Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Pop ineens in paniek Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Pop ineens in paniek
Tens
Oud Lid
Posts :204

Oud Lid
2009-03-05 - 23:52:12

Ik werk met account programma's.
Vandaag kwam mijn nieuwe laptop binnen dus die pak ik uit terwijl mijn koppel bourke parkieten gewoon een beetje zit te kijken vanaf een vaste hangplek.
Bijna alles had ik uit de grote kartonnen doos gehaald en uitgepakt.
Niets bijzonders, tot ik de laptop accu uit de doos haalde: deze zat als enige onderdeel in een gladde dicht geplakte paarse plastic verpakking die je gewoon geluidloos uit de doos haald.
Zodra de pop de paarse verpakking ziet in plaats van een witte begint ze ineens te flippen!
In paniek vliegt ze rondjes door de woonkamer, tegen de muren en gordijnen en blijft dan op een glazen lijst uithijgen. shocked 8O
Een paar minuten later klimt ze gewoon op mijn hand en zit ze weer op haar plek.
Gelukkig was ze niet gewond want er is hier niet veel om je aan te verwonden.
De man gaf ondertussen geen krimp (voor de verandering).
Geen idee of het door verpakking van de laptop accu komt maar het was wel vreemd.


Ton Koek
Website Member
Posts :3551

Website Member
2009-03-06 - 12:34:30

Misschien werkte het plastic als een spiegel en vindt ze zichzelf heel eng... happy :)
Lekker dat ze snel weer bijkwam.


Tens
Oud Lid
Posts :204

Oud Lid
2009-03-06 - 13:35:53

Het zijn wel apparte diertjes.
Als je ze niet los laat dan gaan ze klagen maar als je vervolgens de aanvliegdeur open zet dan gaan ze er de hele dag niet uit.
Het is ook wel apart dat ze naar mijn visite trekken als ze met 1 of 2 personen komen.
Waar je zelf dagen bezig bent geweest om ze op je vinger te laten zitten zonder ze te voeren doen ze dat bij je zwager gelijk.
Daarnaast zitten ze vaak niet op randen en stokken, wat je toch wel zou verwachten.
Ze trekken bijvoorbeeld steeds met z'n tweeën het papier uit mijn printer en gaan er dan op zitten.
Zo is er altijd wat te beleven, zelfs met saaie bourkes. happy :)



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 256 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede