Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Waar is het bericht over Argo
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



Daniel
Website Member
Posts :3287

Website Member
2005-10-08 - 11:48:04 send message to Daniel

hele verstandige taal erwin en ik ben het compleet met je eens


Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2005-10-08 - 12:02:15 send message to Wickingh

Hai,

als buitenstaander van deze conflicten lees ik soms met stijgende verbazing, de gedachtengangen van andere leden.Ook in dit verhaal weer, we zijn toch volwassen mensen die dus ook volwassen moeten kunnen reageren.
Ik sluit me in deze ook aan bij de reactie van Erwin, iemand uitsluiten moet je alleen doen als die persoon daadwerkelijk zijn reclame gebruikt als handvat om mensen te belazeren,

mvg Frank


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2005-10-08 - 12:52:28 send message to hdra

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Erwin

Ik kan me in jou redenatie wel vinden. Het enige probleem wat ik heb, is dat deze clown misbruik maat van een goed doel. Een stichting is namelijk verplicht naar zijn "leden" openheid van boekhouding te geven. Je ziet dat hij af en toe eens een kind een valkparkietje geeft. Wat doet hij met de rest van het geld? Een familielid beheerd de stichting, ook dubieus. Ik heb geen enkele moeite met het feit dat hij hier adverteert om vogels te verkopen. Wel dat hij misbruik maakt van nogmaals een goed doel voor kinderen. Hier kan ik me ook bijzonder kwaad overmaken. Dus laat hem dat gedeelte van de site halen. Nogaals iedereen zou hier mogen adverteren je hebt immers zowel goede als slechte handelaren maar ook kwekers. Voor agabird is dit inderdaad zeer moeilijk om te scheiden, maar ik zou geen prominente sponsoren die op deze manier misbruik maken (en hier zijn inmiddels meer dan voldoen echte bewijzen van) op deze manier van deze prachtige site misbruik laten maken. Als hij een oproep naar kwekers zou doen of ze een tam vogeltje hebben voor zulke zieke kinderen dan zouden vele kwekers hier gehoor aangeven. De kweker kan zelf de vogel wel naar het kind brengen of door een betrouwbaren vereniging laten halen.

Henk


johanblok
Website Member
Posts :1971

Website Member
2005-10-08 - 13:31:58 send message to johanblok

Mijn voorstel zou een hoop gedoe kunnen schelen en sluit aan op de regels van het forum. Postings van bedrijven die ook adverteren op vogelarena wekken nu eenmaal snel, al dan niet terecht, de schijn op van het maken van reclame op het forum. Een dergelijke regel vermijdt discussies over individuele gevallen.



hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2005-10-08 - 14:42:21 send message to hdra

iemand uitsluiten moet je alleen doen als die persoon daadwerkelijk zijn reclame gebruikt als handvat om mensen te belazeren,

mvg Frank

Mee eens, maar dat doe hij dus.


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2005-10-08 - 16:10:32 send message to Hawkeye_NL

hdra,

ik begrijp jouw gevoel rond de kinderwens actie heel erg goed. Alleen is de kinderwens actie geen onderdeel van deze site!

Zo lang de organisatie van deze actie niet is aangeklaagd of is veroordeeld voor fraude in deze is het een legale actie! Hoe wij er ook over denken. Zoals al gezegd, ik denk persoonlijk ook dat daar een luchtje aan zit. Ik zou persoonlijk dan ook nooit een vogel van Argo kopen nog iemand adviseren om daar heen te gaan! Alleen is dat nog geen reden om te eisen van Jan om hem daarom maar te weren.

Daarnaast staat dus nog het stuk dat er wel over gesproken moet mogen worden. Dat zelfs een dergelijk verhaal als waar het in eerste instantie om begonnen is hier geplaatst moet kunnen worden. Hierbij moet dan ook rekening gehouden worden met de normen en waarden van de site dus alleen van eerste hand of met naam en toenaam van bijde partijen zodat het een en ander na te gaan is. En als de regels worden overtreden dus ook een slot erop met de reden waarom dit gebeurt. Van mij zou het topic er alleen mogen blijven staan. Al was het maar om hiermee aan te geven dat een dergelijke overtreding dus niet wordt toegestaan.

Overal kunnen wij een les uit trekken, we moeten alleen wel iets willen leren!

Erwin


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2005-10-08 - 18:21:38 send message to hdra

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

user wiped their message


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2005-10-08 - 18:25:53 send message to hdra

Dit bericht is 3 keer gewijzigd

Erwin

Wat mij betreft het laatste antwoord en dan mag men wat mij betreft de discussie wel sluiten.

1. Als je op de banner argo live klikt die hier regelmatig boven heeft gestaan kom je bij kinderwens (probeer maar uit) www.argolive.be/kinderwens



2. Ik denk dat ik aan de norm heb voldaan door mijn naam te noemen, het op argo zijn site (GASTENBOEK) te benoemen mijn mail te publiceren en heb hem daar ook uitgenodigd om te reageren. Maar het is zo dat HIJ NIET WIL REAGEREN. Wel mag hij op forum berichten anderen zwart maken, want hij alleen heeft de beste vogels. Dit wordt dan niet verwijderd, zoals het wel bij de anderen die kritiek op hem hadden is gebeurd.

Wat mij betreft dan maar einde discussie, want zou anders niet meer weten wanneer je dan wel een onderbouwde mening mag hebben op dit forum.

met vriendelijk groet

Henk


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2005-10-08 - 23:13:26 send message to tonnl

Hij adverteert of adverteerde ook op de site van NBVV, de bond.
Ook daar heb ik bezwaar tegen gemaakt. De voorzitter vroeg terecht om meer informatie, helaas heb ik die niet gekregen destijds van medeleden hier.
Alleen als we klachten bundelen en aanbieden kan er iets gedaan worden...
Ton.


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2005-10-09 - 09:25:40 send message to hdra

Wat heb jezelf aan klachten mee gemaakt dan? Vertel eens.

Kijk er zijn wat mij betreft wel meer zaken , zoals:

- hij misbruikt foto's van anderen op het internet

- schrijft zijn eigen positieve kritieken in zijn gastenboek

- biedt uilen als huiskamer vogel (tam) kom hier bij de echte valkeniers maar niet bij aan. Dit is vragen om moeilijkheden

maar dit verbleekt wat mij betreft bij de andere voorbeelden. Er zijn mensen die vinden dat we over hem niet mogen klagen? Wel mag dat over die Dennis in Amsterdam. en deze is wel van diverse sites gehaald. Daar ging het over persoonlijke verhalen maar ook heel veel van horen zeggen, van voorbeelden van kennissen en vrienden.



Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2005-10-09 - 12:15:25 send message to Hawkeye_NL

quote
Er zijn mensen die vinden dat we over hem niet mogen klagen

Nee! die zijn er dus niet zover ik het zie!
Als dat je conclusie is uit mijn postings dan heb je mij absoluut niet goed begrepen! sad :(

Laat ik het anders formuleren zodat er geen enkele onduidelijkheid bestaat over mijn gedachte van dit onderwerp:
Welke handelaar, winkelier, kweker of bedrijf er dan ook als sponsor komt op de site, er zijn altijd wel een aantal mensen die in de loop der jaren negatieve ervaring opdoen. Of dit nu terecht is of niet laat ik dus volledig in het midden. Als Jan nu al deze sponsors moet gaan weigeren omdat een aantal leden van zijn site nu toevallig onder deze groep behoren dan kan hij zijn site wel opdoeken. Dan blijft er namelijk geen enkele sponsor meer over.

Dit heeft dus niets te maken met hoe ik over Argo denk! Dan zou ik volledig achter jullie staan!

Erwin


johanblok
Website Member
Posts :1971

Website Member
2005-10-09 - 12:23:20 send message to johanblok

Juist daarom kan het een oplossing zijn om ze niet als sponsor, maar als deelnemer van het forum, zeker onder de adverteerdersnaam, uit te sluiten. Dat scheelt een hoop irritaties.


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2005-10-09 - 12:58:07 send message to hdra

Maar waarom weigert men die Dennis dan wel? Overigens wat mij betreft terecht. Overigens denk ik wel dat we wat voorzichter moeten discuseren. Ik heb wat mailtjes ontvangen van mensen die ook een uitgesproken negatieve mening over Argo hebben, maar niet durven te reageren, omdat hun mening wellicht wat te dwingend wordt tegengesproken? Ik heb uitgelegd dat dit natuurlijk nooit de bedoeling is van de forumleden. Maar dit soort discussie gaan vaak gepaard met oprechte emoties van mensen.

Ik wens jan heel veel wijsheid met zijn beslissing. wat mij betreft zijn we een vrij land en hoeven we zeker geen mensen te weigeren. Echter als mensen misbruik maken van een situatie waar ze over de scheef gaan dan vind ik wel dat er wat moet gebeuren. laat bijvoorbeeld Argo maar eens zijn boekhouding van de kinderwens overleggen en laat hem maar eens aangeven bij hoeveel kinderen hij al een vogel heeft uigezet. Is dit in relatie met de sponsorbijdrage en uigaven. ?

Wat mij betreft heb ik er nu denk ik wel genoeg over gezegd en zal daarom ook niet verder meer deelnemen aan deze discussie. Alles is wat mij betreft gezegd en zou anders teveel in herhaling vallen.


goffini
Oud Lid
Posts :619

Oud Lid
2005-11-20 - 00:27:51 send message to goffini

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Ik heb alles eens laten bezinken.
Het ligt niet in mijn aard om een ieder die, ondanks dat hij het goed voor heeft met de vogels maar, afwijkt van mijn mening toch maar blindelings te volgen, ik zal daar ook altijd tegen in gaan, daarentegen ligt het ook niet in mijn aard om altijd maar haatdragend te blijven. Iedereen heeft recht op zijn mening. Toch blijf ik balen van het feit dat er een waarschuwing tegen wantoestanden binnen de papegaaien wereld verwijderdt wordt omdat het zgn via derden komt( de info over de nieuwe zorgstelsel krijg je tenslotte ook niet via balkellende persoonlijk).
Maar om nu altijd weg te blijven van het forum vanwege dit voorval , dan zou ik alleen A. in de kaart spelen.
Omdat ik nu zelf onlangs een forum ben gestart kan ik me iets meer voorstellen van hoe Jan reageert. Al met al kan ik, denk ik, wel stellen dat beide partijen weer iets geleerd hebben op het communicatieve vlak waarvan ik in het vervolg meer rekening zal houden met de door Jan opgestelde regels.
MVG
Bas


Hannie
Website Member
Posts :327

Website Member
2005-11-20 - 00:39:40 send message to Hannie

Hoi Bas

Ik ben blij dat je weer terug bent op het forum.

Groetjes Hannie




Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 194 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede