Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > 2 dagen en nu al slaperig.
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



eric 008
Geroyeerd
Posts :932

Geroyeerd
2012-05-05 - 08:39:23 send message to eric 008

quote
Ik hoop maar dat Karel geen weekendje weg is. Het is vandaag bevrijdingsdag! Laat ieder in zijn waarde aub!



de waarheid is hard en mag zeker gezegd worden hoop dat karel drie weken op de caribien is xxxxxxxxxxxxx
. m.v.g eric


Dit bericht is door moderator Karel aangepast

marc1
Website Member
Posts :416

Website Member
2012-05-05 - 09:04:13 send message to marc1

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

De prediker heeft een heel gezond bestand vogels, en dat kan hij aantonen door de testen.
Heb vorige week nog een nieuwe man getest, en gister de uitslag binnen gekregen, die mag dus vandaag bij de rest.

vind wat je vind, scheld wat je maar wilt schelden, want dat is jullie hobby, geen vogels.

de man waar ik de postieve vogel had gekocht, heeft inmiddels alles opnieuw laten testen, en ook deze vogels zijn gelukkig negatief, heb hem gister aan de telefoon gehad.
dus door dat testen is hij gelukkig ook bespaart van een hoop ellende.

eind goed al goed.

dit was mijn laatste reactie, nog veel plezier met het negatieve gezeur hier.


eric 008
Geroyeerd
Posts :932

Geroyeerd
2012-05-05 - 09:23:14 send message to eric 008

Dit bericht is 1 keer gewijzigd



quote
De prediker heeft een heel gezond bestand vogels, en dat kan hij aantonen door de testen.
Heb vorige week nog een nieuwe man gekocht, en gister de uitslag binnen gekregen, die mag dus vandaag bij de rest.


marc lees nu eens wat je schrijf je zet een vogel binnen een week bij je bestand omdat je heb getest .

ik begrijp er echt niets van zal wel aan mijn liggen


edou
Website Member
Posts :159

Website Member
2012-05-05 - 09:24:29 send message to edou

"shocked 8O"


Dit bericht is door moderator Karel aangepast

rvdmolen
Website Member
Posts :73

Website Member
2012-05-05 - 11:51:04 send message to rvdmolen

hallo mannen of kinderen
als ik dit allemaal zo lees ,hoeveel vogel liefhebbers zijn er hier met hart problemen
mensen toch !!!!! Wat een hobby
vr,gr, roelof


Ton Koek
Website Member
Posts :3551

Website Member
2012-05-05 - 11:52:41 send message to Ton Koek

Dat een paar mensen hier elkaar niet meer zo mogen is inmiddels wel duidelijk.
Kunnen we vanaf nu weer iets beschaafder doen?
Dank u.


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2012-05-05 - 12:04:40 send message to mijnkaketoes.nl

Daarbij zou ik Karel willen adviseren niet telkens een topic op slot te doen als deze mensen weer aan de gang gaan. Maar verwijder gewoon hun bijdrages of desnoods als het anders niet kan maar een ban.

Henk


Scheer
Website Member
Posts :69

Website Member
2012-05-05 - 15:43:19 send message to Scheer

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Mensen laat elkaar toch eens in de waarde we hebben de vogelhobby toch voor ons plezier.
We doen het allemaal op onze eigen manier dingen van elkaar leren is mooi elkaar de lees lezen is jammer.


bert1974
Website Member
Posts :754

Website Member
2012-05-05 - 19:15:27 send message to bert1974

Ik ben bewust al een helepoos geleden gestopt om op het forum te kijken en te reageren. Nu ik dit vandaag weer eens een keer doe weet ik meteen weer warom ik er mee gestopt was.
Ik was en ben zo flauw van al die mensen die het steeds maar weer proberen een ander hun eigen mening op te dringen.
Ik neem dan ook direkt weer afscheid van het forum want hier wil ik mij absoluut niet langer meer aan ergeren.

Groet bert.


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2012-05-05 - 19:19:11 send message to Karel

Tjonge jonge, dat is weer goed mis gegaan.

Ik dacht er even twee heerlijke daagjes Antwerpen tussendoor te kunnen, maar dat blijkt niet het geval. Althans, Antwerpen was heerlijk: Prima geslapen in het Hilton, lekker gegeten bij Appelmans en een geweldig bezoek aan het schitterende Museum aan de Stroom (MAS). Een aanrader voor liefhebbers.
Bij thuiskomst zojuist direct naar VogelArena natuurlijk en wat een ontvangst! Een fantastische goed beargumenteerde discussie over het onderwerp testen shocked 8O.

Heren, het is zeer eenvoudig om enkele van u te royeren, maar ik vraag me dit oprecht af: Wat denkt u te bereiken met alle vorenstaande opmerkingen en verwijten, alleen omdat het oplucht, alleen omdat het "gezegd moet worden"?

Ga eerst eens bij uzelf te rade. Is het nu zo moeilijk om volwassen te reageren en de discussie op argumenten te voeren?

Grow up, please!!




yaro
Website Member
Posts :177

Website Member
2012-05-05 - 21:32:45 send message to yaro

mischien moet je gewoon hard zijn karel
maar er gaat ook een heleboel nowhow verloren
maar dat moet dan maar


J.ten Wolde
Website Member
Posts :229

Website Member
2012-05-06 - 15:49:10 send message to J.ten Wolde

Jammer dat als er iets over testen geschreven word men weer eens ruzie gaat maken
Wees gewoon eerlijk over als je vogels verkoopt al dan niet getest
En als je vogels verkoopt en er is wat mee dat je dan ook de gevolgen wilt dragen en dan ook alle onkosten vergoed.
Echte liefhebbers doen dat en natuurlijk ieder maakt fouten


rob75
Website Member
Posts :80

Website Member
2012-05-06 - 16:20:31 send message to rob75

Triest, een ander woord heb ik er niet voor over, wat een negatieve mensen, en wat een nare manier om je gelijk te halen.
wat drijft jullie?

volgens mij niet jullie vogels!


eric 008
Geroyeerd
Posts :932

Geroyeerd
2012-05-06 - 17:09:22 send message to eric 008

geachte klagers of jullie
begrijp er geen bal van om als de waarheid word gezegd dit als negatief af te schilderen .het gaat mijn juist wel degelijk om de gezondheid van de mensen die er mee om gaan en voor de vogels zelf.a zeggen is b doen kan er in komen dat daar een fout is gemaakt maar erken het en leer er van en niet weer een vogel aan kopen en naar een week bij je bestaand doen omdat het getest is.want dan heb je er niet van geleerd vriendelijke groet eric gennissen te kerk avezaath


aschwin
Website Member
Posts :26

Website Member
2012-05-06 - 17:59:23 send message to aschwin

Klagers? deze mensen hebben gelijk! De reacties hier op meningen /ideeën over oa het houden,verzorgen en tentoonstellen van vogels door enkelen! hier loopt inderdaad de spuigaten uit en daar zit weinig liefhebberij meer achter wees eerlijk!.

Zit trouwens niet te wachten om ook nog even door de mangel gehaald te worden door de heren, dus laat jullie evt tegen reacties op mijn gedachten maar achterwege. Geen behoefte aan!!.





Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 87 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede