Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Misleidende advertentie Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
<<< vorige


chrislaevers
Website Member
Posts :970

Website Member
2009-11-17 - 19:54:39

Ik vind dit een stunt en meer niet.
Het lijkt wel of we al onderaards wonen.

Er is ook nog de natuur. De vogels staan daar dichter bij dan wij.
Als je vogels houdt in een besloten ruimte dan zullen die vogels dat ook wel in de mot hebben of je daar nu een eco lamp plaatst of niet.
Vogels richten zich op het zuid-oosten, op frisse lucht en op de zon. De mens wilt altijd de zaken tot het uiterste drijven.

Als zo'n lamp schimmels, bacteriën enz neutraliseert, dan wil dat ook zeggen dat die lamp de 'goede' elementen kapot maakt, toch?
Gaan we nu vogels kweken die alleen maar gedijen in een steriele omgeving?




Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2009-11-18 - 01:05:50

Zo jammer dat je deze handschoen (positief bedoeld) niet wilt opnemen.
Ik had me verheugd op een echt waardevol topic,

mvg Frank


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2009-11-18 - 07:09:23

Frank geduld geduld geduld. Ik denk dat zo een verslag even nogal wat tjd kost voordat het geschreven is. Zijn veel punten ga ik in ieder gevalk vanuit?

gr

Henk


molineti
Website Member
Posts :1604

Website Member
2009-11-18 - 07:57:11

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

@Frank,

Zo een topic zou Je ook zelf kunnen starten,ik heb zelf weinig tijd en zinhappy :) om nog veel op een forum te reageren.

Groeten Rene

p.s lees maar eens alle beloftes die gedaan worden door adverteerders van voeding en medicijnen o.a op deze site,maar ook in maandbladen en op beurzen/tentoonstellingen;zou dit allemaal waar zijn?,en er wetenschappelijke bewijzen van zijn?





ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2009-11-18 - 08:54:43

Het houdt de gemoederen nogal bezig, zo blijkt.
Natuurlijk is het zo dat niet elk onderzoek openbaar gemaakt wordt. Dit heeft dan ook te maken met de bedrijfsgeheimen, en zo.

Zoals wel heel duidelijk wordt uit de diverse reaacties is dat voor elk product geldt dat je je gezond verstand dient te gebruiken. Nu is dat in deze niet echt makkelijk. Zal ik uitleggen.
In de kwestie van H1N1 (mexicaanse)weet de gewone man gewoonweg niet meer wat hij geloven moet. Dit komt omdat iedereen heel hard roept dat hij het weet. Iedereen die, vaak van zichzelf, meent dat hij iets is, roept om het hardst. Zet nog een paar titels voor je naam, doe een witte jas aan, en volgelingen gegarandeert.

Ik wil dan ook de tip meegeven om eerst eens naar de persoon in kwestie te kijken.
Wat heeft deze gepresteerd waarop hij vertrouwen kan baseren? (en dat geldt zeker niet alleen in deze zaak!)
Wat heeft hij bewezen van wat hij beweert?

Daarna zal iedereen zelf voor eigen rekening een beslissing moeten nemen.

Behaalde resultaten in het verleden vormen geen garantie voor de toekomst.

Daar kun je lang en breed over discussieren, maar zo is het.

wink ;) Peter


RareAdvertentie
Website Member
Posts :1

Website Member
2009-11-20 - 16:30:30

wat ik wel vreemd vind is dat de zelfde adverteerder als van de lamp op marktplaats heeft staan dat het al 25 jaar een begrip is in almere om daar een jonge papegaai te kopen....das weer gelul want de zaak is geen 25 jaar van de huidige eigenaar misleidend? ja vind ik van wel!! weer zo een verkoop praatje.. overgens staat er op zijn wel netjes dat ie pas 4 jaar de eigenaar is....net zo netjes


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2009-11-20 - 17:45:53

Volgens mij verkoopt Jeroen al 25 jaar papegaaien en is hij inderdaad nu een aantal jaren eigenaar van een winkel dus dat is volgens mij wel correct hoor.


Cees
Website Member
Posts :21

Website Member
2009-11-20 - 17:51:50

Klopt helemmal Henk jeroen kweekt al zeker 25 jaar papagaaien dus RareAdvertentie stel je eerst op de hoogte voordat je wat zegt


Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2009-11-20 - 17:55:01

quote
Zo een topic zou Je ook zelf kunnen starten,ik heb zelf weinig tijd en zin om nog veel op een forum te reageren.


Ik hoopte te kunnen leren van de echte vaklui, dus jammer dat je niet zo'n mooi topic wilt openen.

Mvg Frank



Pagina : 1 2 3
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 197 bezoekers op de site, waarvan 8 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede