Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Pino de kauw Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2004-07-01 - 08:04:51

hahahahaha Ik heb ooit een turkse tortel opgevangen en me de hand groot gebracht , maar als ik dit zo lees ben ik blij dat het geen kauw was wink ;)


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2004-07-01 - 09:58:46

Mijn oom had ieder jaar een nest met jonge uiltjes bij hem op de oprit! Elk jaar zorgde moeder uil ervoor om en of andere reden (misschien wel natuurlijk?) dat de jongen te vroeg op straat kwamen te liggen. Mijn oom had speciaal hiervoor een grote uitgeholde boomstam liggen langs zijn oprit. Elk jaar weer zorgde hij voor deze kleine donders. Het zijn alleen niet zulke drukke diertjes als die Pino van jou! laugh :Dwink ;)


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2004-07-01 - 11:29:26

Ik ken dat Hawkeye. Geweldige beestjes! Op dit moment rennen er drie kleine kerkuiltjes door onze uitbouw. Ze zijn heel druk en altijd bang dat de een iets heeft wat de ander wil hebben. Dus het is een bekvechten van jewelste. Soms worden ze moe en vallen in slaap waar ze staan en moet je opletten dat je er niet op trapt.
Altijd genieten, dat jonge spul happy :)


lieve
Oud Lid
Posts :7

Oud Lid
2004-07-01 - 11:30:54

Eigenlijk zou het een fantastisch idee zijn om een rubriek in het forum te plaatsen van grappige verhalen en anekdotes van onze diertjes. Het is echt wel leuk te lezen wat anderen met hun dieren meemaken. Zou dit niet tof zijn?
Groetjes
Lieve


lieve
Oud Lid
Posts :7

Oud Lid
2004-07-08 - 09:56:46

We zijn nu ongeveer 2 weken later en het gaat schitterend met onze kauw. Van alle goede voornemens om Pino bij ons te houden, is uiteindelijk niks van terecht gekomen. Pino is gewoon een deel van ons geworden. Hij komt en gaat zoals het hem uitkomt. En ja hoor, Pino heeft zijn vrijheid. Hij vliegt, speelt, blijft weg voor 2 dagen en dan "kiiaaaaaaaaaaa" zit hij 's morgens op de schoorsteen te wachten tot we wakker worden. Dan blijft hij weer eens voor 2 dagen binnen terwijl de deur wagewijd openstaat. Zalig om hem zo te zien genieten van zijn leventje.


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2004-07-08 - 11:48:49


happy :)Nou, kijk eens aan! Uiteindelijk is dit toch de mooiste oplossing voor iedereen.
Ik hoop voor je dat het zo goed blijft gaan en dat hij de komende jaren nog vaak even langs komt wippen.

Nog veel plezier met "je" vogel.


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2011-05-10 - 20:24:55

wel een reaktie op een heel oud bericht, maar wat kunnen die kauwtjes slim zijn zeg, behalve filmpjes op internet las ik een bericht in een krant dat men de weidevogels tegenwoordig niet meer beschermd met stokjes bij hun nesten te plaatsen omdat m.n de kauwen deze stokjes hebben gekoppeld aan de vindplaats van de nesten. dus eerst bedoeld om de boeren te waarschuwen, maar toch is gebleken dat na een seizoen niet te plaatsen de overlevingskanzen waren vergroot van de weidevogel.



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 197 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede