Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Marterachtigen Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Marterachtigen
Lauwie
Oud Lid
Posts :5

Oud Lid
2004-05-22 - 19:10:32

Zoals jullie wel zullen weten gaat het hier om een beschermde diersoorten, dus ben ik op zoek naar een diervriendelijke manier om deze onuitgenodigde gast uit mijn voliere te weren, het heeft me namelijk al twee putters (op nest)angry en een sijs gekost, om over de schade aan de bekabeling en het koelsysteem van mijn auto nog maar niet te spreken, wie heeft er een idee ?


Mario
Oud Lid
Posts :436

Oud Lid
2004-05-22 - 19:15:23

Poesie miauuuuwwink ;)


Lauwie
Oud Lid
Posts :5

Oud Lid
2004-05-22 - 19:27:48

heb helaas een hond en die lust die poessie miaauw ----->RAUW, dus dat lukt niet


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2004-05-22 - 20:27:55

Gemeente bellen en vragen naar de ongediertebestrijdingdienst. Deze weet wel wat je wel kan doen!

Verder inderdaad Poesie mauw.
Of oehoe! maar ja, dan heb je ook geen tjilpies meer denk ik laugh :D


meyer
Website Member
Posts :1390

Website Member
2004-05-22 - 22:45:03

Hoi lauwie,

Ik neem aan dat deze marter of wat het ook mag zijn (misschien wel een wezeltje)onder je ren door komt.
Is dit niet beter af te schermen?

Ik vind het wel toevallig dat dit dier bij
jou zowel in je ren als in jou auto zit.

Groeten Meyerwink ;)


mariovkoppen
Oud Lid
Posts :7

Oud Lid
2004-05-23 - 00:10:19

He Lauwi, ik zag je oproep en heb het zelfde meegemaakt.
Bij mij zijn er gelukkig niet veel vogels opgegeten, echter probeer de marter zo snel te vangen, en dat kan op diverse manieren.
Bij mij zat de marter in een ton en heb deze d.m.v.een plaatje toegedekt en uitgezet bij een volkstuinen complex. Je kan ook een vang kooi neerzetten met wat voer en eventueel 'das en boom' bellen, deze komen hem dan halen. Zoals je zelf al zegt, het is een beschermd dier soort, ook al eten ze je vogels cq kwartels op. succes!!


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2004-05-24 - 22:35:24

Mario, komt zo'n marter niet terug naar "huis" als je hem ergens anders uitzet? Ik heb dat namelijk zelf wel meegemaakt met een bunzing; die was waarschijnlijk, over de snelweg en door de polder nog eerder thuis dan iksad :(.


mariovkoppen
Oud Lid
Posts :7

Oud Lid
2004-06-09 - 00:37:07

Hallo karel, ik zag je vraag over terug komen, ik hem wel met de auto weggebracht ongeveer 15 minuten bij mij vandaan, echter ikmheb er nooit geen last meer van gehad, heb wel inmiddels de boel vebouwd,alles dieper ingegraven, mischien scheelt dat ook.
succes en groetjes



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 145 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede