Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Giel Beelen blijkt fan te hebben: jonge bourke Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Giel Beelen blijkt fan te hebben: jonge bourke
Tens
Oud Lid
Posts :204

Oud Lid
2008-11-26 - 12:18:55

Wat grappig dat mijn vogels gek zijn op 3FM. Niet als reclame hoor, maar ze zingen op foute uptempo muziek terwijl ik thuis werk. Zo wordt arbeidsvitamine toch leuk! Oh, en RTLZ vinden ze leuk om mee te praten. Mij kijken ze alsof ik gek ben. Als ik bijvoorbeeld voer in mijn hand heb vliegen ze weg maar als ik niets in mijn hand heb dan willen ze er op zitten en gaan ze fluiten. Echter niet op de vinger want zo'n enkele vinden ze maar vreemd.

Overigens vraagt vrouwtje Iris of de radio weer aan mag. Wat een klagend-gekwetter. Ze staan trouwens als voilere met foto's op de site. Het is echter een kooi want ik heb geen tuin en geen groot muuroppervlak.

Ze zijn er sinds zaterdag. De pop leerde net pas waar het voer is. Nu moeten ze nog namen leren en op de vinger zitten.


Tens
Oud Lid
Posts :204

Oud Lid
2008-11-26 - 23:48:50

Oh, en ze reageren als er geen geluid is op het geluid van mijn toetsen en op de knoppen van mijn playstation controller. Ze knarsen en klikken met hun snavels zoals ratten dit ook doen bij tevredenheid. Dat lijkt erg op het geluid dat je hoort als je typed met een controller. Grappig.


theelepeltje
Website Member
Posts :621

Website Member
2008-11-27 - 22:50:18

Bourkes zijn niet van die beste praters.


Tens
Oud Lid
Posts :204

Oud Lid
2008-11-28 - 09:53:32

Gister wel, toen mochten ze voor het eerst los. Dat ging overigens perfecft. Een maat van mij kwam onverwacht samen met mijn zwager en was erg panisch voor ze, maar na een tijdje ging hij ze lokken. Twee volwassen kerels die doen of ze de Lotto winnen als een vogel op hun vinger gaat zitten. De vogels hadden ook plezier dus dat viel ook alles mee. Kon ze voor het slapen makkelijk pakken met het licht uit en nu doen ze in de kooi minder nerveus en vechterig.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 117 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede