Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > glansspreeuwen met de hand groot gebracht Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : glansspreeuwen met de hand groot gebracht
parkiet24
Website Member
Posts :28

Website Member
2009-09-01 - 20:36:26 send message to parkiet24

ik heb enkele weken geleden een onderwerp geplaats over glansspreeuwen met de hand voeren, ik ben er in geslaagd, 2 zijn er groot gekomen, en zitten inmiddel in een kooi binnen, om ze te voeren haal ik ze eruit en gaan erg makkelijk op mijn hand zitten het liefst zitten ze op mijn hoofd, maar nu vroeg ik me af, ze zoeken me echt op, heb nu voer op de grond gestrooid, in de hoop dat ze zelf gaan eten, maar blijven ze zo tam?? het was eigenlijk mijn bedoeling om er misschien over een paar jaar mee te kweken, heb van dit jaar ook nog 2 jongen van een ander koppel, dus dan onverwant, maar blijven ze zo aan mij gehecht?? of wordt dat minder als ik ze straks bij de andere zet?



sylvain
Website Member
Posts :178

Website Member
2009-09-02 - 20:54:44 send message to sylvain

Hallo,
Als je ze bij de andere zet en je laat ze gewoon hun gang gaan dan worden ze wel terug wilder ,heb dat ook gehad met zanglijsters die met de hand gevoerd waren er was 1 man bij die bleef mij opzoeken ook in de buiten voliére maar de rest zijn wel banger geworden en brengen hun jongen zelf groothappy :)
Mvg Sylvain



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 248 bezoekers op de site, waarvan 7 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede