Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Waar is het bericht over Argo
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3 4 5 6 7 8 9
volgende >>>


Auteur Onderwerp : Waar is het bericht over Argo
Triton
Website Member
Posts :140

Website Member
2005-09-15 - 16:12:56 send message to Triton

Ik begrijp er niets van ik zoek het forum onderwerp over Argo maar ik kan het niet vinden of het is verdwenen ????


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2005-09-15 - 16:23:09 send message to agabird

Klopt dat bericht is verdwenen. Het voegt niets toe dat onderwerp.

Maar op basis van het feit dat het verhaal niet uit eerste hand is en anoniem, heb ik het verwijderd.


noel
Website Member
Posts :75

Website Member
2005-09-15 - 17:09:26 send message to noel

hoi mooi

ieder zijn normen en waarden fantastisch

waneer doe je het en waneer niet!!!


paccie
Oud Lid
Posts :565

Oud Lid
2005-09-15 - 17:55:01 send message to paccie

goed gedaan jan


Triton
Website Member
Posts :140

Website Member
2005-09-15 - 18:16:50 send message to Triton

Ik moet eerlijk zeggen als Agabird vindt dat het onderwep gesloten moeten worden oke dan is dat zo. Maar wat ik wel vreemd vindt is dat nu dat onderwerp ook niet meer te lezen is. Andere gesloten onderwerpen zijn nog wel te lezen. Of zal dat dan toch te maken hebben dat Argo hier volop adverteerd en dat het daarom niet alleen gesloten is maar ook verwijderd????


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2005-09-15 - 18:28:52 send message to Niltava

Lijkt me sterk dat Jan afhankelijk is van Argo happy :)


goffini
Oud Lid
Posts :619

Oud Lid
2005-09-15 - 20:26:08 send message to goffini

Gezien de censuur op deze site,zal ik me niet meer met het forum bezig houden.
Het hele forum voegt niets meer toe aan deze site.
De groeten


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2005-09-15 - 20:28:01 send message to agabird

De reden dat het bericht ook verwijderd is heeft niets te maken met het feit dat Argo ook op deze site adverteerd. In het verleden zijn vaker adverteerders van de site gehaald die niet "strookten".

Daarnaast hebben we al veel verhalen over Argo op het forum staan, die niet verwijderd zijn, en die zijn ook niet allemaal positief.

Ik heb al eens vaker uitgelegd waarin het beschuldigen van een handelaar/kweker moet voldoen op deze site. Daarvan heb ik toen gezegd dat een beschuldiging niet anoniem mag zijn, tenzij bij mij gemeld wie de anonieme plaatser is. En ook dat het geen verhaal uit tweede of derde hand mag zijn.

Deze soort van regels zijn er om ervoor te zorgen dat het controleerbaar een waar verhaal is, en dat de plaatser van het verhaal ook zelf nog toelichting kan geven als er vanaf andere personen vragen of opmerkingen komen.

Op basis van deze heb ik de posting verwijderd.


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2005-09-15 - 20:33:55 send message to agabird

Goffini, het is jammer dat je het als censuur ziet, ik probeer hier een forum in goede banen te leiden (samen met ParkietenPeter). En ja dat betekent dat er wel eens wat berichten gesloten worden of verwijderd.

Op het moment dat alles kan en mag in een forum, is het ook geen forum meer waar je plezier op beleefd. En daar pas ik ook voor.

Als je er niet tegen kan dat op het forum van VogelArena "regeltjes" bestaan, tja dan ben ik bang dat ik je niet veel tegemoet kan komen. Al kan ik wel zeggen dat ik het heel jammer zou vinden als je om die reden zou wegblijven van het forum. Wij doen ook alleen maar ons best ....


jani
Website Member
Posts :358

Website Member
2005-09-15 - 20:40:48 send message to jani

sorry jan
Maar die argo staat gewoon niet vast in zijn schoenen,vind het gewoon een sjoemelaar die eerst gewoon vogels ronseld onder het mom van zieke kinderen helpen en die dan zelf een handelaar is.
En zo iemand word nog gesteund door VA. vind dit erger dan de verwijderde topic.


goffini
Oud Lid
Posts :619

Oud Lid
2005-09-15 - 20:42:32 send message to goffini

Mijn laatste reactie

link verwijderd door webmaster


Dit bericht is door moderator agabird aangepast

agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2005-09-15 - 21:03:51 send message to agabird

Ik heb proberen uit te leggen dat ik met het verwijderen van het bericht niet een extra steun betuiging richting Argo geef.

In het verleden hebben we meer zulke gevallen gehad, en die zijn ook allemaal verwijderd. Waarom zou die dan van Argo moeten blijven staan?

Jani, dat Argo ook op VogelArena adverteert en dat je dat een kwalijke zaak vind, dat is een ander verhaal. De discussie mag je altijd later een keer met mij voeren.


slayer
Website Member
Posts :95

Website Member
2005-09-16 - 12:07:50 send message to slayer

en ja hoor daar gaan we weer


paccie
Oud Lid
Posts :565

Oud Lid
2005-09-16 - 17:19:40 send message to paccie

leven en laten leven begin eerst maar bij jezelf alles te verbeteren en dan een ander


dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2005-09-16 - 18:48:12 send message to dooren

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Gezien het aantal berichten wat goffini achter zijn naam heeft staan (en dus trouwe bezoeker is) gelooft ik dat hij oprecht dit verhaal naar buiten heeft gebracht.

Agro heeft ook de naam van de tegenpartij naar buiten gebracht, dus er waren geen onbekende.

Aan de andere kant is argo zelf verantwoordelijk voor zijn handelen met vogels, hij heeft zelf de vrijheid om te reageren, en zijn tegenverhaal te doen.

Ik vind het ook zeer betreurenswaardig dat goffini nu stopt, en dat allemaal voor het "beschermen" van argo. Trouwe forumleden verliezen is wel het laatste wat VA kan gebruiken.

Dit is ook VA onwaardig.

Als we zo afhanklijk zijn van advertentie-inkomsten kunnen we beter iets meer betalen voor de advertenties.
Gert


Triton
Website Member
Posts :140

Website Member
2005-09-16 - 19:00:56 send message to Triton

quote

Als we zo afhanklijk zijn van advertentie-inkomsten kunnen we beter iets meer betalen voor de advertenties.
Gert

helemaal mee eens



Pagina : 1 2 3 4 5 6 7 8 9
volgende >>>

Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 237 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede