Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Voliere Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Voliere
knyke
Website Member
Posts :103

Website Member
2009-12-08 - 14:00:42 send message to knyke

Hey, ik heb een voliere met nachthok in de tuin staan, maar als het regent wordt gans de voliere onderaan nat.. Ik heb nu zo van die kleine houtstukjes erin liggen, maar dat is niet echt meteen proper vind ik. Weet er nog iemand een prima bodemmateriaal dat niet meteen zo vuil wordt als het een beetje regent? Want ook de wind staat daar op en ze worden ook altijd naar één kant van de voliere geblazen.. Ik heb ook japanse kwartels onderaan zitten dus die maken het ook nog eens behoorlijk vuil.

MVG
Ken


Rogert
Website Member
Posts :1303

Website Member
2009-12-08 - 19:17:33 send message to Rogert

Misschien kun je met een stuk plexiglas de onderkant van je hok afzetten zodat de ergste regen er niet in spat. Als je aan de buitenkant een greppel met grind maakt spat het water ook niet zo in je volière.

Eventueel ander bodemmateriaal als zand gebruiken kan er voor zorgen dat je materiaal niet aan één kant van je volière terecht komt.


Honsbeek
Website Member
Posts :88

Website Member
2009-12-08 - 19:54:32 send message to Honsbeek

Ik had ook last dat mijn vloer geheel nat was, heb daarna eerst een extra vloer met betontegels gelegd en aan de voorzijde plexiglas van 300 mm hoog. Wanneer het te veel / hard regent of te koud wordt zet ik de gehele voorzijde dicht met plexiplaten.
Succus


arjandaf
Website Member
Posts :980

Website Member
2009-12-16 - 00:03:40 send message to arjandaf

toch een vraagje :
waarom niet goed gekeken alvorens de voliere te plaatsen met zijn rug in de algemeen wind kant ? en niet met de voorkant op het oosten enz enz scheelt een hoop van dit soort achteraf teleurstellingen


succes en m.v.g arjan


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2009-12-16 - 08:18:47 send message to ParkietenPeter

Het wordt wel eens gezegd dat je je eigen huis minstens 3 keer moet bouwen.
Dat komt natuurlijk omdat niet iedereen evenveel ervaring heeft en door schade en schande moet leren. (blijkt nu eenmaal zo te zijn)

wink ;) Peter



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 163 bezoekers op de site, waarvan 2 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede