Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Kaal plekje op kop Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Kaal plekje op kop
Latias
Website Member
Posts :141

Website Member
2009-10-25 - 12:07:57 send message to Latias

Een van mijn Catharina's mist op zijn kop een paar veertjes. Komt dit terug? En hoelang duurt dit, of is er iets aan te doen om het te versnellen? ^^


denegon
Website Member
Posts :1792

Website Member
2009-10-25 - 13:19:21 send message to denegon

als ze in de rui is dan duurt het zoon 2 mnd maar dan zal ze meerdere veren gaan loslaten.
als het komt omdat ze veel zit te koppie krouwen met de partner kan het zijn dat de veertjes terug komen maar meteen weer weg worden gekoppie krauwt dan komen ze pas terug als de kweekperiode over is als ze gewoon zijn uitgevallen of getrokken door een stoeipartij of botding ergens tegen aan dan zullen ze in een week of 3 weer terug zijn.

groetjes egon


G.V
Website Member
Posts :2

Website Member
2009-10-25 - 17:10:29 send message to G.V

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Ik krijg daar zelf ook last van. 'k Zal met de aankomende winter in zicht moeten uitkijken voor een petje geloof ik.happy :)wink ;)

Geert


Latias
Website Member
Posts :141

Website Member
2009-10-25 - 19:08:37 send message to Latias

Over drie weken ga ik met ze naar een tentoonstelling (het is een koppel) zou ik ze beter even apart kunnen zetten?


G.V
Website Member
Posts :2

Website Member
2009-10-26 - 11:36:09 send message to G.V

Sorry voor mijn vorige reactie maar ik vond het zo'n mooie voorzet dat ik het niet kon laten om de bal binnen te koppen.
Maar om te vermijden dat jullie denken dat ik de eerste de beste flauwe plezante ben wil ik nu toch ook eens ernstig reageren:
Als je vogels wil plaatsen op een TT kan je ze best enige tijd op voorhand apart opkooien en laten wennen aan de TT-kooi.

Groeten Geert


Latias
Website Member
Posts :141

Website Member
2009-10-26 - 17:47:28 send message to Latias

Bedankt voor de tip. Ik ga ze morgen dan even apart zetten, zodat ze kunnen wennen en hopelijk groeit het dan ook weer een beetje aan!


Latias
Website Member
Posts :141

Website Member
2009-10-30 - 21:22:49 send message to Latias

Ik zag nu dat zijn veerkleed er niet beter op wordt, vooral op zijn borst. De andere catharina zit er steeds met zijn snavel bij te plukken.

Ook zit hij steeds met zijn kop op de stok te krabben zeg maar, waardoor het een beetje beschadigd. Waarom zou hij zoiets doen.. Wat kan ik eraan doen?


kiyan
Website Member
Posts :1

Website Member
2009-11-03 - 16:09:04 send message to kiyan

ik heb 2 ara jongen van circa 5 weken oud , zo dus hier wat veertjes en daar wat dons , toch vraag ik mij af of het normaal is dat de 2 jongskes boven de oogjes kleine veertjes hebben , maar voor de rest op hun kopje niks ook geen kleine pennen , voor de rest eten ze heel goed , actief , graag reactie of event fotoke van liefhebbers die ook blauwgele ara jonge hebben of hebben gehad
groeten kiyan



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 262 bezoekers op de site, waarvan 7 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede