Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Niuwe vraagje Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



pattie
Website Member
Posts :637

Website Member
2005-01-10 - 18:34:32 send message to pattie

goffini is de dierenarts er ook op dinsdag..? razz :p


elfje
Oud Lid
Posts :313

Oud Lid
2005-01-10 - 18:43:27 send message to elfje

Mijn papegaaitje had het meegekregen vanuit het nest en had dus besmette ouders. Dit is wat Utrecht heeft gezegd na de autopsie. Omdat het de acute versie van PBFD had, dan lijkt het op AIDS. (Ik ben maar een leek en zeg wat hun toen zeiden!)hij had geen misvormde veren etc.

Maar Pattie zoek is op Google ernaar dan vindt je best een hoop informatie over PBFD en kan je dingen uitprinten en nog is nalezen en zelf je conclusies een beetje eruit trekken.


pattie
Website Member
Posts :637

Website Member
2005-01-10 - 18:53:27 send message to pattie

Ik hoef er niet echt informatie over alleen wat meningen en die zijn verdeelt..! Als ik aan de dierenarts vraag wat het beste is zegt hij tseten die hap voor 180 euro.. Zelf wil ik ze laten testen maar dat is weer niet 100 procent betrouwbaar dus denkik, waarom testen..? zoals je ziet ik ben er totaal niet uit omdat iedereen een andere mening heeft..


pattie
Website Member
Posts :637

Website Member
2005-01-10 - 18:58:43 send message to pattie

I


oranjekuif
Oud Lid
Posts :464

Oud Lid
2005-01-10 - 19:17:51 send message to oranjekuif

Toch nog 1 vraagje aan elfje:Weet je nog of er in het autopsierapport stond,,met zekerheid PBFD,of waarschijnlijk.(puur uit intresse)



P.S misschien wel intressant voor andere ze heefd het over een acute vorm(dit wil dus zeggen dat er meerdere vormen zouden zijn)


goffini
Oud Lid