Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Loopt vogelarena.com nog wel? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3 4 5 6
volgende >>>


Auteur Onderwerp : Loopt vogelarena.com nog wel?
Rogert
Website Member
Posts :1303

Website Member
2014-06-14 - 11:16:23 send message to Rogert

Beste mensen,

Ik heb al heel lang het idee dat vogelarena.com een beetje aan het wegzakken is. Zie steeds minder forum post verschijnen, minder discussies over onderwerpen en weinig spectaculaire soorten in advertenties verschijnen.

Ervaren jullie dit ook zo en wat zou er aan de hand kunnen zijn?

Is er iets waardoor we de energie weer kunnen opwekken?

Groet Rogier


P.Rooth
Website Member
Posts :2793

Website Member
2014-06-14 - 13:02:32 send message to P.Rooth

Is de tijd van het jaar en de voorbereidingen op voetbal terreur en niet verliezen nee moeten die oranje fanaten ook nog winnen hoop dat dat gauw over en uit is .

Forum discussies is net wat er bovenkomt drijven advertenties zijn een stuk minder maar er mag niet meer geadverteerd worden met baby papagaaien en parkieten .

Paul


sebastiaan
Website Member
Posts :75

Website Member
2014-06-14 - 16:41:34 send message to sebastiaan

misschien tijd voor een vogelarena Facebook pagina ??


barraband
Website Member
Posts :306

Website Member
2014-06-14 - 17:45:41 send message to barraband

hahahah sebastiaan heb ik ooit geprobeerd met hyves heb een hoop commentaar gekregen hier


Rik
Oud Lid
Posts :1398

Oud Lid
2014-06-14 - 18:14:55 send message to Rik

Heb ik ook wel eens zitten denken maar heb het niet willen posten.

Probleem is dat de site sterk verouderd is. Er is geen Vogelarena app zodat je makkelijk even op je mobiele telefoon en tablet kan kijken.

Verder is er weinig te beleven omdat op kritische onderwerpen al snel een slotje wordt gehangen. Erg jammer.

Het ouderwetse uit de hand dreigen te lopen van een discussie of tot elkaar komen is er door de 'censuur' niet meer bij.

Ik hoop dat er wat met de kritiek gedaan wordt.


barraband
Website Member
Posts :306

Website Member
2014-06-14 - 18:28:11 send message to barraband

de chat was vroeger bere gezellig


Rik
Oud Lid
Posts :1398

Oud Lid
2014-06-14 - 18:41:25 send message to Rik

Chat doet tegenwoordig iedereen op zijn telefoon of tablet.


vogeltje1000
Website Member
Posts :309

Website Member
2014-06-14 - 19:16:08 send message to vogeltje1000

Een moderator die alles delete wat hem niet zint is echt niet bevorderlijk voor een goed lopend forum.
Als er een post in de verkeerde rubriek staat deze gelijk deleten terwijl hij de mogelijkheid heeft om deze te verplaatsen naar de goede rubriek maar daar de moeite niet voor neemt daar maak je geen vrienden c.q. klanten mee.
Ze vergeten dat vogelarena een commerciële site is en daar gelden fatsoensnormen die door vooral door een van de twee moderators niet gerespecteerd worden.
De heren zouden de tering naar de nering moeten zetten.


P.Rooth
Website Member
Posts :2793

Website Member
2014-06-14 - 19:26:43 send message to P.Rooth

delete was da ?

App was da ?



medaar
Geroyeerd
Posts :1001

Geroyeerd
2014-06-14 - 19:49:02 send message to medaar

tja::: een vogel wordt opgekweekt door zijn mama .oja : bij botvinken niet ze .
papa vink helpt ook .
waarom handfok ??
puur natuur is nooit duur .


sebastiaan
Website Member
Posts :75

Website Member
2014-06-14 - 20:12:19 send message to sebastiaan

En daar is Medaar weer ,met een .... opmerking , die niks met het onderwerp te maken heeft zoals gewoonlijk .


P.Rooth
Website Member
Posts :2793

Website Member
2014-06-14 - 20:47:54 send message to P.Rooth

maar medaar zakt nie weg , nee die blijft zichzelf en heeft bijna altijd wat te melden waar menigeen nachten van wakker ligt


Rik
Oud Lid
Posts :1398

Oud Lid
2014-06-14 - 20:51:57 send message to Rik

Fatsoensnormen worden ruimschoots gerespecteerd. Te veel, en daarom ligt de site wat plat.

Discussies zouden alleen vrijer gelaten moeten worden en de site vernieuwd. Een smily plaatsen lukt al niet en het plaatsen van een foto is een hele opgaaf. Dat is niet meer van deze tijd.

Makkelijker, toegankelijker en meer vrijheid. Niet gelijk in de kramp schieten als er bijvoorbeeld naar een andere site wordt verwezen of auteursrechten onzin.

Vrijheid = blijheid!


P.Rooth
Website Member
Posts :2793

Website Member
2014-06-14 - 21:01:48 send message to P.Rooth

Hi Rik

Fatsoen is een schone zaak er wordt soms wat narrig gereageerd en is net wat je er zelf mee doet .

Dat er nog steeds gediscussieerd wordt maakt het wat levendiger en dan nog mag je best fatsoenlijk blijven je hoeft een ander niet de grond in te trappen of af te branden , het ligt ook aan de onderwerpen die opgevoerd worden en er zijn blijkbaar wat minder problemen .

Paul





Henk57
Website Member
Posts :332

Website Member
2014-06-14 - 21:29:19 send message to Henk57

Kan me wel in de visie van Rik vinden. Er wordt soms wel erg spastisch met onderwerpen omgegaan. Als men naar andere sites verwijst waar ook wat te leren valt dan wordt het verwijderd . Maar aan de andere kant mensen weet ik uit eigen ervaring wat het werk van een moderator inhoud. En vergeet niet wat voor vrije tijd er in gaat zitten. Objectieve regels zijn dan ook moeilijk en zal het wel of niet verwijderen vaak een subjectieve beleving van de moderator blijven.
Aan de andere kant we zijn gast op deze site dus zullen ons naar de regels moeten schikken.
En wat Medaar betreft ook ik erger me regelmatig aan zijn domme gezwets maar ach iedere site heeft zo zijn eigen clown zal ik maar zeggen.

Henk


wiechmann
Website Member
Posts :944

Website Member
2014-06-15 - 08:36:58 send message to wiechmann

ik heb nog steeds goede verkoop door vogelarena ,en daar ga het toch om



Pagina : 1 2 3 4 5 6
volgende >>>

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 249 bezoekers op de site, waarvan 7 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede