Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Vogelbeurs of Kweker Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Vogelbeurs of Kweker
Honsbeek
Website Member
Posts :88

Website Member
2009-10-04 - 11:27:37 send message to Honsbeek

Hallo Allemaal,

Gisteren naar de Vogelbeurs in Boskoop geweest. Leuke, voor mij begrippen grote beurs. Niet zo mega als Zwolle en daarom heb je meer tijd om de vogels te bekijken.
Wat me dan zo opvalt is de koehandel tussen de diverse handelaren, snel nog een rosella bij de een kopen omdat er een pop alleen zit. Daarna gaat het weg als kweekkoppel met goede resultaten.

Zulke koehandel is er en blijft er altijd bestaan, maar hoe kunnen we direct in contact komen met de kweker van bijv. grasparkieten /valken die ik nu ik de voliere heb.

Voor de duidelijkheid ik zal wel vogelbeurzen blijven bezoeken maar terughoudend zijn met een aankoop.

Fijne dag verder,


Ton Koek
Website Member
Posts :3551

Website Member
2009-10-04 - 12:38:33 send message to Ton Koek

Vogelverenigingen kunnen daar een belangrijke rol in spelen, net als speciaalclubs.
Op die manier kun je contact leggen met liefhebbers met dezelfde interesses als jijzelf.


peter wauben
Website Member
Posts :17

Website Member
2009-12-13 - 22:18:18 send message to peter wauben

Die koehandel heeft altijd al bestaan en zal zeker voortduren. Als je redelijk goede vogels wil aanschaffen dan is het naar TT's gaan kijken en de kwekers eruit halen die aan jou vogeleisen voldoen.
Op zulke beurzen kun je mazzel hebben met een vogel maar dan weet je nog steeds niet uit welk nest de vogel komt en hoe hij genetisch vererft.


Honsbeek
Website Member
Posts :88

Website Member
2009-12-14 - 19:02:31 send message to Honsbeek

Onlangs lid geworden van VV De Kanarievogel Katwijk ZH.
Afgelopen weeekend was de TT en daar wat contacten gelegd met kwekers van valkparkieten, ook via Valkparkiet.com contacten gelegd.
Een vogelbeurs is goed om te kijken wat er op de markt aanwezig is, maar ik koop daar alleen voeding en toebehoren.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 266 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede