Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Aanvulling Forumreglement!
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Aanvulling Forumreglement!
jboe
Website Member
Posts :89

Website Member
2009-01-26 - 13:33:48 send message to jboe

Ik las hier laatst iets over bedrog...
viel naar mijn mening erg mee.

Nu lees ik net een advertentie op MP mbt een bewezen koppel Timney grijze roodstaart papegaaien, een foto van het jong staat er bij...

Ik vind het wel knap dat timneys een jong kongo krijgen..

Maar aannemen dat er een verkeerde foto bij staat?



Dit bericht is door moderator ParkietenPeter aangepast

sluusie
Website Member
Posts :57

Website Member
2009-01-26 - 15:57:35 send message to sluusie

Toch niet weer over dat bedrog die vogels waren van mij goud eerlijke vogels ik heb mijn voliere al geloten alles eraf gegooid als ik wat verkoop hoef ik geen mensen meer om de deur die mensen kijken ik breng ze dan nog liever voor minder naar een handelaar heeft die eerlijke vogels kunnen ze daar wel weer kijken en ze kopen lijkt mij de beste oplossing die, mensen zullen zich wel vergist hebben met de foto ga daar maar van uit toch


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2009-01-26 - 16:08:56 send message to blg

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Rustig sluusie denk aan je rug.

Advertentie staat ook hier op VA, bij MP even alle advertenties aanklikken, dus mail hem even je ziet bij sluusie wat er kan gebeuren, jammer trouwens dat je je volière hebt verwijderd.
Moest wel glimlachen toen ik de nieuwe foto zag.


Advertentie VA

Te koop

mooi paar amazone barbadensis , eigenkweek 2008, geringd, onverwant , papieren OK.

broedrijp paar festiva festiva amazone geringd

witvoorhoofd amazone vrouwtje gesloten geringd , 3 jaar oud , eigenkweek , uit buiten voliere, zeer mooi.

bewezen kweekpaar timney grijze roodstaart(wild)

broedrijpe man timney grijze roodstaart , halftam

bonte boer vrouwtje van eigenkweek 2007


sluusie
Website Member
Posts :57

Website Member
2009-01-26 - 16:18:53 send message to sluusie

Ja dat klopt rustig aan ik heb het al weken in de rug klopt .
van de week was ik zo boos !!!!! dat iemand dat zo kan beweren dus alles eraf gehaald jammer voor de ECHTE liefhebbers die willen kijken.


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2009-01-26 - 16:52:42 send message to mijnkaketoes.nl

Hoi.

Ik heb ook het vorige topic van je gevolgd en kan je beslissing wel begrijpen. Zelf heb ik ook wel eens zaken over mij op arena of via prive zien staan wat jezelf nog geeneens weet he. Ik vind het jammer dat op VA altijd zo snel en hard wordt geoordeeld , nogmaals vaak door mensen die je geen eens kennen, maar alleen van horen zeggen of van een reactie ergens op. Sterkte met je rug he, die van mij is durf ik te zeggen nog steeds recht hahahah.

Ik wens je heel veel succes met de voortgang van een mooi hobby.

Groet

Henk


jboe
Website Member
Posts :89

Website Member
2009-01-26 - 17:05:49 send message to jboe

@ sluusie, dat je voliere gesloten hebt vind ik erg jammer, was ook niet overtuigd van het feit dat er iets met jouw vogels zou zijn.

maar mbt deze advertentie: jonge kongo uit een koppel timneys (foto is van jong uit dit koppel staat op MP) dat vind ik raar.


sluusie
Website Member
Posts :57

Website Member
2009-01-26 - 17:09:52 send message to sluusie

Ja dat is zeker raar dan ja ik heb ze niet gezien dus kan er niks over zeggen doe ik ook nooit


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2009-01-26 - 17:16:29 send message to ParkietenPeter

Pfff.

Begint een beetje erg vermoeiend te worden.

Bij deze dan een aanvulling op het forumregelement;

Indien iemand een wantoestand aan de kaak meent te moeten stellen, zal hij dit gedegen moeten onderbouwen.
Hieronder wordt zeker en absoluut als voorwaarde getseld dat de 'poster' zélf contact moet hebben gehad met de de betrokken persoon/instantie.
Bij het openingstopic zal vermeld moeten worden wat er besproken is en hoe. Persoonlijke e-mails zullen in verband met privacy niet gepubliceerd mogen worden, maar het e-mail/telefoonnummer van de betrokkenen zal in een persoonlijk bericht aan mij doorgegeven moeten worden. evt. kun je via pb mijn persoonlijk e-mail adres kunnen krijgen om evt. bijlagen te sturen.

Indien hieraan niet voldaan wordt, zal het topic verwijdert worden met de melding dat de poster zich niet heeft gehouden aan het forumreglement. Tevens zal de poster een waarschuwing krijgen.
ParkietenPeter
Moderator VA



Pagina : 1

Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 207 bezoekers op de site, waarvan 1 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede