Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > koppel groenlingen Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : koppel groenlingen
cindel
Website Member
Posts :40

Website Member
2009-12-18 - 14:32:29 send message to cindel

mijn nieuwe koppel groenlingen. wat vinden jullie ervan . ik zelf denk dat ik wel een goede koop heb gedaan.

man


pop


marie rose
Website Member
Posts :377

Website Member
2009-12-18 - 17:46:16 send message to marie rose

ik ken er weinig of niks van maar vind ze toch mooi


tuinman222
Website Member
Posts :29

Website Member
2009-12-18 - 20:45:01 send message to tuinman222

dat ziet er in de eerste plaats wel goed uit zijn correct geringd en het is nog een jong koppel komen deze apart te zitten of bij andere cultuurvogels in ik ben zelf een groenling kweker met nog wel andere cultuurvogels maar de groenling staat bij mij boven aan succes er mee groet gerard


postvogel
Website Member
Posts :165

Website Member
2009-12-18 - 21:21:36 send message to postvogel

Zijn zeer mooie vogeltjes hoor,succes ermee.
Groet Chris.


cindel
Website Member
Posts :40

Website Member
2009-12-19 - 10:32:58 send message to cindel

het is de bedoeling dat ze in het broedseizoen in een kweekkooi gaan. en na het kweekseizoen weer in een voliére. en dan wel gescheiden van elkaar. ik heb 2 voliéres van 6 meter. in één komt de man met kanarie mannen en wat andere cultuur (barmsijs) en de pop in de andere voliére met kanarie poppen en wat tropen . het kan ook nog zijn dat ze in een vlucht van 3 meter komen.

de man was een kampioen op een tt met 92 punten. de pop komt bij een andere kweker vandaan die ook vele kapioenen heeft. de man is split voor agaat en isabel en de pop is een 100% wildkleur.

dan komt er ook nog een ander koppel in feb. die zijn van me ouwe heer. die wou wat japanse meeuwtjes hebben. en wou de groenlingen wegdoen. en aangezien ik mijn meeuwtjes weg wou doen heb ik met hem geruild. wat voor koppel dat is (kwa tt waardig ) weet ik niet. dat het een goed koppel voor de kweek is weet ik wel . heeft dit jaar 2 rondes gedaan.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 240 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede