Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Kanarie tam maken? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


Efif
Website Member
Posts :10

Website Member
2008-05-10 - 20:38:42 send message to Efif

ow dat wist ik niet :S
Ik heb het spiegeltje er meteen uitgehaald happy :)
Heb je mischien nog wat tips om me kanarie tam te maken?


sann393
Website Member
Posts :33

Website Member
2008-05-11 - 13:35:40 send message to sann393

met mijn parkiet heb ik hem eerst laten wennen. en toen heb ik tegen hem gepraat (naam), en op een gegevenmoment komt die vanzelf naar je toe. dan kun je voorzichtig je hand in de kooi steken en blijven praten (in het begin kan je wat voer op je hand leggen om de kanarie een beetje te lokken. en zo zie je dat die dan vanzelf op je hand komt zitten (ook kun je je vinger uitsteken als een takje) en je moet hem wel elkedag rond laten vliegen, als hij dan aan de kamer gewend is dan kun je hem ook wel eens roepen (als die de naam goed kent) en dan gaat die vanzelf een keer op je schouder zitten. maar je moet heel veel geduld hebben want de kanarie moet ook nog wel veel wennen.

groetjes sanne.

p.s. wij hebben nu buiten in een voliere een nest van jonge kanaries van bijna 3 weken. en eentje daarvan mag ik in de kamer zetten in het oude kooitje van mijn parkiet. misshcien is het leuk om elkaar af en toe een mailtje te stuuren over hoe het gaat en of het al lukt. zo kunnen we samen ideeën op doen om het houden van onze kanaries heel leuk te maken.


Efif
Website Member
Posts :10

Website Member
2008-05-11 - 16:27:33 send message to Efif

ik heb gelezen dar parkieten heel snel tam worden maar met kanaries kan het wel 2 maanden duren en als hij nog jong is gaat het makkeleiker happy :)

en mijn kanarie is al wat ouder dus ik moet nog veel oefenen met de kanarie, en het lijkt me leuk om af en toe eens te mailen hoe het met de kanarie's gaat happy :)


vogelfreak 1
Website Member
Posts :22

Website Member
2008-08-23 - 18:10:51 send message to vogelfreak 1

Om een kanarie tam te maken heb je vooral veeeeeeeeel geduld nodig want het is heel moeilijk.
Heb zelf een gehad hij kon op onze viinger zitten maar was ook al meer deed hij niet.
In zijn kot kroop hij zelf als hij moe was anders vloog hij weg (oppassen voor ramen want hij vloog ertegen.)

Grtjs en veeel succes.



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 236 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede