Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Waar is het bericht over Argo
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2005-11-20 - 08:02:03 send message to tonnl

Welkom terug Bas!
Een mooi bericht, karakter man!

Ton.


uswhite
Website Member
Posts :133

Website Member
2005-11-20 - 09:27:57 send message to uswhite

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Ik heb dit topic niet gevolgd over het verwijderen van berichten. Toevallig dat ik het vanmorgen onder ogen kreeg. Ik heb alle berichten eens gelezen en ontdekte een zeer waardevol bericht. Een bericht ook gunstig voor de ontwikkeling van deze site en iedereen eens aan het denken kan zetten.

Het bericht was van Goffini waarin hij achter zijn mening blijft staan maar toch een opening creëert wat verdere communicatie weer mogelijk maakt en openstaat voor de problemen van anderen en hier rekening mee wil houden.

Getuigd inderdaad van karakter.


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2005-11-20 - 09:32:26 send message to hdra

Goffini

Fijn dat je weer mee doet. Klasse.

Henk


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2006-03-13 - 16:23:10 send message to hdra

quote:
En wat ook wel apart is...Is dat ik nergens een site van de kinderwens actie zelf kan vinden...

Het zit heel toevallig bij argo in het kantoor.

Daarbij heb ik nog geen enkel verslag gezien van een kind dat blij is gemaakt met een vogeltje.

Daar mag je dan 12,50 voor betalen en dan kom je het te weten. Hoewel er al meerdere mensen hebben gedoneerd en nooit iets hebben gehoord.

Roosje.

ik heb dit vanuit een andere topic over Argo overgenomen. Ook ik ben ooit toen ik zijn advertentie hier las, lid geworden. Na talloze hoopvolle mailtjes nooit wat van deze clown mogen horen.

Ja het is zo dat het kantoor van kinderwens bij hem thuis zit. Want zijn directe familie heeft dit zogenaamd overgenomen. Ja het klopt dat zijn advertentie van de kinderwens van deze site is verwijderd, echter als je op zijn advertentie klikt dan kom je gewoon bij de kinderwens.

Ja hij geeft de indruk dat wij hier geen commentaar moeten geven, want noemt Jan Brinkers een vriend van het eerste uur?. Hij geeft de indruk hierdoor beschermd te zijn.

Een van de Belgen op deze site geeft aan dat deze clown een schande is voor zijn land. Hier ben ik het helemaal mee eens. Een clown die geld verdiend over de rug van kinderen vind ik een grote schande.

Mijn persoonlijke frustratie zit niet in het feit, dat ik 12,50 euro heb overgemaakt voor dit zogenaamde doel. Voor alle duidelijkheid voor zo'n goed doel heb ik wel 1250 euro of vogels over. maar in het feit dat hij w.s zelf dit geld in de zak steekt.

De moderators geven telkens aan (parkietenpeter) dat zonder bewijs iemand onschuldig is. Tot het tegendeel is bewezen. Correct. Ik heb echter al een paar keer aangeven dat ik het beijs wel heb. Bankafschrift en nooit geen bericht van deze clown ontvangen. Alleen beloftes, die hij niet na komt.

Nog steeds krijgen mensen van hem een mailtje waarin hij verzoekt of ze de vogels goedkoop of voor niets aan hem willen geven. Want hij kan ze goed gebruiken voor zieke kinderen.

angryangryangryangry

Henk



jani
Website Member
Posts :358

Website Member
2006-03-13 - 16:52:33 send message to jani

Je kan gewoon geen dief en bankdirecteur tegelijk zijn.Daar zit gewoon mijn probleem.


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2006-03-13 - 20:06:00 send message to ParkietenPeter

Ik vind het jammer dat er telkens op de moderatoren afgegeven wordt als het over Argo gaat. Alsof wij verantwoordelijk zijn voor het handelen van Argo. Wij beschermen niemand, en hier is Argo absoluut geen uitzondering op (of hij zegt een vriend van het eerste uur te zijn of niet). Ik probeer de discussies alleen in rechte banen te leiden. Dat dit niet altijd tot tevredenheid van alle partijen kan moge logisch zijn.

Waarschuwen mag en moet! (Ben ik altijd voor) En als dit met in achtneming van respect gebeurt zal de lezer dezes ook daadwerkelijk gewaarschuwt zijn! Als iedere discussie hierover, telkens weer uitmondt in het gekissebis over wat de moderatoren wel of niet moeten of hadden moeten doen - volgens een beider partijen, gaat de essentie van de waarschuwing compleet verloren.

Daarom is het goed om in de discussie's over bijvoorbeeld of met name Argo, de feiten te melden zodat een gewaarschuwt mens zelf tot de conclusie kan komen.


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2006-03-13 - 20:10:24 send message to Niltava

Toch hanteerd hij nog steeds twee banners, 1 met kromsnavels.be en de andere met argo/droomwens.
Hoewel het niet direct naar de kinderwenssite gaat staat het er wel prominent bij
Het blijft hoe dan ook dubieus.
Sorry Peter en Jan kan het niet anders brengen


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2006-03-13 - 20:15:31 send message to ParkietenPeter

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Daar moet Jan dan even heen kijken, dat is zijn afdeling. Ik weet dus niet of de banner gebruikt wordt die op de site van Argo zelf staat. Dan is het begrijpelijk dat als hij dit zelf wijzigt wij een verkeerde te zien krijgen. Wat inderdaad dan niet goed te praten is.

Ik heb al een paar keer op de banner geklikt (die paarse) om te zien of ik iets van de kinderwens krijg. Maar bij mij lukt dat niet, ik krijg alleen zijn handelaren-pagina.

ps. verrek, je hebt gelijk, via een macromedia file. Taakje voor Jan, sorry, maar dit krijg ik dus echt nu pas te zien.


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2006-03-13 - 20:23:14 send message to agabird

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Er stond inderdaad nog een banner van Argo tussen waarin de verwijzing staat naar de stichting en de droomwensactie. Via de site van die stichting kun je inderdaad door klikken naar de kinderwens actie. De actie waar het om te doen is. (De droomwens actie en de kinderwens actie zijn zover ik het begrepen heb niet hetzelfde)

Ik ben die banner vergeten weg te halen. Ook al was het niet een kinderwens actie banner, ik heb hem verwijderd.

Mijn excuus als daar misverstanden door zijn ontstaan.


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2006-03-13 - 20:29:51 send message to Niltava

Nee, maar als de link de term droomwens bevat en de kinderwens op ooghoogte "binnenkomt" is de link letterlijk en figuurlijk snel gelegd.


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2006-03-13 - 20:32:07 send message to agabird

Zoals gezegd, ik heb de banner vergeten weg te halen. Ik heb dit alsnog gedaan.

En excuses dat deze niet gelijk is weggehaald.


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2006-03-13 - 23:33:37 send message to tonnl

Laten we nou niet Jan en Peter de schuld geven van o.a. mijn probleem met Argo.
Zij proberen alleen maar om het hier netjes en gezellig te houden en doen dat volgens mij perfect.
Ik heb een voorstel en zal het voorbeeld geven, laten we Argo maar negeren.
Groeten, Ton Koek.

De naamstelling aangepast. Argo is Argo.


Dit bericht is door moderator agabird aangepast

adriaanbaan
Website Member
Posts :154

Website Member
2006-03-14 - 01:01:32 send message to adriaanbaan

Ik vind het toch knap dat iemand (ra ra ra wie is het......)al bijna 6 maanden zich niet met dit topic bemoeit!!!shocked 8Oshocked 8O ga zo door!!!!!!!

Als wij met ons alle nou ook eens ons snavel over deze persoon dichthoudenwink ;)

groetjes Adriaanhappy :)


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2006-03-18 - 08:31:12 send message to hdra

Mijn snavel dicht houden voor corruptie? Zeker en vast nooit. Ik heb hem twee weken een mail gestuurd (de zoveelste) waar mijn bescheiden blijven (via mail kinderwens) na anderhalf jaar lidmaadschap. U raadt het al weer zo'n geweldige reactie (de zoveelste) men gaat namelijk nog niet in actie komen want ze hebben verlof? Ik houd u op de hoogte.

Henk



Holmes
Website Member
Posts :20

Website Member
2006-04-17 - 21:16:41 send message to Holmes

Eerst en vooral : ik ga niet oordelen in jullie plaats. Oordeel zelf. Sommigen hebben hier feiten gevraagd. Wat is de band tussen Argo en de droomwens en kinderwens ?
Wel volgens de laatst verschenen wijziging van de statuten van de vzw Argo Live is Argo Puelinckx voorzitter. Bron ? Het Belgisch Staatsblad.(statuten neergelegd ter griffie op 20 januari 2005)
Wil je dit zelf lezen? Volg dan deze link: http://users.skynet.be/tack-tytgat/argolive.pdf
Geïnteresseerd in de beginstatuten ? Die heb ik hier op mijn PC staan.Ik wil ze op vraag ook gerust bekendmaken.
De statuten van vzw's zijn in België openbaar.
De beheerraad bestond bij de oprichting in 2002 uit 4 personen, in 2005 nog uit drie.
De maatschappelijk zetel is sinds de oprichting gevestigd ten huize van Argo Puelinckx in Testelt.
Aan u om te oordelen of deze officiële informatie klopt met de hier gegeven info.






Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 145 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede