Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > De (Europese) hop. Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
<<< vorige


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2009-05-15 - 18:46:54

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

De bitterstoffen uit hop (het lupuline uit de vrouwelijke hopbellen) vormen een bestanddeel van bier.

Voor Lambiek gebruikt de brouwer OVERJAARSE hop, waarvan de vluchtige bitterstoffen VERVLOGEN zijn, maar die al de andere hop-eigenschappen nog heeft.


laurens1
Website Member
Posts :38

Website Member
2009-05-15 - 19:10:08

wat een geleerdheid hier over de hop


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2009-05-15 - 20:35:05

@Zjurre, Wat een enorme onnozele neuzelaar ben jij zeg!

En dan krijg je natuurlijk een hoop reacties van hen die nooit een reactie geven. Is ook een reactie (waard?).

Ik geef dus inderdaad géén mening omdat ik Max zou willen meegeven om eerst zelf na te denken. Dat noemt men dus Suggestieve vragen. (kun je opzoeken in een woordenboek)
Telkens een mening voorkauwen is makkelijk maar daar leer je niks van.

Je wilt een mening? Kun je krijgen;

Maar niet over Max.
Ik ben er wel van overtuigd dat iemand als Max meer wijsheid op gaat doen dan iemand met jouw persoonlijkheid, die telkens wat aan te merken heeft en dat ook nog op een totaal onbehouwen en onsamenhangende manier doet en dus nergens op slaat.
Dat heeft tijd nodig met Max maar dat gaat goed komen, weet ik zeker. Ik ben er ook van overtuigd dat dit ook komt doordat hij tot nadenken aangezet wordt en niet altijd door alles voor te kauwen, maar door zelf tot conclusies te laten komen. Zoals hij dus ook zelf al aangeeft! Goed zo Max.

Maar blijkbaar kun je er niet zo heel goed tegen als iemand voor z'n mening uitkomt (of het moet al persoonlijk zijn). Tja dan blijven er niet veel opties over.

De opties mag je zelf invullen. Maar laat het dan wel gezegd worden dat het is vanwege zo’n soort zeikerden die alleen maar commentaar kunnen hebben en zélf dus nagenoeg totaal niks bijdragen dat ik mijn plan trek.

Ik ben in ieder geval [b]niet van plan om mij telkens te moeten gaan verantwoorden omdat er zijn die niet goed kunnen lezen/begrijpen![/b]

Jij haalt mijn persoonlijke mening en mijn bijdragen als moderator door elkaar. Is moeilijk hè?



En dan komen er vervolgens zo’n prachtige bijdragen over hop. Geweldig gewoon, ja, daar is Max mee geholpen. Maar afgeven op een moderator ...

sad :( Peter.


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2009-05-15 - 22:09:24

Helaas moet ik zeggen Peter, en het zal wel weer niet mogen en tegen het zere been zijn, maar de laatste tijd ben je niet sterk in beide rollen.
Ik heb je wel eens wijzer gezien.


Ton Koek
Website Member
Posts :3551

Website Member
2009-05-15 - 22:50:45

Niltava, wil jij het een jaartje overnemen?


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2009-05-15 - 23:04:30

Misschien wel, misschien niet is er een vacature dan???
Of is de norm tegenwoordig dat je niet een opmerking mag plaatsen??


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2009-05-16 - 00:37:41

Jij haalt mijn persoonlijke mening en mijn bijdragen als moderator door elkaar. Is moeilijk hè?

Peter ik heb respect voor je als moderator een zeer ondankbare job, het kan verwarring scheppen als je privé en als modje reageert dus een alias zou zeker op zijn plaats zijn "Peter Parkiet"

En misschien moeten we voor Max een aparte sectie maken zodat alle Grijze Eminenties van VA die kunnen mijden "Max Overkill"

Maar afgeven op een moderator ... Ja dat mag want je hebt twee petten op, het is je passie die hier mee speelt.


Zjurre
Website Member
Posts :239

Website Member
2009-05-16 - 11:46:27

Wow,

ik zie dat je je woorden nauwkeurig gekozen hebt, Parkietenpeter. Knap van je!

Gr. Onnozele neuzelaar



Pagina : 1 2 3
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 152 bezoekers op de site, waarvan 1 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede