Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Kennismaken met de buren. Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



Jacqueline
Website Member
Posts :1216

Website Member
2005-05-30 - 23:30:59 send message to Jacqueline

happy :)

Ho nou even he.!!!shocked 8O
We doen ons best, en laten we het maar eens even afwachten.

wink ;)
Peter.


Lennart
Oud Lid
Posts :721

Oud Lid
2005-05-31 - 07:02:42 send message to Lennart

Was ook maar een geintje hoor Peter....laugh :D!

Maar als ik zie, zoals ik het van nabij mag meemaken, wat jij/jullie, en Jacqueline zeker niet in de laatste plaats ook, er voor over hebben en er voor doen om zowel de kweekvogels als de siervogels het zoveel mogelijk naar de zin te maken en in optimale conditie weet te krijgen en te houden, denk ik dat menig hobby of beroepskweker daar echt een puntje aan kunnen zuigen!

En niks 3 of 4 rondjes....2 rondjes is meer dan genoeg voor jullie....happy :)

Je kweekresultaten en vitale uitstraling van je vogels liegen er dan ook niet om!

Maar dat zal zeker de beloning zijn van de vogels!

Want het is gewoon een gegeven: Als er iets niet klopt in de omstandigheden of wat dan ook, dan ook geen jongen en zeker niet bij de wat moeilijk te kweken soorten!

Je bent eigenwijs, in de goede zin van het woord, en alle discussies in Nederland en hier op het forum ten spijt, laat je toch telkens zien wat voor "resultaten" je boekt en dat je je nek durft uit te steken om te beginnen aan nieuwe projecten zoals nu de koloniebroed bij de Grijzen, daar kunnen veel "kwekers" en houders een puntje aan zuigen en komt jalouzie en afgunst heel snel om de hoek kijken.....razz :p!

Maar jah...dat is de kift zullen we maar zeggen...laugh :Dlaugh :D!

Lennart wink ;)


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-05-31 - 07:15:57 send message to natasja

Nou peter volgens mij beschik je inmiddels zelf ook over een prachtige staart met veren laugh :Dwink ;)


Wat betreft Kanjer ik zou het je niet na kunnen doen met mijn Kiek , maar mijn opzet is dan ook altijd al anders geweest met Kicah dat scheeld ook.


Lennart
Oud Lid
Posts :721

Oud Lid
2005-05-31 - 07:25:32 send message to Lennart

Inderdaad Natasja....laugh :Dlaugh :D

Maar om dat ik het van nabij mee maak nu vind ik dat de positieve dingen er ook wel eens uit mogen springen...happy :)

En één van de negatieve dingen van Nederlanders is dat ze heel slecht kunnen om gaan met het geven en krijgen van complimenten...wink ;)

Ik zelf heb niks met Amerikanen, maar die kunnen daar toch beter mee omgaan. Maar dat komt waarschijnlijk dat ze daar allemaal bijna een eigen psych hebben.....laugh :Dlaugh :D

Wij Nederlanders zijn beter in het "afkraken" van iemand, maar dat zal zeker te maken hebben met "onze" nuchtere mentaliteit...wink ;)

wink ;)..wink ;)


Jacqueline
Website Member
Posts :1216

Website Member
2005-05-31 - 18:31:57 send message to Jacqueline

happy :)laugh :D

Lennart

Nou zo kan het wel weer hoor.
Begrijp best wat je wil zeggen, gewoon dank is genoeg.wink ;)wink ;)

Natasja.

Inderdaad, bij het zitten geeft het zo'n gekreukte aanblik.shocked 8Owink ;)

wink ;)
Peter.


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2005-05-31 - 18:40:27 send message to Niltava

quote
En één van de negatieve dingen van Nederlanders is dat ze heel slecht kunnen om gaan met het geven en krijgen van complimenten...wink wink ;)

Ik zelf heb niks met Amerikanen, maar die kunnen daar toch beter mee omgaan. Maar dat komt waarschijnlijk dat ze daar allemaal bijna een eigen psych hebben.....laugh laugh :Dlaugh laugh :D

Wij Nederlanders zijn beter in het "afkraken" van iemand, maar dat zal zeker te maken hebben met "onze" nuchtere mentaliteit...wink wink ;)

wink wink ;)..wink wink ;)


Wat heeft dat met deze topic te maken?? Zie nergens een negatieve opmerking?

Overigens heb ik liever een compliment van een Nederlander dan van een Amerikaan. Die van de Amerikaan is, zoals dat wel eens in teamtrainingen wordt gezegd, een plastic complimentje.


Lennart
Oud Lid
Posts :721

Oud Lid
2005-05-31 - 18:45:51 send message to Lennart

quote
Wat heeft dat met deze topic te maken??


Niks......happy :)

Ik had er natuurlijk ook een topic over kunnen openen.....laugh :D

Maar ik denk dat er dan niet zoveel of helemaal geen reacties op komen....happy :)

wink ;)..wink ;)


Picolet
Website Member
Posts :975

Website Member
2005-05-31 - 20:24:46 send message to Picolet

Reclame Fanta Boys!
Oeps nog meer reclame!


Jacqueline
Website Member
Posts :1216

Website Member
2005-06-01 - 08:57:13 send message to Jacqueline

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

happy :)

Beste Picoletje met de nadruk op Picoletje.

Dat je met leugens op het forum gekomen bent is nog tot daar aan toe.
Je uitspraken ten opzichte van de firma Zagers heb je wonderwel heel vlug ingeslikt.
Je bewering dat je ooit eens bij de inrichting van mijn kweekooien bent aanwezig geweest berust op een grote LEUGEN,( of het moet zijn dat je mijn zoon bent) maar dat is onmogelijk, gezien die wel een opvoeding heeft genoten.

Dat je een bepaalde aversie tegen bepaalde forum leden hebt is wel duidelijk.
Dat je geloofwaardigheid op een zeer laag niveau aangeslagen word mag wel duidelijk zijn.

Een goede raad, kom maar vlug van je troontje af.

wink ;)
Peter.


Lennart
Oud Lid
Posts :721

Oud Lid
2005-06-01 - 10:13:49 send message to Lennart

quote
daar kunnen veel "kwekers" en houders een puntje aan zuigen en komt jalouzie en afgunst heel snel om de hoek kijken


Picolet, of voor wie je dan ook doorgaat,

De quote moge duidelijk genoeg zijn en je laat je wel heel erg van je zwakste kinderachtige kant zien!!!!!!!!!

Het spreekwoord is nog altijd: Goede wijn behoeft geen krans!

Laat hiermee voldoende gezegd zijn!

Lennart



Jacqueline
Website Member
Posts :1216

Website Member
2005-06-01 - 10:27:41 send message to Jacqueline

happy :)

Verzoek aan,

MODERATORS AGABIRD & PARKIETENPETER.

Mocht deze topic overkomen als zijnde reclame dan gelieve dit met de grootst mogelijk spoed verwijderen.

Graag een reactie hierop.

wink ;)
Peter.



ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-06-01 - 10:52:33 send message to ParkietenPeter

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Ik houd het op positieve (kweek)ervaringen ruilen. Kan altijd iets van geleerd worden. En is aanmoedigend.

Voor anderen:
Wat is jouw positieve ervaring? Wel in een eigen topic?



dijkkamp
Website Member
Posts :314

Website Member
2005-06-01 - 10:55:42 send message to dijkkamp

ik ben dan wel geen moderator maar tuurlijk is dit reclame maar dan reclame van dat niet alles negatief is en dat sommigge mensen met heel hun hart en ziel zich inzetten voor de vogels/dieren en wat ze doen willen ze goed doen en bereid zijn om kennis met andere te delen dit mag ook wel eens belicht worden het hoeft toch niet altijd tegaan over negatiefe dingen zoals over ene D uit A.

en dan de bij jij maakt die reclame niet een ander schrijft zijn ervaring hier op


Jacqueline
Website Member
Posts :1216

Website Member
2005-06-01 - 11:32:52 send message to Jacqueline

happy :)

ParkietenPeter.

Natuurlijk geven sommige bijdrage in een eigen topic, ook voor ons weleens een andere kijk op de dingen.
Zeker, ook wij halen weleens iets uit het forum wat een positieve invloed heeft of kan hebben op onze vogels.
Geef dat ook ruiterlijk toe hoor, maar daar is dit forum toch ook voor bedoeld.

Daarbij, wij weten echt niet alles hoor, alle wetenswaardigheden zijn toch toegespitst op ons bestand, en dat de band die je hebt met je vogels een niet te onderschatte factor is lijkt me duidelijk.
Wildvang in welke soort dan ook, daar hebben we een band mee, hoe weinig dat soms ook kan zijn, we zorgen ervoor dat we toch interactie krijgen met hun.
Om vandaar uit verder te werken met deze vogels.
Neem nu de foto van de koloniebroed, pure wildvang al meer dan tig jaar in ons bezit, geen stress zoals in paniek wegvliegen of wat al niet meer, gewoon nieuwsgierig kijken, van wat moet je nou met dat vreemde ding voor je gezicht (camera).
Heb eens een reactie gelezen op dit forum, van een kweker die op een stoel bij zijn verse import ging zitten, dit hield hij net zolang vol tot ze hem volledig accepteerde, nou daar heb ik bewondering voor, zo'n man heeft er iets voor over om zijn vogels op hun gemak te stellen.
Heeft wel wat weken gekost, maar toch, de overgave om dit te doen, is in mijn ogen gelijk te stellen, met het leren van vogels hoe ze het best tot hun recht komen op een tentoonstelling, want dat word toch ook geleerd.
Ook uit deze hoek kun je wat leren, over vertrouwd maken met nieuwe omgeving/eigenaren.

Dijkkamp.

In mijn ogen is dit ook geen reclame, oke Lennart is wat bevooroordeeld, maar zou ik ook zijn hoor, als ik praat over een bepaalde kweker die bij mij hoog in aanzien staat (Amerika) dan betrap ik me er ook weleens op dat ik soms een beetje TE ben.
Lijkt me dat daar toch niets verkeerd aan is, geeft alleen maar aan dat je wilt leren van dergelijke kwekers, nee op een voetstuk plaatsen moet je niemand doen, maar bewondering mag best.
Vind je reactie toch top, geeft aan dat je werkelijk leest.

wink ;)
Peter.


Daniel
Website Member
Posts :3287

Website Member
2005-06-01 - 12:04:21 send message to Daniel

Ik moet eerlijk bekennen dat ik geniet van de verhalen van Peter en dat ik blij ben dat zo'n ervaren kweker zijn ervaringen zo openlijk deelt waar we allemaal heel erg van kunnen leren.
Dus zelfs als het reclame is (wat het in mijn ogen niet is) is het het reclame waar we allemaal voordeel bij hebben.

Daniel




Plaats een reactie



Er zijn in totaal 194 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede