Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > vogelmarkt zwolle 19-09-09 Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
<<< vorige


xela
Website Member
Posts :79

Website Member
2009-09-22 - 20:01:39 send message to xela

Sommige reageren hier precies of je op een beurs alleen maar zieke vogels kan kopen.
Dan roken keur ik niet goed dat dit nog gebeurt maar over de uitlaatgassen van de auto's die binnenrijden wordt niets gezegd.


Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2009-09-22 - 22:11:55 send message to Wickingh

quote
Sommige reageren hier precies of je op een beurs alleen maar zieke vogels kan kopen.


Dat is dan ook onzin, je kan overal zieke vogels kopen.
Maar het is wel zo dat als je vogels van verschillende adressen bij elkaar brengt je de risico's veel groter maakt, nu is een beurs wel een mega bijeenkomst en dus veel risicovoller,

mvg Frank


dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2009-09-23 - 00:11:22 send message to dooren

Je kunt er ook de varkensgriep krijgen, maar ja wink ;)
Gert


jacob.koops
Website Member
Posts :18

Website Member
2009-09-23 - 06:17:42 send message to jacob.koops

Als ik de laatste reacties lees lijkt het erop dat er alleen maar zieke vogels zitten enbijna niemand koopt er een vogel. We hebben allemaal boter op ons hoofd. Wie laat zijn vogels periodiek keuren, en wie geeft een gezondheid verklaring mee als men thuis een vogel verkoopt.Als men de markten als een bron van ziektes ziet, dan kunnen alle nationale en inter nationale TT 's ook wel vergeten.
Als ik lees dat er bijna niet heen gaat om te kopen/ cq verkopen, waar komen dan al de vogels vandaan.
Natuurlijk lijkt het gebeuren nergens op en ook de grote hoeveelheid die bij exporteurs in een auto zitten niet ideaal, maar hoe moeten dan de vogels die wij uitsorteren bij een andere kweker, hobbyist komen. Doe dat maar goed en vaak, dan heb je groot kans, dat er 's nachts hobbyisten komen om vogels te halen. Wie heeft een passend antwoord,ik niet. Het enigste is, dat men moet kijken hoeveel vogels erin een vervoerskooi cq in een TT. kooi zitten en drinken en voer in de kooien aan wezig is.


Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2009-09-23 - 17:24:21 send message to Wickingh

quote
Wie laat zijn vogels periodiek keuren, en wie geeft een gezondheid verklaring mee als men thuis een vogel verkoopt.Als men de markten als een bron van ziektes ziet, dan kunnen alle nationale en inter nationale TT 's ook wel vergeten.



Ik en het klopt ik ga ook niet naar TT's en dat is soms best jammer,

mvg Frank


ferry1
Website Member
Posts :196

Website Member
2009-10-30 - 20:21:07 send message to ferry1

vandaag een telefonische getuige verklaring afgelegd.

de vogel in kwestie de kaketoe is helaas overleden.

heb aan de verklaring toegevoegd dat ik zeker weet dat het niet express is gebeurd maar ik het wel vreselijk dom vind.


ferry1
Website Member
Posts :196

Website Member
2009-10-30 - 20:24:57 send message to ferry1

p.s ik vind het wel raar dat de vogel toch overleden is. toen daniel en ik ermee bezig waren leek hij toch goed op te knappen. heel jammer.



Pagina : 1 2 3
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 244 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede