Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Vogelbeurs Zwolle 19-09-09 Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
<<< vorige


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2009-08-29 - 09:10:22 send message to mijnkaketoes.nl

Henk Jan klopt. Ik las wel dat ze nu 5 kassa's hebben. Maar ik hoop dat ze dan wel meer ingangen hebben dan die ene deur want anders wordt het inderdaad weer lang in de rij staan. Of gewoon een uurtje later komen.

Vraag aan de organisatie gaan er meer deuren open??????

De tip van voorverkoop vind ik wel een goede tip.

Henk


P.Rooth
Website Member
Posts :2797

Website Member
2009-08-29 - 10:31:13 send message to P.Rooth

Hai Kees ( Case ) from New Zealand niet te verwarren met Zeeland want dat ligt een stukje dichterbij

Ja Kees ben een echte luiwammes verrek het om voor de markt vroeg uit de veren te stappen ga me vogels gewoon verzorgen zoals ik iedere morgen doe en neem ik vogels mee ga vang ik ze vers voor de markt minder stress voor de vogels en mezelf .

Mocht er iemand zijn die wat vooraf besteld wil ik nog wel eens een kwartiertje vroeger in Zwolle zijn.

Dus Kees wil je nog wat kromsnavels aanschaffen neem ik ze mee naar Zwolle voor je maken we er gelijk een vriendenprijsje van ken e niet betalen mag je ze in bruikleen hebben doen we de jongen sam-sam

Paul


keizer
Website Member
Posts :37

Website Member
2009-08-29 - 10:52:06 send message to keizer

Hey Paul,

geldt dat aanbod alleen voor Kees??



P.Rooth
Website Member
Posts :2797

Website Member
2009-08-29 - 13:27:48 send message to P.Rooth

Ja


P.Rooth
Website Member
Posts :2797

Website Member
2009-08-29 - 13:38:32 send message to P.Rooth

Hai Keizer

Was ff kort door de bocht er zijn slechts enkele mensen waar dit voor telt .
Ondanks dat Kees down under woont mag hij bij hoge uitzondering gebruik maken van mijn aanbod maar dan breng ik ze echt niet naar Zwolle laat ze fijn bij mij thuis afhalen kan hij de liefde voor kromsnavels laten opbloeien .

Heb wel tezamen met een vriendin een kweeklijntje opgezet om de bonte pruimekop gezond en fors te houden en ook zij mag mijn vogels lenen maar dan doe ik het 50/50 want samsam wordt me te duur .laugh :Dlaugh :Dlaugh :D

Dus Keizer indien ik wist wie je bent en je behoort tot de mensen die ik dusdanig vertrouw dat ze vogels mogen lenen omdat ze arm zijn wie weet.

Paul


hj de graaf
Website Member
Posts :382

Website Member
2009-08-29 - 15:01:19 send message to hj de graaf

de chaos afgelopen keer heb ik wel een verklaring voor.

naast ons was er nog een beurs (die zou eerst van een andere ingang gebruik maken) en het gevolg was dat wij maar 1 helft van de ingang hadden en ook maar 2 kassa's.

nu is ons de gehele hoofdingang toegezegd en 5 kassa's dus daar verwachten we ook een veel sneller doorstroom, daarnaast is nu de hele makrt al ingericht dus zullen de bezoekers ook sneller doorstromen

voorverkoop hebben we ook aan zitten denken maar voor gewone bezoekers geeft dit erg veel administratie, daarnaast moet je dan met barcodes etc werken zijn kostbare systemen

we zullen zien hoe het nu met 5 kassa (3 meer dan vorige keer ) gaat en dan evalueren we weer

mvg


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2009-08-29 - 17:05:02 send message to mijnkaketoes.nl

Oke dan wens ik jullie weer een goede markt

Henk


keizer
Website Member
Posts :37

Website Member
2009-08-29 - 18:34:47 send message to keizer

't was maar een geintje Paul, Ik heb zelf een onder andere een wildkleur koppel pruimenkoppen en deze kunnen het volgend jaar doen. Eerst maar eens met de "gewone" variant proberen te kweken en jongen op stok zien te krijgen, daarna misschien wat mutaties.


P.Rooth
Website Member
Posts :2797

Website Member
2009-08-29 - 20:06:56 send message to P.Rooth

Keizer

Verstandig om eerst ervaring op te doen kan je later altijd eens om je heen kijken wat de mogelijkheden zijn , en dat kan in Zwolle .

Paul


AlmeerseParkiet
Website Member
Posts :238

Website Member
2009-08-29 - 20:15:24 send message to AlmeerseParkiet

Ik wil graag me 4 gele roodbuik turquoisines van 2008 meenemen om te ruilen voor nieuw bloed en om inteelt tegen te gaan. Iemand ruilen op de beurs???


ronny84
Website Member
Posts :18

Website Member
2009-09-18 - 20:59:08 send message to ronny84

Je kan daar lekker makkelijk afdingen. Lekker weinig betalen en veel krijgen. Zwolle here we come !



Pagina : 1 2 3
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 199 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede