Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Rupicola Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


chrislaevers
Website Member
Posts :970

Website Member
2009-07-07 - 09:28:06 send message to chrislaevers

Vind deze hele situatie zo jammer!

Begrijpen doe ik het wel.

Dank zij onder meer jouw gedetailleerde en uiteenlopende tips over de kweek met de Uraeginthus heb ik twee jongen op stok gekregen.
Ik kreeg een beeld van hoe het moest verlopen.
Mijn dank hier voor.

Aan oppervlakkigheid heb ik een broertje dood.

Daarom vind ik het dubbel jammer dat het weer eens zo is dat mensen met inzicht en ervaring en de bereidheid om die te DELEN het veld gaan ruimen voor een gehalte van oppervlakkigheid, onbezonnenheid en domheid. Ik bedoel daar mee de maatschappij in haar geheel.

Er zijn mensen met ervaring en inzicht die deze niet willen delen met andere mensen. Ik heb net zo'n ervaring achter de rug (niet hier hoor).

Ik begrijp dus de ondankbaarheid helemaal niet als er informatie wordt verstrekt!

Christine



johanblok
Website Member
Posts :1971

Website Member
2009-07-07 - 09:29:55 send message to johanblok

Ik heb er alle begrip voor, je hebt een dikke olifantenhuid nodig om langere tijd op internetfora actief te zijn.


denegon
Website Member
Posts :1792

Website Member
2009-07-07 - 13:11:13 send message to denegon

quote
je hebt een dikke olifantenhuid nodig om langere tijd op internetfora actief te zijn.



wat ik altijd probeer te doen is alles serieus te nemen en er de dingen uit te ahlen waar ik van denk dat dat voor mij relevant is. ook ik heb me wel eens laten gaan omdat ik het niet eens ben met sommige opmerkingen op het forum maar ik hoop dat dit nu niet meer gebeurd. wel probeer ik actief te blijven omdat ik vind dat we elkaar veel kunnen en mogen leren. zpals hierboven is genoemd is mijn huid al aardig dik happy :)


groetjes egon

Ps. hans dat met die druiven platen vond ik een geweldig idee in de voliere.


lZebravinkjel
Website Member
Posts :513

Website Member
2009-07-07 - 15:47:23 send message to lZebravinkjel

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Dikke olifantenhuid... Of gewoon veel humor. Je moet je gewoon niet teveel van rare reacties van mensen aantrekken. Ik lach er meestal maar om!


johanblok
Website Member
Posts :1971

Website Member
2009-07-07 - 16:59:43 send message to johanblok

Op een gegeven moment kost het wel erg veel moeite om ergens de humor van in te zien... Vergeleken met een gesprek met een rare opmerking is het vervelende dat je het op internet telkens weer terug kunt lezen.


lennard
Website Member
Posts :866

Website Member
2009-07-07 - 17:47:33 send message to lennard

Ik ben nu ongeveer 4 jaar actief in de vogelhobby en op vogelarena.
Ik heb hier al mijn informatie verzameld over allerlei soorten vogels. Hierdoor werk ik nu in een vogelhandel en kan ik zelfstandig werken.
In het begin dat ik op VA kwam vond ik het veel gezelliger de chat was alltijd druk in de avonduren en er werd heel veel informatie aan elkaar verstrekt de laatste tijd krijg je alleen maar korte reacties terug en wordt je afgekraakt.

Ik vind het zeer jammer dat het op deze manier moet gaan.
Ik hoop dat mensen inzien dat je niet zomaar alles kan zeggen en eerst eens tot 10 moet tellen voordat je een ractie plaatst.
Domme vragen bestaan niet. Domme antwoorden wel!

Lennardwink ;)


Raimond Wolfert
Website Member
Posts :111

Website Member
2009-07-07 - 18:41:40 send message to Raimond Wolfert

Een begrijpelijke beslissing, maar wel zonde van alweer een bron van ervaring en kunde.

Ik hoop dat in de loop der tijd het willen inzetten voor een betere wereld voor de vogels het toch weer wint van het getergde gevoel van sommige medemensen. Ik begreep dat je met enkelen nog wel contact houd, maar ik denk dat juist beginners veel aan jouw kennis hebben.
Ik had dat jaren geleden in elk geval, ik heb best veel geleerd van jou, Ruud, Rene en vele anderen.


Tot ooit.....


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2009-07-07 - 19:19:22 send message to whitebulldog

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

misschien een apparte rubriek maken waarin men wat verder mag gaan? genaamd "de kooi"( kooigevecht)of een gelekaartsysteem per forum, per onderwerp, dus stel er is een onderwerp over vogelsoort x, en als iemand zich dan gaat gedragen, of kinderachtig gaat doen, of wat dan ook, dat ie dan een gele kaart krijgt, alleen voor dat onderwerp, dus binnen die discussie, bij twee keer geel (=dus rood) niet meer welkom binnen dat onderwerp, en kan ie meedoen verder op het forum, maar niet meer binnen dat onderwerp. heb je op het hele forum 2 keer rood gescoord, niet meer welkom op het hele forum voor alle onderwerpen bijvoorbeeld


ineznick
Website Member
Posts :654

Website Member
2009-07-07 - 22:47:36 send message to ineznick

Helemaal mee eens, een goed idee.

gr gerben


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2009-07-08 - 09:41:39 send message to ParkietenPeter

quote
misschien een apparte rubriek maken waarin men wat verder mag gaan? genaamd "de kooi"( kooigevecht)of een gelekaartsysteem per forum,

De kooi zal er nooit van komen omdat het www.vogelarena.com in zijn geheel een uitstraling wil hebben v an professionaliteit. Hier passen excessieve uitbarstingen niet in. In geen enkele rubriek.

Het gele kaart systeem ius er eigenlijk al, want na twee waarschuwingen volg automatisch een blokkeren, al of niet permanent.

Zoals ik al eerder schreef is het modereren niet altijd even makkelijk omdat wat de een te ver vindt gaan voor de ander nog binnnen de marge ligt.

Daarom zoals al gezegd; "als iemand iets opmerkt wat hij te ver gaan vind, laat mij dit weten, iuk zal dan bekijken of er actie nodig is." Dat is de taak van moderator, maar daar is wel jullie hulp bij nodig.

ParkietenPeter
Moderator VA



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 232 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede