Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > foto's Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : foto's
tigra
Website Member
Posts :195

Website Member
2009-10-15 - 18:09:41 send message to tigra

ik heb even een vraag,mijn foto's op arena worden gebruikt op marktplaats om vogels te verkopen,is hier wat tegen te doen of heeft iemand het ook al eens gehad.
ik ga anders mijn voliere verwijderen,ik vid het niet erg als ze ergens voor gebruikt worden,maar niet om mensen voor de gek te houden.


tigra
Website Member
Posts :195

Website Member
2009-10-15 - 18:11:00 send message to tigra

ik heb die adverteerder wel al gemaild hierover


denegon
Website Member
Posts :1792

Website Member
2009-10-15 - 18:33:33 send message to denegon

ik heb het ook wel eens gehad en dan mail ik meestal de adverteerder met de woorden dat als hij een foto van me wil lenen dat het minimaal zo netjes is om het te vragen. tevens erbij te zetten dat het niet om de vogels op de foto gaat die te koop zijn. tevens erbij zetten dat de vogels van jou zijn.
je kunt ook je foto's merken door je naam er door heen te zetten.
mij is het ook al eens overkomen maar ja meer er aan doen kan niet.

groetjes egon


danielkempenk
Website Member
Posts :405

Website Member
2009-10-15 - 18:47:39 send message to danielkempenk

gebeurt mijn ook dikwijls.
erg frustrerend en stuur ze ook altijd een mailtje.
maar helpt vaak niks.

gr.daniel


Rik
Oud Lid
Posts :1398

Oud Lid
2009-10-15 - 20:14:36 send message to Rik

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Gebeurd mij ook.

In het verleden vond ik het erg...maar na een (eerdere) discussie op dit forum ben ik van gedachten veranderd.

Alles wat je op internet zet is toegankelijk voor iedereen. Als mensen mijn foto's willen gebruiken moeten ze dat zelf weten.
Het wordt anders als de verkoper beweerd dat de vogels op de foto de 'echte' vogels zijn.

Mijn advies:
> Er trots op zijn jouw foto kennelijk zo mooi is dat hij ook door anderen wordt gebruikt;
> Als je niet wil dat de foto's door anderen worden gebruikt er gewoon je naam dwars doorheen zetten.
> Er zijn ergere dingen om je druk over te maken (ondanks het feit dat het niet netjes is).


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2009-10-15 - 20:28:49 send message to Karel

Wijze woorden Rik! Zo denk ik er ook over.wink ;)


tigra
Website Member
Posts :195

Website Member
2009-10-15 - 21:55:42 send message to tigra

klopt rik,maar er staat 3 aymara's te koop,en er staan er 3 op de foto,staat niet bij dat het deze vogels niet zijn,gaat erom dat je mensen voor de gek houdt.javascript:smileyInsert(topicform.message,%20'razz :p');
verder maak ik mij er niet druk om.


Ubernoob
Website Member
Posts :405

Website Member
2009-10-17 - 11:00:33 send message to Ubernoob

Wel zonde als dit een reden is om je voliere van vogelarena af te halen. Ik heb nog best wel vaak dat ik de voliere van iemand wil bekijken en dat deze dan niet online staat. Vind dat toch wel een van de leukste onderdelen van deze site.


meyer
Website Member
Posts :1390

Website Member
2009-10-17 - 22:16:55 send message to meyer

Ik heb dit probleem hier op vogelarena zelf al eens gehad.
Ik had een koppel te koop en had een mooie foto erbij geplaatst van dit koppel. Komt er een ander met ook zo'n koppel en had daar mijn foto bij geplaatst. Kwam overtuigend over twee dezelfde foto's boven elkaar.
Deze kweker zag het niet zitten om de foto te verwijderen en liet hem gewoon staan. Tenslotten heeft Jan brinkers hem verwijderd. Het is toch een kleine moeite om van je eigen vogels een foto te maken, tenzij jou vogels er niet uitzien natuurlijk dan kun je beter een foto van een ander nemen.Je houd dan wel de koper voor de gek.

Groeten Meyerwink ;)



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 200 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede