Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > argo
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



jani
Website Member
Posts :358

Website Member
2006-03-12 - 13:52:58 send message to jani

Had argo enigsinds hersens in zijn kop gehad,had hij gewoon onder een andere naam gewerkt,maarja dan had hij zijn goede naam niet kunnen (mis) gebruiken,gelukkig zijn er mensen die wel wat hersens hebben en die deze meneer doorzien.
En argo,ik ben beschaamd dat jij Belg bent,je doet ons land zeker geen eer aan.


Pionara.nl
Website Member
Posts :309

Website Member
2006-03-12 - 13:54:00 send message to Pionara.nl

quote
Laat een ieder in zijn of haar waarde en negeer zoiets.

Dat is nou juist een verkeerde houding, zodat malafide figuren ongestoord hun gang kunnen gaan.
Dit staat los van dit onderwerp.


paddo
Website Member
Posts :115

Website Member
2006-03-12 - 14:11:58 send message to paddo

en dan zie je dood leuk de advertentie van die clown hier op de site voorbij komen.. .... ....

Wat geld allemaal niet met mensen kan doen... sad :(


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2006-03-12 - 14:40:51 send message to agabird

Paddo,

Ik vind je opmerking wel wat denigrerend.

Ik zie geen advertentie meer staan van de kinderwens. Dus zeg niet dat voor geld wat te regelen is. Daarnaast heeft Argo nooit geld betaald voor zijn "reclame" voor de kinderwens actie.

Dat er nog wel advertentie's van hem aanweizg zijn voor zijn hobbykwekerij, dat klopt. Zoals gezegd hij mag ook adverteren om vogels te verkopen. Hij is dan misschien duur met zijn vogels, maar dat mag iedere verkoper zelf beslissen.

Ik zie geen reden waarom hij niet zou mogen adverteren om zijn vogels te verkopen.


MADDAD
Website Member
Posts :185

Website Member
2006-03-12 - 15:02:06 send message to MADDAD

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Beste Mensen

Nou word ie helmaal mooi!!! ik zeg dat je er geen aandacht aan moet geven,en word ik door hem uitgemaakt voor leguber persoon omdat hij GÈÈN vogels bij mij kon kopen ook al bied hij het dubbele dan nog niet,vorig jaar werd ik door jan aangesproken omdat ik hem in een persoolijk bericht hem de waarheid zei, en hij mag dat hier wel in het topic plaatsen 2X zelfs en dat mag wel?

Groetjes John Hesen


paddo
Website Member
Posts :115

Website Member
2006-03-12 - 15:08:00 send message to paddo

@ agabird


Mijn uitspraken was naast denigrerent ook bedoelt tot nadenken.
Klaarblijkelijk heeft het geen effect gehad.

Ga anders reclame maken voor Denn. Papegaai?!
Kan er ook nog bij

JA dit is inderdaad sarcastisch bedoelt, ik zal het er maar gelijk eerlijk bijzetten.


HOBBYKWEKERIJ
Website Member
Posts :71

Website Member
2006-03-12 - 15:17:34 send message to HOBBYKWEKERIJ

he he geen bedreigingen of laster tegen jan persoonlijk VERLAAG JE NIET TOT DE REST en

Beledigingen zijn niet gewenst en verwijderd.


Dit bericht is door moderator agabird aangepast

paddo
Website Member
Posts :115

Website Member
2006-03-12 - 15:24:36 send message to paddo

zijn er nog moderators die het woord daadkracht kracht bij willen/kunnen zetten?????








Roosje
Website Member
Posts :134

Website Member
2006-03-12 - 15:45:31 send message to Roosje

Moderators?

Veel gebruik van hoofdletters, geen punten en komma's, openlijke belediging?

Als dat de enige manier is waarop Argo zich kan verdedigen is hij wel heel erg triest. Zegt al genoeg over hem en zijn 'bedrijf'.

Ik heb astma, chronische ziekte. Doe mij maar een zonparkiet wink ;)

Kinderen die ziek zijn ook al blij met een wildkleur valkje of een gewoon grasje hoor, want ook die kunnen heel tam en een maatje voor het leven zijn.

Dit is voor mij een van de punten waarop Argo zijn eigen praktijken door de mand heeft laten vallen...



Roosje
Website Member
Posts :134

Website Member
2006-03-12 - 15:54:20 send message to Roosje

En wat ook wel apart is...Is dat ik nergens een site van de kinderwens actie zelf kan vinden...

Het zit heel toevallig bij argo in het kantoor.

Daarbij heb ik nog geen enkel verslag gezien van een kind dat blij is gemaakt met een vogeltje.

Daar mag je dan 12,50 voor betalen en dan kom je het te weten. Hoewel er al meerdere mensen hebben gedoneerd en nooit iets hebben gehoord.


Amazona
Website Member
Posts :72

Website Member
2006-03-12 - 15:57:42 send message to Amazona

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Beste Argo,

Als jij nog maar 1x bij John bent geweest, kan jij dan nu al oordelen of hij luguber is of niet? Mensen die zo snel al een oordeel klaar hebben, verbergen meestal het meeste! Ik ken John ook sinds kort en vindt hem verre van luguber.

Misschien moet je ook wel eerst eens leren schrijven, voordat je aan zo'n lang verhaal begint.

Groeten Jeroen



HOBBYKWEKERIJ
Website Member
Posts :71

Website Member
2006-03-12 - 16:03:26 send message to HOBBYKWEKERIJ

beste

jeroen zo zie je nu eens in de spiegel hoe er in dit forum word gereageerd...
ik heb het willen duidelijk maken en geef je gelijk ze veroordelen iemand zonder hem gezien te hebben of te kennen
TOP JEROEN DAT WAS MIJN OPZET
ze veroordelen mij en kennen me niet persoonlijk en dat is ONTERECHT GROOT GELIJK


Roosje
Website Member
Posts :134

Website Member
2006-03-12 - 16:19:35 send message to Roosje

Iemand die met zulke overduidelijk slechte praktijken bezig is, hoef je niet te leren kennen om te weten dat het fout is.


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2006-03-12 - 17:42:58 send message to ParkietenPeter

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

quote
zijn er nog moderators die het woord daadkracht kracht bij willen/kunnen zetten?????


Paddo,
Jij bent degene die hier aan het 'bekvechten' is tégen één van de moderatoren. Ingrijpen van een beider zou inhouden dat jij op je nummer gezet moet wordenomdat denegrerende opemrkingen niet conform het forumreglement is.

Daarbij zou het goed zijn dit forumreglement nog eens door te nemen.

http://www.vogelarena.com/forum/reglement.php

Ook wil ik bij deze Hobbykwekerij verzoeken dit reglement nog eens door te nemen alvorens te 'Flamen'. (regel III (3)) Tevens de regels, VI(6) en VIII (8)
Als je iemand antwoord distancieer jij je door alleen 'Beste' te schrijven terwijl het aanhalen van de nickname of zijn persoonlijke naam een kleine moeite is.

Wat er verder nog opvalt is dat als iemand zonder zijn emotie in bedwang te houden reageert, hij namen verkeerd overschrijft. Dit wekt ook de nodige irritatie in de hand. Let hier op!

Peter Moderator VA


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2006-03-12 - 18:01:23 send message to agabird

Heerlijk, iets meer dan 2 uur stroom storing hier gehad en er valt weer genoeg te lezen....

Paddo,
Iedereen mag vogels te koop aanbieden, jij ook. Enkel op het moment dat de verkochte vogels niet deugen, of als de persoon in kwestie niet deugt hoe hij de vogels verkoopt, dan is deze persoon ongewenst.

De prijs die iemand voor vogels vraagt mag geen reden zijn iemand te weren. Het feit dat Argo in het verleden de Kinderwens heeft gedaan mag ook geen reden zijn. Argo heeft afstand genomen van de Kinderwens actie. Hij zamelt zelf geen vogels meer in!! En daarme is het nu een gewone kweker/handelaar geworden.

En daar laat ik het bij wat betreft Argo.

Wat betreft de beledigingen etc. Ik sluit me wat dat betreft aan bij, ParkietenPeter. Ik zal ook de posts wat opschonen, zodat de beledigingen eruit gefilterd zijn.





Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 149 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede