst zien en dan geloven, begrijp ik allemaal. Maar daarna, wat wil je??


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2006-04-24 - 22:20:45 send message to hdra

Dat hij met de zogenaamde kinderwens stopt en dit ook bekend maakt. Geen reclame meer voor kinderwens en donateurs bedonderen. Dat hij vogels verkoopt etc moet hij zelf weten. Ik vind dat mensen zelf maar moeten beoordelen waar ze kundig vogels kunnen kopen, dat is niet aan mij.

Maar geen kinderen bedonderen, dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.

Overigens lijkt het zo dat dit twee mensen willen maar jij weet ook uit de diverse reacties dat dit de wens is van velen.

Henk


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2006-04-24 - 22:23:44 send message to hdra

quote:
Ik begrijp dat je niet gelooft dat de kinderwens daadwerkelijk gestopt is binnen de bestaande stichting. Eerst zien en dan geloven, begrijp ik allemaal. Maar daarna, wat wil je?? Agabird.

Hij heeft bij jou aangegeven dat hij met deze stichting gestopt is. Echter overal staat nog gewoon de link naar deze stichting. Als hij nu ondanks zijn belofte niet stopt met deze corrupte stichting belazerd hij ook jou. Dan vind ik ook dat hij van deze stite af moet. Af je moet het prima vinden dat ze je bedonderen.

groet

Henk




agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2006-04-24 - 22:55:50 send message to agabird

Het lijkt me verstandig de zaken dan even wat tijd te gunnen. We kunnen wel gaan gissen naar waarschijnlijke aflopen maar dat helpt niemand wat.


lisaar
Website Member
Posts :42

Website Member
2006-04-29 - 21:28:25 send message to lisaar

"Ik begrijp dat je niet gelooft dat de kinderwens daadwerkelijk gestopt is binnen de bestaande stichting. Eerst zien en dan geloven, begrijp ik allemaal. Maar daarna, wat wil je?? Agabird.
Hij heeft bij jou aangegeven dat hij met deze stichting gestopt is."


Wat is dat dan: http://www.argolive.be/kinderwens


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2006-04-29 - 21:44:05 send message to hdra

Ja gaat gewoon door. Het onbinden duurt 8 weken zegthij. In de statuten staat dat ontbinding met onmiddelijk ingang kan. Die man blijft gewoon liegen dat het gedrukt staat.

Tevens ben ik benieuwd wat hij hier mee doet:
Art. 22. In geval van ontbinding, zal na vereffening van het passief, het netto overblijvend maatschappelijk bezit overgedragen worden aan een sociaal goed doel.

Tevens heb ik begrepen van een aantal Belgen dat alleen agabird kennelijk op de hoogte is van het feit dat hij gaat stoppen. Leden weten hier niets van en op de site van kinderwens leest men hier ook niets over.

Op deze site heeft men het vaak over respect. Maar heeft men ook respect voor de leden van arena die nu genoeg bewijzen hebbben aangeleverd, dat dit allemaal zo wankel en corrupt als de n....t...n is. Voor die Dennis in Den Ilp was in de tijd minder nodig. En ik praat dus over echte bewijzen (en dat weet agabird ook) en niet over roddel en achterklap.

groet

Henk


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2006-05-13 - 21:26:05 send message to tonnl

Ik dacht laat ik eens wat leuks schrijven in zijn gastenboek...
De eigenaar van het gastenboek heeft u geblokkeerd, zodat u geen bericht kunt achterlaten
Is schijtlijster met twee lange eien? happy :)
Ton.


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2006-05-13 - 22:22:23 send message to hdra

Maar is volgens mij nu wel gestopt met de kinderwens. En dat is me een pak van het hart.

Henk


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2006-07-05 - 18:52:11 send message to hdra

Oke tot slot.

Ik had aan Jan beloofd de termijn van 8 weken aan te houden. Gunstig nieuws is dat hij zijn kinderwens actie niet meer op zijn site heeft staan.

In de statuten staat dat hij het overgebleven geld moet schenken aan een goed doel. Ik heb hem diverse malen verzocht aan te geven wat hij met het geld heeft gedaan (als lid) U raadt het al in een keer geen bericht meer van meneer. Dus ik kan me niet onttrekken aan de indruk dat dit helaas op zijn eigen bankrekening is blijven staan.

Gisteren zag ik plotseling een mogelijkheid hier wat aan te doen. Argo had namelijk plotseling in zijn banner staan "degene die vals beschuldigingen uit zal ik laten vervolgen door advocaat Maes". Ik heb hem een mail gestuurd dat ik graag het adres van zijn advocaat ontvang , zodat ik hem kan aanklagen wegens fraude en misleidende reclame. Ja, u raad het al. Plots werd het van zijn banner gehaald. En kreeg ik mailtjes met allerlei ontwijkende antwoorden. Hij deed al 15 jaar zaken met deze advocaat maar gaf niet de gegevens.

Agro als je dit leest dan kun je lezen dat ik dus niet positief over je ben, wat mij betreft zal ik graag de zaak aangaan.

Ik zal bij een eventuele zoals u het noemt vervolging van advocaat Maes, het volgende eissen:

- inzicht in de boekhouding van kinderwens, met specifieke vragen wat heeft u met het geld gedaan van de kinderen en waar is het geld gebleven naar het stoppen van de stichting?

- Een overzicht van certificaten van de zogenaamde opleidingen en trainingen die u heeft gevolgd (misleidend)

- een ovezicht van de kinderen waar zogenaamd vogels aan zijn geschonken.

- diversen

Voor mij blijft u een oplichter (moderators laten staan want anders heeft hij geen zaak om mij te vervolgen) en vind ik het een schande dat u ook nog maar ergens mag adverteren.

Normaal kan ik om clowns lachen, maar op de clown kun je alleen maar ................

P.s Argo ik heb al u mail verkeer bewaard. Dit om evt aan de advocaten te kunnen overleggen.

Henk




Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 122 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede