Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Loopt vogelarena.com nog wel? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



sjennex
Website Member
Posts :22

Website Member
2014-06-17 - 21:16:07 send message to sjennex

Nee ik leer hier veel van het lezen. Heel interessante mensen ook. Ik heb nu wel genoeg gezeikt en ga gauw nieuwe foto's proberen te uploaden. Ben een beginner. Ben blij met alle kennis. En kan gelukkig ook tegen kritiek. Eabe: ben blij dat iemand mijn topic herinnerd happy :) tenminste toch iemand die blue heeft gezien hihi


Rogert
Website Member
Posts :1303

Website Member
2014-06-18 - 11:00:10 send message to Rogert

Ik ben heel benieuwd hoe Vogelarena.com haar nieuwe beleid gaat voeren?

Ondanks de harde kritieken zijn dit wel dingen die ze mee mogen nemen in een nieuw op te zetten beleid. Denk dat een facebookpagina een mooie aanvulling kan zijn en het categoriseren van het forum, zodat het zoeken nog overzichtelijker wordt en dubbele post verminderen.

Stimulatie tot diepgaande kweekverslagen zijn ook een idee waardoor het interessanter wordt om informatie op te zoeken op VA.

Ik denk, en dan spreek ik misschien ook wel voor veel leden, dat een nieuwe impuls heel belangrijk is om te overleven.

Succes met creëren!


Richard V
Website Member
Posts :392

Website Member
2014-06-18 - 11:22:07 send message to Richard V

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

VA is een leerzame website. Ik gebruik het alleen om van te leren en om kennis te delen. Velen gebruiken het om meningen te verkondigen en te verdedigen, tot haast religieuze proporties. Moeten ze zelf weten maar in mijn ogen is dit jammer. Dit is volgens mij ook de oorzaak van veel gedoe. Overigens zie je dat op zeer veel fora. Het zal wel mens-eigen zijn. Daarom ben ik blij met de moderators.

Voor mij voldoet de site prima en ben ik blij dat ie bestaat. (van een app-versie ben ik overigens wel voorstander )


marc1
Website Member
Posts :416

Website Member
2014-06-18 - 21:01:20 send message to marc1

Ben het helemaal met mijn voorgangers eens, de site moet omgezet worden naar deze tijd apps, en idd minder censuur.


Henk57
Website Member
Posts :332

Website Member
2014-06-19 - 15:51:34 send message to Henk57

Ik ben heel benieuwd hoe Vogelarena.com haar nieuwe beleid gaat voeren?

Ondanks de harde kritieken zijn dit wel dingen die ze mee mogen nemen in een nieuw op te zetten beleid. Denk dat een facebookpagina een mooie aanvulling kan zijn en het categoriseren van het forum, zodat het zoeken nog overzichtelijker wordt en dubbele post verminderen.

Stimulatie tot diepgaande kweekverslagen zijn ook een idee waardoor het interessanter wordt om informatie op te zoeken op VA.

Ik denk, en dan spreek ik misschien ook wel voor veel leden, dat een nieuwe impuls heel belangrijk is om te overleven.

Succes met creëren!


Dat zal niet aan de moderators van de site zijn maar aan de eigenaar Jan. In het verleden begreep ik dat de tijd hem daarvoor ontbreekt. Maar modernisering zou wel een boost aan de site kunnen geven.


denegon
Website Member
Posts :1792

Website Member
2014-06-21 - 20:53:55 send message to denegon

Beste Henk
Ik denk dat je een goed punt hebt. tegenwoordig moet je met je tijd mee dus socialmedia als facebook is niet meer weg te denken.

ik kijk tegenwoordig nog wel op de site maar als er niets nieuws op staat ben ik snel weer weg.

een mobile site is ook aan te raden iedereen heeft tegenwoordig meer dan een smartphone dus direct contact is top. zo heeft de site vogelmarktplaats wel een mobile site en dit is handig als je op een beurs staat en kijkt of er in de beurt nog kwekers zitten waar je misschien langs kunt gaan.

verder zijn kweekverslagen voor mij altijd interrassant dus wat rubrieken opstarten erbij kan ook geen kwaat. hopelijk komt er meer naar voor het blijft een leuke site om aan mee te doen. groetjes egon


Henk57
Website Member
Posts :332

Website Member
2014-06-22 - 10:23:28 send message to Henk57

Beste mensen .

Ben nu ook wel eens benieuwd naar de visie van de eigenaar van de site. Wat vindt u van name de opbouwende kritieken. Heeft het u geprikkeld om iets met deze kritieken te gaan doen. Een reactie in deze wordt wel op prijs gesteld.

Henk


ginoheeren
Website Member
Posts :190

Website Member
2014-06-22 - 11:41:18 send message to ginoheeren

respect voor de karel en daniel die dit allemaal uit vrije wil doen .maar nu is mijn vraag toch echt wel waar blijf het geld van reclame en advertentie het kan echt niet in de lay out zitten van de site dus daniel en karel iemand gebruik jullie en steek alles in zijn eigen zak of het is voor jullie niet vrijwillig en zijn jullie de eigenaren .

want word wel gezegd uit vrije wil maar ga me twijfels krijgen er over en ja de site kan beter en het moet meer over de vogels gaan en heb je geen antwoord op een vraag zeg niks dan inplaats van comentaar


Henk57
Website Member
Posts :332

Website Member
2014-06-24 - 07:18:14 send message to Henk57

Nogmaals als men de leden serieus neemt zal Jan een keer moeten reageren. Zou op prijs gesteld worden. Kan zijn dat jij natuurlijk op vakantie is , maar dat kunnen de moderatoren wel even melden.

Henk


henkdelaat
Website Member
Posts :1328

Website Member
2014-06-24 - 18:02:15 send message to henkdelaat

Ik zie hier maar enkele leden die een verandering willen,waarom geen topic openen met een oproep die aanpassing van VA willen.

Denk ook even aan die mensen die niet zo handig zijn op de PC.

Elke verandering is nog geen verbetering.

Henk.


ineznick
Website Member
Posts :654

Website Member
2014-06-24 - 20:49:41 send message to ineznick

Zelf zit ik de laatste tijd ook weinig op het forum, soms lees ik nog wel eens nieuwe topics, maar daar blijft het ook meestal wel bij.
De reden ervoor is , dat ik ook in het bezit ben gekomen van zo'n smart phone. Wou er nooit wat van weten, iedereen die zit te vegen op zo'n telefoon.
Maar nu ik er een heb, gebruik ik de laptop zeer weinig. Ben er dus mee eens dat er een app van VA zou moeten komen en/of een facebook pagina.
Het makkelijk plaatsen van foto's zou ook een uitkomst zijn. Helemaal voor in het forum, als er dan een vraag gesteld wordt, men ff snel een foto kan plaatsen, van wat men bedoeld. Dit kan soms erg makkelijk zijn.
Ben benieuwd wat er gaat veranderen.

Gr gerben


bakeliet
Website Member
Posts :131

Website Member
2014-06-24 - 22:37:49 send message to bakeliet

Het makkelijk plaatsen van foto's zou ook een uitkomst zijn !!!!! helemaal een met Gerben
groetjes Herman


ginoheeren
Website Member
Posts :190

Website Member
2014-06-25 - 13:26:38 send message to ginoheeren

ze zullen is beter moeten opletten . ze hebben wel regels maar ik open weer de site en er staan weer handop fok vogels en beste eigenaar en mod geef de leden is een andwoord ik heb veel geleerd van de site maar vind er zo niks meer aan om op de site te komen


Ramon
Website Member
Posts :476

Website Member
2014-06-25 - 13:53:34 send message to Ramon

Het wordt inderdaad wel eens tijd voor een reactie van één van de moderators. Als een topic uit de hand dreigt te lopen, zijn ze er ook als de kippen bij.


Henk57
Website Member
Posts :332

Website Member
2014-06-26 - 21:42:27 send message to Henk57

Ramon

Daar heb je wel een punt. Maar ik denk dat dan beter Jan kan reageren hij is de eigenaar. Ik denk niet dat de moderators in staat zijn waf aan de site te doen behalve berichtenverkeer.
Maar ben wel benieuwd of de moderators ook onze kritieken / visie delen. Dan zouden ze het eens kunnen overleggen met Jan. Tenminste ik neem aan dat er wel eens overleg is.

Henk




Plaats een reactie



Er zijn in totaal 173 bezoekers op de site, waarvan 2 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede