Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > argo
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3 4
<<< vorige


Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2006-03-12 - 18:27:14 send message to Wickingh

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Hai,

ik wil geen stelling nemen in deze ,ik heb persoonlijk niets met maar ook niets tegen deze persoon, simpelweg omdat ik hem nog nooit heb meegemaakt.
Maar als we het hebben over beledigingen ,flamen ed. snap ik wel dat deze man gepikeerd is want allee al de topic-titel
quote
argo kruipt weer onder zijn steen vandaan
vind ik van een bedenkelijk niveau, mocht ik zo aangesproken worden, zou ik zeker verwachten dat dit aangepast werd in normale bewoordingen,

mvg Frank


HOBBYKWEKERIJ
Website Member
Posts :71

Website Member
2006-03-12 - 19:23:25 send message to HOBBYKWEKERIJ

juist wickingh ik ben van oordeel dat omdat ik de naam en belediging die ze gebruiken bij de titel van het forum en dit onderwerp het al vanaf de eerste reactie moest gesloten worden LAAT IK DUIDELIJK ZIJN AAN DE MODERATOR lees het regelement eens HET HAD AL OP BELEDIGING ALLEEN bij de titel van topic moeten gesloten worden en parkieten peter mag je er even op wijze dat MIJ BELEDIGEN ALS CLOWN ik een heuse laster en eerroof vind EN IEDEREEN WORD OF MAG WORDEN BESCHERMD maar de clown of argo kruipt onder zijn steen vandaan wat ben ik dan als ik onder een steen zin EEN BEEST denkt eens goed na moderators !!!!

iets aangepast


Dit bericht is door moderator agabird aangepast

paddo
Website Member
Posts :115

Website Member
2006-03-12 - 19:39:58 send message to paddo


@parkietenpeter..



Jij bent degene die hier aan het 'bekvechten' is tégen één van de moderatoren. Ingrijpen van een beider zou inhouden dat jij op je nummer gezet moet wordenomdat denegrerende opemrkingen niet conform het forumreglement is.

Nee... het word tijd dat jullie moderatoren actie ondernemen.
En ja, als jullie niet tegen TERECHT commentaar kunnen, ban mij maar dan..
Maar willen jullie iets doen ten behoeve voor de lezer, tegen iritaties, tegen slechte handel van vogels, tegen misleiding, tegen... ( eindeloos verhaal eigenlijks hé? ) zou ik een andere actie doen.



@Agabird

Iedereen mag vogels te koop aanbieden, jij ook. Enkel op het moment dat de verkochte vogels niet deugen, of als de persoon in kwestie niet deugt hoe hij de vogels verkoopt, dan is deze persoon ongewenst.


Je geeft precies de redenen aan waarom ik mijn mening uit.EN NOG ZIE IK ZIJN ADVERTENTIE!!!!!!!


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2006-03-12 - 19:56:22 send message to agabird

Ik sluit bij deze het topic, tevens zijn nog wat reactie'a aangepast verwijderd.

Het is duidelijk dat dit geen zin heeft. Als mensen niet het verschil kunnen of willen zien tussen de Kinderwens actie (waar Argo afstand van heeft genomen) en de hobby kwekerij, dan houdt het op om nog hierober verder te praten.

Morgen zal ook het hele onderwerp verwijderd worden.

Eerlijk is eerlijk, wat Argo niet mag, mogen anderen ook niet.



Pagina : 1 2 3 4
<<< vorige

Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 188 bezoekers op de site, waarvan 2 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede