Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > VOGELMARKT IN ZWOLLE (februari 2010)
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



arjandaf
Website Member
Posts :980

Website Member
2010-02-26 - 19:43:34 send message to arjandaf

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

je hebt de TT van assen bv, maar de TT die hierbedoeld word is idd TenToonstelling en als het mapje in brand staat betekent iets van meer dan 30 reacties en tijd om het onderwerp te sluiten

gr arjan


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2010-02-27 - 11:30:11 send message to mijnkaketoes.nl

Ik had nog wat willen zeggen maar ja we zitten boven de 30 wink ;)razz :p


denegon
Website Member
Posts :1792

Website Member
2010-02-27 - 11:44:57 send message to denegon

quote
tijd om het onderwerp te sluiten


laugh :Dlaugh :Dlaugh :Dlaugh :Dlaugh :Dlaugh :Dlaugh :Dlaugh :Dlaugh :Dlaugh :Dlaugh :Dlaugh :Dlaugh :D humor om te lagguh


barraband
Website Member
Posts :306

Website Member
2010-02-27 - 12:43:31 send message to barraband

sja dan zullen we wel weer een nieuwe topip openen
mijn kakatoes


kakatoe
Website Member
Posts :771

Website Member
2010-02-27 - 13:05:24 send message to kakatoe

eerst de organisatie nog een duit in het zakje down dan sluiten


X_anita_X
Website Member
Posts :76

Website Member
2010-02-27 - 19:36:20 send message to X_anita_X

en waarom sluiten? ben nog niet uitgekletst. het record is nog niet verbroken ze staan er hoger dussss wink ;)

ow als ik een voliere van 4x2x2 wil, moet ik dat dan aanvragen. ja ja het staat er vaker en heb het hele forum al zo,n beetje nagekeken maar is me nog steeds wat onduidelijk. ik heb al bij een site gekeken waar je dat dan kunt bekijken maar van een voliere hebben ze nog nooit van gehoort want dat komt er niet in voor, het gaat dan met name om serre's, uitbouw, garage enz. en moet je dan niet bij de woningstichting zijn? ipv gemeente? en ja ik kan dat ook ff vragen bij het desbetreffende, maar jah. ik wil ook geen slapende honden wakker maken zeg maar happy :) want ik zit dan met name met het DAK. daar moet normaal gesproken een goot aan, dat eisen ze hier altijd, alles wat een dak heb moet een goot aan blijkbaar. maar dat is natuurlijk met aluminuim niet echt te doen, geen gezicht enz. en nu heb je ook een dak wat in het aluminuim (geintregreed) zit of hoe schrijf je dat..laugh :D en daar kan gewoon geen goot aan, lijkt mij. weet de naam zo niet meer. het kan best wel zijn dat het dan wel mag hoor, maar jah, je weet nooit hoe aardig of juist kinderachtig ze zullen zijn. dus dat is de reden dat ik het liever ff zo vraag. zonder hun tussenkomst.


Geert-Best
Website Member
Posts :199

Website Member
2010-02-27 - 19:46:11 send message to Geert-Best

En wat heeft dat met de vogelmarkt te maken?
happy :)

Groetjes uit Best razz :p


X_anita_X
Website Member
Posts :76

Website Member
2010-02-27 - 22:41:04 send message to X_anita_X

Tja niks, maar goed, staat wel meer in wat er niks mee te maken heb. bijv: honden, roken, meppel. enz. Hoever wil je zoeken dan? Vaak als je een onderwerp over iets start dan kan je van het ene in het andere onderwerp vallen.
En er schiet me altijd van alles te binnen wat ik nog kan vragen dus gooi ik dat er ook maar in happy :)


arjandaf
Website Member
Posts :980

Website Member
2010-02-27 - 22:48:45 send message to arjandaf

ja ja ja het te bebouwen percentage van je tuin is geheel afhankelijk van de gemeente waar je in woont ik mag hier maar 10 % bebouwen en heb gvd nog zat ruimte over DAT mag wel maar dan komt het verhaaltje vergunning om de hoek mits het nieuw bouw is dan . kortom elke gemeente heeft zijn eigen folder over de eisen die zij stellen kijk die eisen even na via internet of de site van je gemeente , blijf je tenminste anoniem

arjan


X_anita_X
Website Member
Posts :76

Website Member
2010-02-27 - 23:11:43 send message to X_anita_X

hoi, ja dat heb ik ook al gedaan. heb uren zitten speuren ernaar maar kom er niet echt uit. maar mischien dat jij eruit komt? ik heb hier een link naar de website. (weet niet of dat mag) maar dan zal het wel worden verwijderd. http://www.vrom.nl/bouwvergunningen_online dit gaat erover en daarvanuit kun je dus zien wat je nodig hebt kwa vergunning. de voliere komt tegen de schuur aan, ik heb een huis met bijkeuken daaraan grenst de schuur. mischien wel handig dat je dat weet happy :)


arjandaf
Website Member
Posts :980

Website Member
2010-02-27 - 23:39:53 send message to arjandaf

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

het totale oppervlakte van je achtertuin is ook niet van onbelang/ en hoe groot je voliere moet worden als dat in die vorig genoemde 10 % blijft zie ik nergens een probleem


X_anita_X
Website Member
Posts :76

Website Member
2010-02-28 - 21:25:26 send message to X_anita_X

ja dat klopt, ik weet zo de oppervlakte niet maar schat 75m2. ik denk dat dat het probleem ook niet is, het gaat me met name om het dak. moet daar altijd een goot aan of niet. hoe moeilijk zullen ze doen? ik wil hem wel half overdekt hebben dan is dat toch 2 bij 2. wel een oppervlakte dus. en als ik gewoon een goedkope golfplaatje eropzet dan kan ik dat bij gezeur wel eraf halen. maar als ik dat 'ingebouwde' neem dan kan dat niet en zit ik aan een nieuwe dak vast. wordt dan duur grapje. maar vind het wel mooier en netter staan.


barraband
Website Member
Posts :306

Website Member
2010-02-28 - 21:35:14 send message to barraband

waarom een goot ik heb nog nooit rennen gehad met een goot


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2010-03-01 - 08:35:07 send message to mijnkaketoes.nl

Vele gemeentes zijn juist blij als je geen goot meer zou gebruiken. Men wil juist meer het hemelwater natuurlijk laten afvloeien (bodem) en niet alles meer in het riool.


Henk


arjandaf
Website Member
Posts :980

Website Member
2010-03-01 - 13:39:11 send message to arjandaf

ja henk

maar denk dat je er alsnog rekening mee moet houden Vooral NIET je afvoer aan de kant van de buren te zetten en zowiezo een drainage putje te boren ( op zijn minst en 2x2 is maar een klein oppervlakte en met 75m2 is 7,5 m2 toegestaan vergunning vrij moet je allen de afstand tot de openbare weg en de buren even nakijken

arjan




Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 143 bezoekers op de site, waarvan 1 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede