Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Waar is het bericht over Argo
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



paddo
Website Member
Posts :115

Website Member
2006-07-05 - 19:58:26 send message to paddo

Mag ik een luid aplaus voor Henk ? ( Hdra)


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2006-07-05 - 21:54:29 send message to hdra

Niet nodig happy :)


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2006-07-06 - 15:25:51 send message to agabird

hdra,

Allereerst moet ik zeggen dat ik niet blij ben met deze actie. VogelArena is niet de plek om een rechtzaak uit te lokken. Als je een rechtzaak wilt, dan raad ik aan deze zelf aan te spannen (als lid).

Het is zo een beetje de omgekeerde wereld. Jij bent het ergens niet mee eens, en dan ben jij degene die actie moet ondernemen. En die actie is niet het verspreiden van verhalen in de hoop dat de andere partij een rechtzaak tegen jou gaat aanspannen.

Ik ben dan ook nog in beraad met mijzelf of je bericht wel moet blijven staan.

Misschien een goed idee om een melding te maken bij de reclame code commissie http://www.reclamecode.nl/ voor de misleidende reclames. Dat is de juiste instantie, ook voor over de grens.

Ik wil ook nog wel een kleine inhoudelijke reactie geven over het volgende punt:
quote
- inzicht in de boekhouding van kinderwens, met specifieke vragen wat heeft u met het geld gedaan van de kinderen en waar is het geld gebleven naar het stoppen van de stichting?



Volgens mij bestaat er een misverstand over de vereniging. Zoals je kan zien in de aanpassing van de statuten per 1 januari 2005
( http://users.skynet.be/tack-tytgat/argolive.pdf )
Is destijds de bestaande vereniging uitgebreid met de droomwens en kinderwens actie. Dit betekent dat deze acties geen vereniging op zichzelf zijn.

Op het moment dat je dus de kinderwens actie uit de vereniging haalt, blijft de vereniging bestaan. En zal dus ook geen opheffing plaatsvinden. Ook zal het verenigingsgeld niet verdeeld worden onder andere goede doelen.


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2006-07-06 - 19:44:31 send message to hdra

Jan

Ik hoop dat ik het niet met je eens mag zijn?
Hij zou de stichting ophefen dat heeft hij in de tijd ook naar jou gemaild (het mailtje wat ik van jou heb ontvangen) Nu richt hij zogenaamd met dat geld weer andere stichtingen op (overigens zonder tussen komst van de ledenvergadering) je hebt hem altijd gedekt dat is welliswaar te prijzen , maar niet wat mij betreft. Maar goed als je alles wilt verwijderen verwijder dan maar de hele topic. Zeker al mijn reacties anders zit er wat mij betreft geen veband meer in. Welliswaar is arena mischien niet de plek om hem aan te pakken, maar toch ook niet de plek om misleidende praktijken toe te staan?

Henk


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2006-07-06 - 23:25:21 send message to agabird

Henk,

Je mag het altijd oneens zijn met mij hoor, dat is geen probleem. Maar ik wil wel dat je je aan de feiten houdt.

quote
en kinderwens verdwijnt zowiezo uit de statuten
is vorige maand al gestemd en zal verschijenen openbaar en gaat van alle sites af

Is het stukje waar je op doelt. Daar staat niet in vermeld dat de stichting zelf opgeheven wordt. Enkel en alleen het onderdeel kinderwens, dat was immers het onderdeel dat zorgde voor de parkieten voor de zieke kinderen.

Dus gaan roepen dat hij geld moet gaan verdelen etc, is mijns inziens totaal onterecht, en enkel bedoeld om hem meer in diskrediet te brengen. Nu weet ik dat dat je bedoeling is, hopende een rechtzaak te krijgen. Maar iedereen verdient een eerlijke behandeling.

Je meldt dat hij weer andere stichtingen opricht. Ik vraag me af waar je op doelt?? Je hebt schijnbaar meer informatie dan ik, dus ik zou graag weten waar het over gaat.


BZB
Website Member
Posts :266

Website Member
2006-07-07 - 00:02:14 send message to BZB

stoor me altijd mateloos aan mensen die zich storen aan een ander!

Zitten we dan in een denkbeeldige cirkel?

HDRA haal je gelijk gewoon via de rechter, speel desnoods eigen rechter, mij om het even. Maar val de beheerders van het forum niet verder lastig met je welles-nietus spelletje!

je hebt iedereen onderhand genoeg gewaarschuwd!


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2006-07-07 - 08:15:36 send message to hdra

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

quote: Allereerst moet ik zeggen dat ik niet blij ben met deze actie. VogelArena is niet de plek om een rechtzaak uit te lokken. Als je een rechtzaak wilt, dan raad ik aan deze zelf aan te spannen (als lid).
Jan

jan we begint er nu met dreigen? Hij zetten op zijn banner dat hij bij beschuldigingen/ opmerkingen mensen gaat vervolgen via meester Maes. Leuk om via arena naar een adverteerder te gaan die met zulke dreigementen komt. Kom op.

Maar ke ik merk weer dat er nogal wat mensen zijn die direct een mening plaatsen zonder eerst eens goed te lezen of zich in de materie te verdiepen. Jammer.
Maar goed om het hier maar positief te houden zal ik mijn berichten verwijderen. En zal mij definitief terugtrekken op het forum. (overigens die tip heb ik al van meer leden gehad die dit ook gedaan hebben)

Henk


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2006-07-07 - 08:19:40 send message to hdra

Sorry

Ik zie dat ik dat zelf niet kan doen. Jan ik heb het verzoek om al mijn berichten op arena forum te verwijderen.

Henk


jani
Website Member
Posts :358

Website Member
2006-07-07 - 09:06:54 send message to jani

Vind ik gewoon jammer.
Deze man kan gewoon zijn gang gaan,en dit met de volledige steun van vogelarena,proficiat.
Men kan mij nu nog eens een berichtje sturen en met een rechtzaak dreigen voor laster en eerroof.


Roosje
Website Member
Posts :134

Website Member
2006-07-07 - 12:06:00 send message to Roosje

Ik sluit me bij jani aan....


rupicola
Website Member
Posts :1712

Website Member
2006-07-07 - 12:37:31 send message to rupicola

Naar mijn mening is het wel degelijk zinvol dat wij op deze site, c.q. dit forum, op de hoogte worden gehouden van zaken met betrekking tot Argo!

In de eerste plaats betreft het hier toch zeker een vogels-gerelateerd onderwerp!

Argo probeert via deze site op verschillende manieren vogels te verkrijgen. Daar is op zich uiteraard niets mis mee, maar de manier waarop hij te werk gaat roept nu eenmaal behoorlijk wat twijfels op bij een aanzienlijk aantal mensen.

Met name nieuwe leden op de Vogelarena dienen in de gelegenheid gesteld te worden kennis te nemen van de op z'n minst twijfelachtige werkwijze van Argo.


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2006-07-07 - 14:05:21 send message to agabird

jani, roosje, ik snap jullie opmerking niet helemaal. Ik hoop dat jullie dit verder willen toelichten. VogelArena is een site waar mensen vogels te koop aan bieden. Zolang er geen bewijs is dat een persoon of handelaar vogels verwaarloost, of een echte oplichter is, dan is deze welkom op VogelArena te adverteren.

Het is duidelijk dat Argo een andere manier van werken heeft dan de meeste. En dat niet iedereen dat op prijs stelt is ook duidelijk. Maar voordat iemand een oplichter genoemd kan worden is er wel wat bewijs nodig.

Het feit dat hij een banner op zijn site waar hij in aangeeft valselijke beschuldigen richting hem te laten vervolgen, is wat mij betreft geen dreigement. Het zou zo in elke algemene voorwaarde kunnen staan van elk bedrijf. Dat sommigen gelijk daar weer wat achter zoeken, tja dat is weer een ander verhaal.

aan hdra,

Ik vind het jammer dat je besluit het forum te verlaten. Jij vecht voor een goede zaak (in jouw ogen), laat mij ook vechten voor een goede zaak (in mijn ogen). In plaats van te beweren dat er berichten geplaatst worden zonder dat er in de materie verdiept is.

Ik zal hier absoluut niet beweren dat ik het 100% eens ben met Argo. De manier hoe hij zijn zaakjes aanpakt zijn niet de mijne. Maar dat hoeft ook niet.

Waar ik alleen niet tegen kan is dat VogelArena gebruikt wordt om mensen in een kwaad daglicht te stellen op basis van onwaarheden.

In mijn reactie heb geen partij gekozen voor Argo, en geen partij gekozen voor de tegenstanders.

Ik geef alleen aan dat de argumentatie van de tegenstanders (opheffing van de stichting gedeelte) niet geheel juist is. En dat het de omgekeerde wereld is om een vervolging uit te lokken (beter om zelf een rechtzaak aan te spannen).

Ik denk dat iedereen mag blij zijn dat iniedergeval sommigen nog opletten of discussies er wel eerlijk aan toe gaan. Anders wordt het wel heel makkelijk om mensen onderuit te halen.

rupicola,
Ik ben het met je eens, dit onderwerp hoeft van mij niet weg of gesloten te worden. Anderen mogen zien wat er zich rond Argo af speelt. Als ik Argo echt het hand boven het hoofd had willen houden was dit onderwerp ook al lang verwijdert, en waren alle reacties in de kiem gesmoord.

Het is alleen jammer dat de tegenstanders van Argo denken dat ze hier hun verhaal niet mogen doen. Dat mogen ze juist wel, als ze zich maar aan de waarheden houden en een eerlijke discussie willen voeren.


jani
Website Member
Posts :358

Website Member
2006-07-07 - 14:42:39 send message to jani

Jan
Ik heb wel dreigementen ontvangen via mijn berichten,en dit is geen clausulle.
En wat was er dan bij Dennis wel bewezen om hem zo snel te verwijderen?
Integendeel daar waren het grote mensen die gewoon zelf niet uit hun doppen keken en geen zieke en weerloze kinderen die als argument werden gebruikt.
Ik vind dit gewoon veel erger,of niet soms?
Dit is voor mij gewoon het laatste wat ik er wens over te zeggen,maar ben gewoon in vogelarena teleur gesteld.Het forum van vogelarena is gewoon niet meer wat het destijds was.


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2006-07-07 - 15:16:05 send message to agabird

Hallo jani,

Beadnkt dat je hebt gereageert.
Het grote verschil met Dennis zit hem in het feit dat ik Dennis zelf aan de telefoon heb gehad, waarin hij mij bedreigd, en de leden van VogelArena. Dat was de hoofdreden hem te weren. Natuurlijk kwam dat voort uit de verhalen over de zaakjes van Dennis.

Als je bewijzen hebt tegen Argo, mag je die gerust plaatsen hoor, daar is niets mis mee. Dus als jij diegene bent die bedrogen is door Argo, dan nodig ik je uit je verhaal te plaatsen.

Bedreigingen zijn inderdaad nooit goed te praten. Als er iemand bedreigingen ontvangt via zijn berichten, dan is het natuurlijk wel van belang mij of ParkietenPeter daarvan op de hoogte te stellen, en het bericht niet te verwijderen.

Personen die bedreigingen uiten richting een ander lid krijgen soms een tweede kans, maar meestal worden die direct uitgesloten van de site (beetje afhankelijk van de situatie). Wij hebben zelfs in het verleden aangeraden om aangifte te doen bij de politie, waarin wij ten volle medewerking willen en zullen verlenen om de bewijslast rond te krijgen.

Maar goed, het forum is zo leiuk als de iedereen het maakt. Er is niet echt 1 persoon of zaak aan te wijzen waardoor het niet zo gaat als we allemaal zouden willen. Als dat er wel was, dan is het natuurlijk heel makkelijk daaraan wat te doen.


jani
Website Member
Posts :358

Website Member
2006-07-07 - 15:53:30 send message to jani

Ik had al gezegd niet meer tereagerenen zal mij daar dan ook aan houden.(hecht nogal belang aan een gegeven woord)




Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 145 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede