Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Vogelbeurs Zwolle 19-09-09 Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



hj de graaf
Website Member
Posts :382

Website Member
2009-08-25 - 14:39:11 send message to hj de graaf

of ze het allemaal weten weet ik niet,
denk niet dat je iedereen kan bereiken.

wat ik wel weet is dat het op de site is aangepast, dat er extra advertenties zijn/komen waar het in staat o.a vogelvreug/onze vogels en ook in duitse bladen waar ik zelf de naam niet van weet.

daarnaast bellen/mailen de buitenlandse groepen vaak van te voren en deze wordt verteld dat ze pas om half negen naar binnen mogen.

mvg


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2009-08-25 - 18:19:56 send message to mijnkaketoes.nl

oke ben heeeeeeeeeel benieuwd of men zich hier aan houdt want er is in het verleden wel meer gedoe over geweest he. Vindt het overigens wel een goede maatregel dat maakt het voor de kopers wel wat eerlijker. Wel denk ik dat mensen rustig 2 meter van te voren gaan reserveren en dan de tafels open houden dus ben benieuwd hoe dat volgend jaar er dan weer uitziet he.

gr

henk


swanny
Website Member
Posts :312

Website Member
2009-08-25 - 19:25:44 send message to swanny

Quote
Wel denk ik dat mensen rustig 2 meter van te voren gaan reserveren en dan de tafels open houden dus ben benieuwd hoe dat volgend jaar er dan weer uitziet he.
Quote

Even voor mijn duidelijkheid graag een reactie. Is het tot 2 meter of meer dan 2m dat met om 0630 binnen mag? want 2m was toch het minimale?


hj de graaf
Website Member
Posts :382

Website Member
2009-08-25 - 22:02:35 send message to hj de graaf

als je zeker wil zijn van een plek en om 6:30 naar binnen wil moet je vooraf reserveren !

dit reserveren kan vanaf 2 meter, dus je moet dan miniaal 2 meter nemen anders kan je niet reserveren.

wil je als particulier met een paar vogels komen dan kan dit ook, dan kan je plekje zoeken achter in de hal hiervoor wordt ca 200m1 vrij gehouden net zoals andere jaren hiervoor geld dat je dan om half 9 naar binnen kan. wel geld hier op is op
en wie het eerst komt wie het eerst maalt


hj de graaf
Website Member
Posts :382

Website Member
2009-08-25 - 22:06:04 send message to hj de graaf

dat mensen 2 meter reserveren en er niet gaan staan daar ben ik niet zo bang voor.

ten eerste komen er veel dezelfde handelaren die al jaren komen, deze krijgen als ze reserveren dan ook meestal 'hun'vaste plek.

ten tweede houden we altijd bij wie wel en niet komen, kom je niet dan heb je de volgende keer ook pech.

te derde loopt het al aardig hard met de reserveringen en een groot gedeelte is dan ook al verhuurd aan de ons bekende handelaren/liefhebbers.

mvg


AlmeerseParkiet
Website Member
Posts :238

Website Member
2009-08-26 - 09:19:39 send message to AlmeerseParkiet

ja ik vind het jammer dat er verschil is tussen handelaren en bezoekers. Ze kopen ze vogels van elkaar op voordat ik er ben.
Maar goed ik ren dus eerst naar de vogels want ik weet hoe het gaat. Daarna kijk ik naar de voeding en gaaspanelen enzovoort.
Want als je daar om 10:00 aan komt kakken zijn de vogels al verdwenen.


AlmeerseParkiet
Website Member
Posts :238

Website Member
2009-08-26 - 16:15:13 send message to AlmeerseParkiet

ook jammer dat het maar 2 keer per jaar is happy :) ik ga weleens naar andere vogelbeurzen, maar die zin veel kleiner. Of weet iemand nog 1?


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2009-08-26 - 17:31:24 send message to mijnkaketoes.nl

Want als je daar om 10:00 aan komt kakken zijn de vogels al verdwenen. quote AP

Ach treur niet de beste vogels blijven toch bij de kweker in de voliere zittenwink ;)

Henk



AlmeerseParkiet
Website Member
Posts :238

Website Member
2009-08-27 - 09:27:51 send message to AlmeerseParkiet

Hehe ja dat is waar.
De goeie houden ze lekker zelf laugh :D


P.Rooth
Website Member
Posts :2798

Website Member
2009-08-27 - 20:34:19 send message to P.Rooth

Hallo

Ik kom gewoonlijk om een uur of 10 aankakken en het gekke is dat er dan ook nog veel vogels zijn .
heb vaak zelf vogels meegenomen en kwam dan ook later dan de deuren open gingen voor bezoekers dat er dan al veel mensen op de terugweg waren betekend dat ze dat gevonden hebben wat ze zochten .
Koop zelf ook lieve bij een kweker thuis en verkoop ook liever vanuit huis maar veel mensen zoeken op de grotere markten dat wat ze mooi vinden en let op ALLE vogels komen uit een buitenvoliere als je ernaar vraagt wil je zekerheid ga dan bij de kweker langs dan zie je hoe de vogels gehuisvest zijn .

Paul


Ton Koek
Website Member
Posts :3551

Website Member
2009-08-28 - 00:10:08 send message to Ton Koek

Het zijn ook altijd bewezen koppels die vorig jaar veel jongen grootgebracht hebben.
Ongeringde vogels zijn altijd van 2007 of 2008.

Hoe is het toch mogelijk hè? happy :)


casehulsebosch
Website Member
Posts :152

Website Member
2009-08-28 - 04:36:39 send message to casehulsebosch

En Paul Rooth komt pas om een uur of 10 aankakken. Luiwammes. Sta wat vroeger op wink ;)Groet, Kees Nieuw Zeeland.


AlmeerseParkiet
Website Member
Posts :238

Website Member
2009-08-28 - 09:14:03 send message to AlmeerseParkiet

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

@ Ton Koek
Als het bewezen koppels zijn.. zetten de kwekers ze echt niet te koop op de beurs hoorshocked 8O wink ;) laugh :D

Enneee... mag dat wel.. ongeringde vogels??


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2009-08-28 - 09:42:59 send message to mijnkaketoes.nl

Nou dan gaan we maar weer eens kijken. Gedraag met daar altijd als een echte hollander kijken kijken en niet kopenlaugh :D

Altijd wel leuk om daar weer eens wat bekende mensen te zien en de sterke verhalen weer aan te horen

henk


keizer
Website Member
Posts :37

Website Member
2009-08-29 - 09:04:13 send message to keizer

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Hoop wel dat ze ook de kaartverkoop ietsje beter regelen dan vorig jaar. Eerst 1.5 uur in de rij (= meute) voor de kaartjes en dan met je felbegeerde kaartjes weer terug door een menigte van een paar honderd man om je naar de ingang te wurmen met je kistje.


Misschien een idee om aan voorverkoop te gaan doen via internet. Kaartje bestellen, geld overmaken en thuis je kaartje ontvangen/uitprinten. Dit eventueel via je vogelvereniging??

We gaan het wel weer zien.





Plaats een reactie



Er zijn in totaal 113 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede