Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > vogelmarkt zwolle Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2011-09-25 - 18:27:58 send message to mijnkaketoes.nl

Men zou nu wel uitgeslapen moeten zijn


ParkietenTom
Website Member
Posts :176

Website Member
2011-09-25 - 19:46:35 send message to ParkietenTom

niets mis met uitlopers, ze stapelen gemakkelijk in de auto en de vogels kunnen niet rondvliegen. en volgens mij is een tentoonstellingskooi even bedreigend voor de vogels als een uitloper, als de kooi lager staat dan de persoon zal de bedreiging zowiezo vanuit te hoogte komen. Dat ze zoiets eigenlijk verbieden?


paintim
Website Member
Posts :1049

Website Member
2011-09-25 - 19:49:02 send message to paintim

Gewoon de loper onder de tafel en van daaruit
de TT-kooi(en)vullen.
Dus vanuit de transportkooi naar de showkooi.
Als dat niet is toegestaan gebeurt het buiten,
vanuit de auto.
Wie het weet mag het zeggen.
Vr.groeten,
ANTONI


hovenier
Website Member
Posts :96

Website Member
2011-09-25 - 20:11:43 send message to hovenier

ik vind de kooien wel overzichtelijker dan de lopers, nu kun je op een afstandje al zien of er vogels zitten die jou interesse hebben, bij de lopers moet je er echt bij staan.


ParkietenTom
Website Member
Posts :176

Website Member
2011-09-25 - 20:17:28 send message to ParkietenTom

bwa, je hebt ook lopers met zijkanten in gaas


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2011-09-25 - 20:23:27 send message to mijnkaketoes.nl

Wie van de laatste die berichten hebben geplaatst zijn er geweest. Vertel dan je ervaring eens. We kunnen er nu wel weer een ding uitpakken Maar of men daar mee geholpen is?

Henk


P.Rooth
Website Member
Posts :2798

Website Member
2011-09-25 - 20:34:00 send message to P.Rooth

Ben er ook geweest en plaats besproken en aangegeven bij bespreken dat ik gewoonlijk niet voor half 10 binnen ben .
Was ik ff eerder en me plekkie was al bezet door een ander .
Ik betalen en een ander dit gebruiken dat kan natuurlijk niet maar die vent wilde eerst niet van wijken weten , hij had toestemming om na 9 uur daar te staan en mij die paar centen dan betalen daar had hij ook geen trek aan zodat hij toch op moest schuiven zodat ik me TT kooitjes kon plaatsen .
Minder druk dan vorig jaar en ook minder handel wat weer een wisselwerking tot stand brengt , wie zijn eigen nakweek nog niet kwijt is koopt minder makkelijk van die opbrengst wat anders en vaak duurders weer .

Roken wordt er nog steeds gedaan en zakkenrollers waren erg agressief hoorde ik van de omroepster .
Is een rare verslaving als je niet kan stoppen met roken ondanks ieder weet dat er niet gerookt mag worden .

Paul


RICHARDVHASSELT
Website Member
Posts :232

Website Member
2011-09-25 - 21:23:27 send message to RICHARDVHASSELT

Ja dat roken heb ik er ook een paar zien doen maar zakkenrollers had ik geen last mee portomonee voor in broekzak doen nergens last van en anders had de persoon wel een heel groot probleem gehad , en iets terug kopen doe ik zal nooit op een markt gelukkig.


Ton Koek
Website Member
Posts :3551

Website Member
2011-09-25 - 21:34:49 send message to Ton Koek

quote
en iets terug kopen doe ik zal nooit op een markt gelukkig.
Wat bedoel je, is er alleen rommel te koop op een markt dan?


RICHARDVHASSELT
Website Member
Posts :232

Website Member
2011-09-25 - 23:03:46 send message to RICHARDVHASSELT

Nee niet zo maar je weet nooit wat je wer koopt je kan de vliegkunst niet testen daar en je weet maar nooit met bessmettings gevaar al die vogels bij elkaar als ik thuis kom alles ontsmetten met halamid en kleren in de was enz enz ik ben zuinig op mijn spullen en schoon met de vogels en verblijven gelukkig vandaar.


petro
Website Member
Posts :122

Website Member
2011-09-26 - 08:39:23 send message to petro

ben er ook geweest..
was beter dan de vorige keer dat ik er geweest was..

heb zelfs gezien dat handelaren die de tt kooi leeg hadden,doodleuk naar buiten gingen naar hun bus en daar de kooi weer aanvulde..
in de bus zaten genoeg vogels om een weekend vol te houden..

dus de vogels zijn er op deze manier niet echt mee geholpen,alleen op het oog in de hal zelf..

en ja roken,werd gewoon gezegt is toch controle moeten ze maar beter opletten..

maar was weer leuk om weer eens apartere soorten te zien..


P.Rooth
Website Member
Posts :2798

Website Member
2011-09-26 - 11:05:37 send message to P.Rooth

Hallo Richard
Vind ik een vreemde gedachte om wel vogels te verkopen op de markt die ook niet getest kunnen worden op vliegkunsten e.d. en er vanuit gaan dat iemand anders zijn vogels bij voorbaat niet goed zouden zijn .
Ben geen handelaar en verkoop mijn eigen nateelt daarbij kan een ieder die fatsoenlijk overkomt en interesse heeft hoe ik mijn vogels houd dit komen zien .
Niet dat ik altijd open huis houd maar wie Liefhebber is en geinterresseerd die mag komen .
De markt is ook een ontmoetingsplaats voor liefhebbers en contacten leg je toch vaak op markten en tentoonstellingen als je naar de laatste toe gaat .

Ik koop gerust op een markt indien aan de vereisten voldaan wordt dat vogels fris zijn en de vervoersbakken schoon daarbij koop ik mondjesmaat bij handelaren is bij mij een gevoelskwestie of een vogel(handelaar) oke is .

Paul
Paul


Ton Koek
Website Member
Posts :3551

Website Member
2011-09-26 - 12:18:14 send message to Ton Koek

quote
Vind ik een vreemde gedachte om wel vogels te verkopen op de markt die ook niet getest kunnen worden op vliegkunsten e.d. en er vanuit gaan dat iemand anders zijn vogels bij voorbaat niet goed zouden zijn .
Precies dat bedoelde ik ook. Je gaat er dan vanuit dat alleen jij te vertrouwen bent?


P.Rooth
Website Member
Posts :2798

Website Member
2011-09-26 - 12:43:37 send message to P.Rooth

Hallo Ton

Ik geloof dat mekander goed begrijpen .

Ga altijd uit van zoals de waard is enz .

Bij mij mag men best kritisch zijn , graag zelfs want ik heb de wijsheid ook niet in pacht en aan opbouwende kritiek kan je wat mee .

Paul

Paul


RICHARDVHASSELT
Website Member
Posts :232

Website Member
2011-09-26 - 17:27:58 send message to RICHARDVHASSELT

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Ja als je het van die kant bekijkt,ik heb hier in al die jaren al mensen genoeg gehad en nog nooit is er iemand geweest die niet te vreden was wat ze ook gekocht hebben altijd complimenten ook over de vogels en de huisvesting alles prima in orde mensen bellen en mailen nog steeds dus dat zal wel goed zitten.
Kopen zou op een markt wel kunnen als de mensen net als ik schone kooien en schoon water en voer erin hebben kan dat en de vliegtest is maar gekheid en is gewoon een kwestie van vertrouwen natuurlijk dure vogels heb ik toch niet meer alleen kakariki prima zo.




Plaats een reactie



Er zijn in totaal 159 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede