Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Loopt vogelarena.com nog wel? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



unknown
Website Member
Posts :82

Website Member
2014-06-28 - 22:17:02 send message to unknown

Dit topic is ook een einde beschoren zoals zovele andere, een stille dood zal het sterven. Mogen we aan de moderators vragen om eens een tipje van de sluier te lichten, als er al een tipje moet gelicht worden.
Zijn er nu veranderingen op komst of blijft alles bij het oude?


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2014-06-29 - 00:26:52 send message to Karel

Op dit moment zijn we nog volop aan het inventariseren. Buiten hetgeen op dit topic is gemeld, is er een nog veel groter aantal reacties per pb binnengekomen zowel recent als in het verleden. Op korte termijn zal er worden besproken wat er (on)wenselijk en (on)mogelijk is, wat betreft modernisering en/of uitbreiding van VA en welke kant we eigenlijk op willen, als daar überhaupt sprake van zou zijn.


aschwin
Website Member
Posts :26

Website Member
2014-06-29 - 02:35:34 send message to aschwin

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Karel bedankt voor je reactie een die duidelijk en correct is wat mij betreft. Veel succes '' arena team '' met het overwegen wat te doen met de div opmerkingen hier geplaatst. Ik persoonlijk ben tevreden en heb dan ook weinig commentaar verder.


Henk57
Website Member
Posts :332

Website Member
2014-06-29 - 08:47:42 send message to Henk57

Succes met het moderniseren. Het zal dan denk ik een totaal nieuw programma moeten worden denk ik. Want wat ik ooit van Jan heb begrepen is de techniek van deze site zodanig verouderd dat er niet zoveel mogelijkheden zijn.

Nogmaals succes


Rik
Oud Lid
Posts :1398

Oud Lid
2014-07-15 - 12:52:39 send message to Rik

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

" verwijderd"

Individuele gevallen vallen buiten dit topic en kunnen middels een PB worden doorgegeven.


Dit bericht is door moderator Karel aangepast

ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2014-07-15 - 18:20:20 send message to ParkietenPeter

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Uhm. Wilde nog veel schrijven, maar heb er weinig zin in. Ook ik heb nogal wat jaren gemodereerd, ook ik heb heel wat mensen moeten berispen, verbeteren, bannen (wat overigens door de administrator/webmaster gebeurt) en ook ik heb menig namen zien komen en gaan, helaas.

Maar VogelArena is nog altijd ene van de beste vogelinformatie/discussie sites die ik ken.

Vooral zo door blijven gaan.

Ow ja, wat ik dus ook als moderator geleerd hebt is dat je het nooit voor iedereen goed kunt doen. Zelfs als iemand je actie prijst omdat je een ander terechtwijst en daarna hemzelf eens moet aanspreken.

En daarom eventjes bij deze; "geweldig werk wat jullie doen."

wink ;) Peter


robert
Website Member
Posts :25

Website Member
2014-07-15 - 19:25:08 send message to robert

geef bovenstaande gelijk,niet iedereen kan goed overweg met computer,niet iedere vogelliefhebber zit op facebook
als je op een vogelmarkt bent zie je ook meestal vogelliefhebbers die de dertig al lang voorbij zijn,zijn goed op de hoogte van de hobby,minder van computertoestanden


Bird brain
Website Member
Posts :46

Website Member
2014-07-29 - 12:37:08 send message to Bird brain

Toch is het voor de levendigheid van een forum wel goed als er wat mensen met een stevige eigen mening zijn. Zolang het niet beledigend wordt mag er af en toe best wel een afwijkende dorpsgek langskomen vind ik.
Ik erger me niet zo snel maar vind hier dat deelnemers die grof geschut inzetten wel snel worden afgekapt. Veel topics worden in mij ogen te snel afgesloten.
Discussies worden daardoor te vaak in de kiem gesmoord terwijl die soms verhelderend maar meestal wel vermakelijk zijn.


medaar
Geroyeerd
Posts :1001

Geroyeerd
2014-07-29 - 21:24:51 send message to medaar

tja. ben ook zoon oude vinkenpiet , kweek al meer dan 50 jaar(botvinken). ik heb dikke tieppoten .


dundieje
Website Member
Posts :234

Website Member
2015-04-12 - 15:17:55 send message to dundieje

De moderators Agabird - Daniel - karel , bepalen wat toegestaan is op deze site.
Op het onderwerp loopt vogelarena nog wel http://www.vogelarena.com/forum/forum_read.php?id=14396&recordnum=0
Lijkt het me dat men niet erg begaan is met de mening van de leden.
Daarom wat is jullie mening over de handel in eieren ,dan kunnen de leden daar een reactie op geven.


parrotmaniak
Website Member
Posts :581

Website Member
2015-04-12 - 16:52:29 send message to parrotmaniak

Geen probleem mee ,soms de enige manier om aan belaalde vogels te komen


goudparkietje
Website Member
Posts :49

Website Member
2015-04-14 - 18:05:27 send message to goudparkietje

Aan welke termijn kunnen de gebruikers denken als het om vernieuwing gaat karel of daniel?

Gr ferry


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2015-04-14 - 19:55:36 send message to Karel

De goede wil is er bij iedereen en we hopen binnenkort bij elkaar te komen om wat ideeën op haalbaarheid te toetsen. Dat wordt niet eenvoudig aangezien genoemde haalbaarheid van veel factoren afhangt.



goudparkietje
Website Member
Posts :49

Website Member
2015-04-14 - 23:30:53 send message to goudparkietje

Dank je wel karel voor je toelichting.
Heel veel succes allemaal.
Ik vind het nog steeds een leuke site. De volieres chat en forum. Op de chat en forums moeten de mensen het zelf leuk.maken.de chat van vroeger zal niet snel.meer terug komen zoals die was. Maar dat is aan de mensen zelf.


rowan10
Website Member
Posts :3

Website Member
2015-05-20 - 16:26:38 send message to rowan10

Het is inderdaad jammer als iets op zn eind loopt als je dat helemaal niet wilt.. sad :(




Plaats een reactie



Er zijn in totaal 137 bezoekers op de site, waarvan 1 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede