Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > frustrerende afspraken! Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



tjoepe
Oud Lid
Posts :101

Oud Lid
2011-09-19 - 18:00:48

hey Meyer,ja volledig mee akkoord!maar ik ben al blij dat ik wat stoom heb kunnen afblazen,en dat er nog mensen zijn die dit tegenkomen.alvast groeten en bedankt
rudi


RICHARDVHASSELT
Website Member
Posts :232

Website Member
2011-09-19 - 20:59:57

Zelfde als Rik ook de duurdere vogels verkocht back to basic gewoon kakariki zijn mooi betaalbaar makklijk te houden geen gezeur met papieren enz gewoon ideaal gaat er 1 dood koop je een nieuwe en klaar net als vroeger ben ik ook mee begonnen.


P.Rooth
Website Member
Posts :2798

Website Member
2011-09-19 - 21:12:15

Hallo gefrustreerde liefhebbers .

Een ieder maakt wel mee dat afspraken niet nagekomen worden en om daar een groot punt van te maken , nou nee .
Bij mij is het zo dat indien iemand zijn/haar afspraak niet nakomt en daar geen goede reden voor kan geven na aanspreken waarvoor de afspraak niet nagekomen werd deze op mijn lijstje komt te staan waar ik geen veer meer van koop of aan verkoop ,
Dit rondbazuinen wie dat dan geweest is doe ik niet , indien iemand mij vraagt of de persoon in kwestie wel betrouwbaar is zal die zelf achter moeten komen .
Het is mijn ervaring en een ander kan hele goede ervaring met dezelfde persoon hebben .

Paul


tjoepe
Oud Lid
Posts :101

Oud Lid
2011-09-20 - 12:51:54

PAUL
wel als iemand mij vraagt of een persoon betrouwbaar is of niet?zal ik WEL zeggen dat hij er best rekening mee houd,dat deze man zijn afspraken niet nakomt!
een gefrusteerde liefhebber!


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2011-09-20 - 14:21:46

Ik ben het wel met je eens Tjoepe, mits er inderdaad naar jouw mening wordt gevraagd en je daarbij benadrukt dat het om je éigen ervaring met deze persoon gaat.

Voorkomen moet naar mijn idee worden, dat we elkaar gaan napraten en gaan oordelen op basis van "horen zeggen".


P.Rooth
Website Member
Posts :2798

Website Member
2011-09-20 - 21:26:18

Hallo
Karel je hebt de keutel bij het schone eind ( was een zegswijze van een oude man )
Iemand 600 km laten rijden voor de kat ze viool is hoogst onbehoorlijk en reden om dit op de Arena te plaatsen .
Zou ook des duivels zijn en zeker dit rond willen bazuinen .

Zeker is dat in de vrienden en kennissenkring dit bekend is en de verkopende partij weet niet dat hij zichzelf schaad .

Paul


Patrick
Website Member
Posts :80

Website Member
2011-09-20 - 21:27:06

6. Advertenties die per definitie uit gaan van het slechte van de mens 'alleen met nummerherkenning' en 'mails worden niet beantwoord' etc.

@rik, ben het hier met je eens, wat boeit dat nou met nummer herkenning en je kunt toch zelf ook nog een keuze maken om hem op te pakken?en als je wat voor-informatie wilt hebben kun je dit toch mailen of mot een vogel direct gekocht worden?gr.


Rik
Oud Lid
Posts :1398

Oud Lid
2011-09-20 - 22:02:11

Dank je Patrick.

Ik ben zelf iemand die het niet fijn vindt om direct in de telefoon te klimmen. Ik wil altijd graag weten wat vogels kosten en of ze verwant zijn. Pas als ik dat complete plaatje heb kan ik er over nadenken.

Tegenwoordig zijn veel advertenties erg geheimzinnig en de advertenties steeds agressiever. Geen prijs noemen en veel zinnen die alleen uit hoofdletters bestaan.

In plaats van 'ALLEEN BELLEN!!!' kun je ook zeggen: 'Bij voorkeur bellen. Of iets van deze strekking. Dat komt bij mij beter over.

Gewoon een korte mail met antwoorden kost volgens mij ook weinig moeite. Ik begrijp enerzijds wel dat mensen liever geen tijd besteden aan mail...aan de andere kant vind ik de hoofdletter-advertenties erg afschrikwekkend. Ik ben daar erg gevoelig voor.

Wel begin ik door dit topic de 'agressieve advertenties' wat beter te begrijpen. Wat een hufterig gedrag soms. Geen goede ontwikkeling.

Sinds ik net als Richard wat goedkopere vogels heb kom ik gelukkig écht tot rust en geniet ik weer net als vroeger van vogels. Geen frustraties, geen zorgen, geen afgunst, genoeg aanbod. Hoe goedkoper de vogel hoe idealer ze meestal zijn.


Ton Koek
Website Member
Posts :3551

Website Member
2011-09-21 - 00:11:28

Laten we niet vergeten dat het ook vaak heel leuk kan zijn om via een koop of verkoop contacten op te doen.
Ik heb heel wat goudbuikjes gekweekt en er aardig wat liefhebbers mee blij kunnen maken. Met een aantal heb ik nog steeds erg leuk contact, nu al jaren.
Ik heb ook al heel wat bakjes koffie gedronken bij volslagen onbekenden als ik een eind gereden had.
Vervelende mensen zijn er ook maar beslist ook heel veel erg leuke.


tjoepe
Oud Lid
Posts :101

Oud Lid
2011-09-21 - 09:56:19

volledig eens met Ton koek,ik gaf alleen mijn slechte ervaringen door,maar inderdaad heb ik er veel vrienden bijgekregen door vogels te kopen/verkopen en veel ervaringen opgedaan met een hollands bakkie!of een jupiler!en we hebben nog altijd kontakt.het is niet altijd slecht wat je tegenkomt hé?maar ik verschiet toch van sommige liefhebbers wat ze ook meegemaakt hebben!hopelijk voor hen en anderen meer geluk in de toekomst bij soortgelijke koop of verkoop!


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2011-09-21 - 10:08:12

Lees ik hier uit, dat we binnenkort bij Ton koffie mogen komen drinken? wink ;)


Geert-Best
Website Member
Posts :199

Website Member
2011-09-21 - 10:32:19

Prik maar een datum happy :)


digipeet58
Website Member
Posts :582

Website Member
2011-09-21 - 16:24:50

wewl zelf koek meenemen.happy :)laugh :Dwink ;)


P.Rooth
Website Member
Posts :2798

Website Member
2011-09-21 - 17:00:58

En als niet van koek houd doe dan een taart happy :)


Ton Koek
Website Member
Posts :3551

Website Member
2011-09-21 - 18:41:05

32 augustus komt me goed uit, om half 4 in de ochtend. razz :p




Plaats een reactie



Er zijn in totaal 120 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede