Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Misleidende advertentie Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2009-11-14 - 19:35:44

@ Egon het is maar net hoeveel waarde je hecht als adverteerder aan eerlijke informatie van je produkt.
Ik ben misschien niet zo'n goede verkoper , maar ik zou wel eerlijke informatie geven over een produkt en geen valse verwachtingen willen wekken.

Mvg Frank


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2009-11-14 - 20:27:31

Maar wat is misleidend dan, Frank?

Hij doet toch precies wat er gezegd wordt


Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2009-11-14 - 21:28:52

Oja voorkomt het dan dat we de biggenkuch krijgen?
Zo ja dan stel ik prijs op een goed en wetenschappelijk onderbouwd verhaal en ik slik mijn woorden in,

mvg Frank


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2009-11-14 - 21:53:11

Biggenkuch = mexicaanse griep?
Zoals gezegd "doodt" het virussen. Hij zegt toch nergens dat hij het uitroeit??


Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2009-11-14 - 22:34:08

Lijkt dus op suggereren , maar we gaan nu met woorden spelen , je begrijpt precies wat er bedoeld wordt,

mvg Frank


Ubernoob
Website Member
Posts :405

Website Member
2009-11-15 - 08:39:13

Iedereen begrijpt toch wat er word bedoeld.

Als je een stofzuiger koopt weet je ook dat daardoor je huis niet volledig stofvrij zal worden.

Maar af en toe een beetje stofzuigen maakt het wel een stuk schoner en leefbaarder in huis.

Zo moet je die lamp ook zien denk ik. Hij zal natuurlijk niet alles doden in een bepaalde ruimte maar hij zal waarschijnlijk wel een positief effect hebben op de hoeveelheid bacterien, virussen enz....


dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2009-11-15 - 13:23:45

Het zal in een lab. best wel wat doden tot een bepaalde grenswaarde. Maar let op, in het lab.

De dagelijkse praktijk is anders, en juist dan vallen resultaten vies tegen.

Kortom een lab. omgeving en een huis tuin en keuken situatie zijn wezelijk anders.

Alleen al de afstand van de lamp b.v. is al een belangrijke parameter. Het lijk dus mooier dan het is.
Gert


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2009-11-15 - 18:15:10

sjongejonge wat een mierenn..kerij, de een wil het wetenschappelijk onderbouwd hebben en de ander klaagt dat het laboratorium onderzoeken zijn.


molineti
Website Member
Posts :1604

Website Member
2009-11-15 - 18:29:02

Opvallend dat dit product zo kritisch bekeken wordt,maar dat er in zijn algemeenheid niet zo kritisch omgegaan wordt met voeding(zaad,eivoer,pellets),medicijnen,wormmiddelen en andere middeltjes voor onze vogels bedoeld.

Ik denk dat we zouden schrikken als we daar het fijne van zouden wetenwink ;)

Groeten Rene



Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2009-11-15 - 18:43:53

Dat bedoel ik Rene. En misschien werkt dit wel beter dan de andere zaken die men wel zo gebruiktwink :)


dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2009-11-15 - 19:30:21

Dat zijn andere onderwerpen, het ging om misleidende advertenties - UV lamp.

Je kunt net zo goed het raam openzetten en de UV zon laten binnenschijnen. Stukken en stukken goedkoper.
Gert


Ton Koek
Website Member
Posts :3551

Website Member
2009-11-15 - 20:32:17

quote
Opvallend dat dit product zo kritisch bekeken wordt
Zou dat misschien iets te maken hebben met de onzinnige claims?


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2009-11-15 - 21:29:40

Je kunt net zo goed het raam openzetten en de UV zon laten binnenschijnen. Stukken en stukken goedkoper.

Heb ik vandaag nog willen doen, jammer bewolkt, nu 21.25 is het helder, maar sh.t de zon is onder.

Laat iemand die de lamp heeft eens reageren, de rest van ons heeft geen enkele ervaring en gist alleen maar naar de werking.


Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2009-11-16 - 00:31:00

quote
Opvallend dat dit product zo kritisch bekeken wordt,maar dat er in zijn algemeenheid niet zo kritisch omgegaan wordt met voeding(zaad,eivoer,pellets),medicijnen,wormmiddelen en andere middeltjes voor onze vogels bedoeld.

Ik denk dat we zouden schrikken als we daar het fijne van zouden weten

Groeten Rene




Hier ben ik dus heel erg benieuwd naar , dit zijn zaken die elke kweker belangrijk zou moeten vinden.
Ik weet we vliegen elkaar wel eens in de haren , maar ik ben OPRECHT benieuwd naar jouw visie hierover. Zonder de bedoeling iemand onder uit te halen.
Ik denk dat dit soort onderwerpen elke kweker die serieus bezig is ,kan helpen om zijn eigen kweek op een hoger niveau te brengen.
Dus ik zou het super vinden als jij daar een open en eerlijk topic over zou kunnen openen.
Streven we niet met zijn allen na , dat we bijzondere soorten op ieders niveau op stok willen krijgen?
Met die laatste zin bedoel ik dus dat ik niet neerkijk op bijvoorbeeld de agakweker of valkenkweker deze kunnen ook zeer zeker bijzondere exemplaren op stok krijgen.
Deze zijn imo net zo waardevol als de zeldzame kaketoe of zeldzame arakweker.
Mijn idee laten we elkaar helpen om onze gemeenschappelijke hobby naar een hoger niveau te tillen.
Op dat vlak zou ik jouw expertise zeer opprijstellen Rene,

mvg Frank


Galah46
Website Member
Posts :188

Website Member
2009-11-17 - 14:23:29

UV A licht is om bruin te braden => zonnebank
UV B licht is bvb om bepaalde plasticsoorten te harden, ook andere industriele toepassingen.
UV C licht = dodend licht, wordt toegepast voor de vijvers bvb, om het water helder te krijgen en behouden. Dus het water wordt gestuurd langs zulke lampen. Om goede effecten te krijgen moet dit verscheidene malen langs gaan in een gesloten circuit.
Dus voor de lucht kan dit ook gebruikt worden in een GESLOTEN RUIMTE anders heeft het zijn echte effect niet. Staat het venster open of enkele malen de deur openen begin je van voor af aan.
De lucht erlangs geblazen worden, meer dan eens om gewenste resultaten te behalen, anders niet.




Plaats een reactie



Er zijn in totaal 160 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede