Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Prijs lori's afhankelijk van soort, vraag of aanbod? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Prijs lori's afhankelijk van soort, vraag of aanbod?
Lorikeet
Website Member
Posts :21

Website Member
2009-07-26 - 15:56:50 send message to Lorikeet

Even een vraag m.b.t. de soort en prijs van lori's.

Waar is de prijs van een lori nu van afhankelijk? Van de vraag, soort of zeldzaamheid? Kortom, wie of wat bepaald de prijs?

Voorbeeld:
Op de Nederlandse lori-site staat als richtprijs voor een koppel roodneklories ongeveer €800,- a
€900,-. Toch is er (of ik moet me erg vergissen) niet echt een grote vraag naar deze soort lories. Hoe kan het dan dat de prijs van deze soort zo hoog is?


Fokke
Website Member
Posts :224

Website Member
2009-07-26 - 18:41:29 send message to Fokke

De roodneklori kwam voor een paar jaar geleden vrij weinig voor met het gevolg dat de prijs daar ook naar was , dus vrij hoog. Momenteel worden ze vrij regelmatig aangeboden met het gevolg dat de prijs ook weer behoorlijk daalt, ze worden momenteel regelmatig aangeboden voor 500 tot 600 eure per paar. Dat wil nog niet zeggen dat dit nu de prijs is voor een koppel roodneklories want de prijs wordt toch nog altijd bepaald door de verkoper en de koper en wat de gek er voor geeft. Over het algemeen ligt de hoogte van prijs toch wel aan de vraag en aanbod. De laatste paar jaar is de vraag voor bijna alle soorten lories veel hoger dan het aanbod met het gevolg dat de prijzen stijgen. Maar naar mijn mening zullen ze op termijn ook wel weer dalen.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 161 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede