Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > grijze roodstaarten Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : grijze roodstaarten
blottekop
Website Member
Posts :36

Website Member
2009-04-04 - 23:51:40 send message to blottekop

hallo forumleden
ik ben in het bezit van 3 koppels grijze roodstaarten dez liggen momenteel alle drie gelijktijdig met jongen het eerste koppel is reeds 15 jaar in mijn bezit de andere 2 enkele jaren ze hebben al voor heel wat nageslacht gezorgd zitten in kweekkooien van 15ox150x150
nu heb ik nog een voliere leeg staan waar tot voor kort een koppel aras in zaten mijn idee is nu zodra de jongen uit het nest gahaald worden alle 3 de koppels samen gedurende 6 maanden in de grote voliere te zetten 3m breed 4meter lang 2.50meter hoog + binnehok 1.50x200x300 zonder nestgelegenheid zodat ze eens optimaal kunnen genieten van regen zon vlieg en klimvermogen
het zijn allemaal redelijk schuwe import vogels die zeer veel tijd in het nestblok doorbrengen heb enkel mijn twijfels of ze niet gaan vechten of zich verwonden
wie heeft er ervaring met een gezamelijke vlucht voor meerdere koppels graag jullie reacties


Hubert
Website Member
Posts :63

Website Member
2009-04-05 - 13:08:30 send message to Hubert

In mijn oude volière had ik in de zomermaanden 3 koppels grijze roodstaarten bij elkaar zitten plus nog een koppel bonte boeren. Er waren geen nestblokken opgehangen, de voliere was 10m lang x4m breed x2.4m hoog.
De grijze roodstaarten werden op een paar plaatsen voorzien van voer en water. Het was een prachtig gezicht alle vogels bij elkaar zonder dat er vechtpartijen uitbraken. Echt aan te raden indien je de ruimte hebt.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 131 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede