Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > argo
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



HOBBYKWEKERIJ
Website Member
Posts :71

Website Member
2006-03-11 - 12:42:44 send message to HOBBYKWEKERIJ

ik vind het heel leuk om een echte FANCLUB te hebben in nederland...tof.
voor 20 euro ban je erelid van de fanclub
en trouwens nog 1 dingentje wie ziet op mijn kromsnavelsite wat staan over kinderwens!!!
een tip voor wie het heeft zien staan een bril BIJ HANS ANDERS krijg je nu aan 50% korting
doen!!!

groetjes


Tjokke
Oud Lid
Posts :8

Oud Lid
2006-03-11 - 14:01:27 send message to Tjokke

Hoi,

Laat die man toch eens met rust. Is er iemand persoonlijk die zelf nadelig ervaren is met deze persoon. Niet via via? Op zijn site staat niets vermeld van de kinderwens. Hij verkoopt en koopt vogels net zoals velen op deze site. Laat het nu eens rusten kunnen jullie alleen maar zeuren over bepaalde mensen die je ergert. Het zegje is al gedaan geweest meermaals, dit wordt ook vervelend hoor telkens het zelfde onderwerp. Als je het moeilijk kan verteren neem dan een goeie slok water om het te laten zakken

Tjokke


Pionara.nl
Website Member
Posts :309

Website Member
2006-03-11 - 14:30:50 send message to Pionara.nl

Dit bericht is 1 keer gewijzigd





birdfreak
Website Member
Posts :112

Website Member
2006-03-11 - 17:55:54 send message to birdfreak

quote
trouwens nog 1 dingentje wie ziet op mijn kromsnavelsite wat staan over kinderwens!!!

wat dacht je bij de rubriek "links"
Hans Anders toch maar eens opzoeken lijkt me.wink ;)


Picolet
Website Member
Posts :975

Website Member
2006-03-11 - 18:34:20 send message to Picolet

Het is "maar" een clown. Een clown toont zijn ware aard zodra hij zijn masker afdoet.





supervalk007
Website Member
Posts :89

Website Member
2006-03-11 - 18:46:20 send message to supervalk007

Maar toch blijft het een vreemde zaak. Via de ene site vraag hij om gratis jonge vogels voor handopfok om daarna "wegtegeven" en op de andere site durft hij 85 euro te vragen voor een handopfok kakariki, of 100,- voor een valkparkiet. Lijkt mij toch een "gouden handel".


molineti
Website Member
Posts :1604

Website Member
2006-03-11 - 18:50:55 send message to molineti

Zoals sommige zeggen:negatieve reclame is ook reclame.
Hoeveel aandacht wil je iemand schenkenwink ;)


tessa21
Oud Lid
Posts :9

Oud Lid
2006-03-11 - 19:36:51 send message to tessa21

Daar ben ik het niet mee eens! Door een forum als vogelarena.com ben ik gewaarschuwd voor die OPLICHTER Dennis Papegaaien en heb op het laatste moment mijn edelpapegaai daar niet gekocht!!!

Kort daarna las ik op een andere papegaaien forum dat iemand een Edel pop daar gekocht had maar door een virus is overleden.


molineti
Website Member
Posts :1604

Website Member
2006-03-11 - 22:23:10 send message to molineti

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

Volgens mij verkoopt hij ondanks de negatieve reclame nog steeds veel papagaaien.
Ben benieuwd hoe dit bij Argo zal zijn?


Raimond Wolfert
Website Member
Posts :111

Website Member
2006-03-12 - 11:09:08 send message to Raimond Wolfert

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

quote
Stom toevallig kwam ik zijn advertentie tegen in de pakara.. nou begin ik toch te twijfelen aan de waarde van zo'n magazine..




Wat heeft dit ermee te maken? De man is gewoon een handelaar, en staat ook met een banner boven deze site. Zolang hij geen foute dingen doet zie ik het probleem niet. Als jij je vogels weg geeft, en hij ze voor veel geld verkoopt, is hij gewoon een betere verkoper dan jij.


MADDAD
Website Member
Posts :185

Website Member
2006-03-12 - 11:30:17 send message to MADDAD

Beste Mensen

Je moet er niet teveel aandacht aan schenken ik heb ook discussies met hem gehad.maar ik verkoop vogels aan mensen die èèrst bij hem geweest zijn en uiteindelijk bij mij een vogel kopen,ik heb de meeste klanten in belgie zitten ,zelfs argo vraagt aan mij vogels te koop.dus doe ik het beter dan hem en dat geeft mij weer een goed gevoel.vroeg of laat komt de clown uit de mouw.

Groetjes John Hesen.


HOBBYKWEKERIJ
Website Member
Posts :71

Website Member
2006-03-12 - 12:33:30 send message to HOBBYKWEKERIJ

John het is onmogelijk dat je klanten hebt van mij want wie bij mij in de afdeling kopen handopvoeding komt heeft al iets bestel en kijker die komen NOOIT bij ons aan huis NOOIT OF NOOIT je moet eerst je papegaaien soort of parkietensoort hebben gekozen (want anders doe je toch maar een gekke koop, en ondoordacht) dus voor de mensen de vogel hebben gekocht komen ze niet aan ons huis of kwekerij Als laatste wil ik even antwoorden vorige week was er op RADAR BIJ DE TROS een uitzending over broodfokker van honden en 1 ding blijft me bij TOEN MEN VROEG: zijn nederlanders ook jullie klanten...TOEN ZEI DIE GROOTSTE BROODFOKKER/HANDELAAR/ JAZEKER NEDERLANDERS ZIJN ONZE BESTE KLANTEN en toen vroegen die van radar waar? ZE KOPEN ALLE HONDEN OP DIE NIEMAND ANDERS WIL HEBBEN "DE BASTAARTS" WANTHET MOETEN VOOR NEDERLANDERS ALTIJD DE GOEDKOOPSTE ZIJN!!!
dat geeft weer wie hier negatief reageerd, hun mentaliteit en denken. Wij leven in belgie en denken kwaliteitvoller ik zie weinig belgen in de discusies zoals deze en mijn NEDERLANDSE klanten. Zijn bijzondere mensen die ZOEKEN EN BELGIE DE KWALITEIT EN ZEKERHEID die ze in nederland niet vinden. BEN TROTS OP MIJN NEDERLANDSE KLANTEN stuk voor stuk super mensen en zo zitten er ook heel veel op deze site. Maar die mensen hoor je niet in zo een onzinnig forum
En laat die clown beledigen erbuiten, want dat heeft er niets mee te maken. en wist je dat 69% van de jonge vogels naar opkopers gaan...lekker gemakkelijk he (geen zorgen en het geld lekker ZWART in de portomonee en geen zorgen of klagende koper aan je deur) DUS VEROORDEEL GEEN KOPERS en zou een graag willen weten wie zijn vogels aangeeft aan de belastingen ook al ben je hobby kweker het ZIJN INKOMSTEN al mijn vogels staan op contract en zijn bij de fiscus aangegeven!!! WIE VAN JULLIE OOK hoor er weinig spreken wel denken van de hobbykwekers is snel verdient he HANDJE CONTANTJE en wees slim en doe geen discusies die geen zin hebben iedereen bepaald bij wie hij koopt en zich vertrouwd voelt en ik heb geen enkele negatieve reactie van het gasten ooit gehaald geen enkele..WEL MENSEN DIE ERIN SCHRIJVEN TERWIJL ER STAAT VERMELD ALLEEN VOOR KOPER IS TOCH DUIDELIJK!!! wie dan nog wat schrijft weet de gevolgen als hij geen koper is JE WORD ERAF GEGOOID het is tenslote geen forum mijn gastenboek en als tweede laatste heb ik vogelarena gevraagd de KINDERWENSactie van de site te halen. dan houd deze nodeloze discusie op en is er plaats voor echte forum onderwerpen en als laatste BEDANKT WIST NIET DAT MIJN FANCLUB AL ZO GROOT WAS en ik moet nog in alle kranten van het noorden verschijnen de komende dagen...EN OPRECHTE DANK VOOR JAN BRINKERS ik noem je heel oprecht een vriend van de eerste minuut en nu stop ik ermee
heb hier werk genoeg

Belediging eruit gehaald.


Dit bericht is door moderator agabird aangepast

agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2006-03-12 - 12:43:15 send message to agabird

Op verzoek van Argo is zijn advertentie voor de Kinderwens actie van VogelArena afgehaald.

Argo geeft aan dat hij zich helemaal toelegt op zijn eigen kwekerij en de Kinderwens actie niet meer zelf doet.

Argo blijft nog wel op VogelArena zijn advertentie's voor zijn Hobbykwekerij plaatsen. Als kweker heeft hij natuurlijk evenveel recht als een ander om zijn advertentie te plaatsen.

Ik zal dit onderwerp over een niet al te lange termijn sluiten (1 a 2 dagen). Dit om wel anderen de mogelijk te geven te reageren en dit onderwerp te lezen.


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2006-03-12 - 12:46:52 send message to Hawkeye_NL

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

angry ...



kakatoe
Website Member
Posts :771

Website Member
2006-03-12 - 12:58:45 send message to kakatoe

Ik vind het wel een beetje frapant dat als er een discusie ontstaat over Argo hij zich vroeg of laat went tot agabird om iets teregelen.
Maar waarom iedere keer discusies aan tegaan over mensen die iets verkeerd doen.
Helaas zijn het zoveel van dit soort discusies laten we daarmee ophouden.
Laat een ieder in zijn of haar waarde en negeer zoiets.
Misschien doet Argo goede dingen voor een ziek kind maar waarom het dan een dure vogel moet wezen weet ik niet.
Misschien heeft hij die dure vogels ook wel voor zijn eigen kwekerij gehouden.
Ik zou het niet weten en ga er ook niet over oordelen.
Die mensen die ooit een vogel(s) hebben geschonken weten ook het ringnr van die vogels en vraag het adres van die kinderen en ga er eens kijken of hun vogel daad werkelijk bij dat kind zit.
Neem aan dat Argo er een bestand van op na houd.

gr Jan




Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 137 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede