Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > zebravinken mannen vechten Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : zebravinken mannen vechten
reinder987
Website Member
Posts :18

Website Member
2009-09-06 - 15:55:38 send message to reinder987

heb net enkele zebravinken gekocht. heb gehoord dat buiten de broedtijd de vogels het beste apart kunnen worden gehouden. heb gisteren 3 mannen in een volierevlucht gedaan en vandaag nog 2 andere mannen er bij gezet. nu hebben de drie eersten telkens ruzzie maar dat was niet zo voor ik die andere twee er bij gooide. is dit normaal? hoelang moet ik het geworden laten? zitten ook nog maar een dag samen mischien wordt het wel beter.


112marc112
Website Member
Posts :378

Website Member
2009-09-06 - 19:59:43 send message to 112marc112

ze moeten even uitvechten wie de baas is als heet na een tijdje nog zo gaat zou ik maar maatrelgelen nemen

grts,
marc


Richard V
Website Member
Posts :392

Website Member
2009-09-07 - 15:47:14 send message to Richard V

tip; watik altijd doe bij mijn zebravink mannen, voordat ik er andere bij zet; een paar minuten van te voren badwater geven; zijn ze kletsnat als de 'nieuwe' bewoners er bij komen en kunnen ze weing tegen de nieuwelingen uitrichten. Sinds ik dit toepas heb ik er geen problemen meer mee


reinder987
Website Member
Posts :18

Website Member
2009-09-07 - 17:11:32 send message to reinder987

heb er nu 1 bij weg gehaald wandt het gaat te mal. hij heeft zelfs zijn bekje al wat open. kan het ook zijn dat ze denken dat het popjes zijn die ik er bij heb gegooid. had drie witbuik grijs en nu 2 witte mannen er bij gedaan. heb het gevoel dat ze vechten omdat ze denken dat het poppen zijn. zonder de witten was er niks aan de hand


Geert-Best
Website Member
Posts :198

Website Member
2009-09-07 - 17:56:06 send message to Geert-Best

Een vogeltje ziet echt wel wat een man of een pop is.
Als ze denken dat het poppen zijn dan zijn het dat ook...

Groetjes uit Best


reinder987
Website Member
Posts :18

Website Member
2009-09-07 - 19:02:19 send message to reinder987

ja dat dacht ik ook geert best. maar toch gebeurt het. heb de beide witten in een kooi gedaan maar denk dat 1 van de 2 wel een pop moet zijn. 1 zingt uit volle borst als ie andere popjes hoort de andere is stil. vind het vreemd wand die witte die dan de pop dan moet zijn heeft een donkere knalrode snavel de andere poppen heben veel meer oranje snavel. zelfs de andere man is minder rood. en heb ze ook nog eens bij een goede kweker gekocht voor man



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 240 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede