Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Nieuwe video site Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Nieuwe video site
blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2008-02-13 - 12:02:44

Hoe ze aan mijn email adres komen is mij een vraag, maar niet alles is spam.

http://www.avianvideos.com/


johanblok
Website Member
Posts :1971

Website Member
2008-02-13 - 13:30:12

Ik heb deze spam ook gehad, ook geen idee waar de e-mail adressen vandaan komen. Spam is het wel, immers het gaat om ongevraagde e-mail reclame, hoewel achteraf misschien wel gewenst. Maar gewenst is nog altijd iets heel anders dan gevraagd.

De site voegt volgens mij weinig toe. Een zoekterm als 'amazon parrot' in youtube geeft veel meer resultaten. Te laat meeliften op de hype van een ander, heet dat wink ;)


P.Rooth
Website Member
Posts :2793

Website Member
2008-02-14 - 19:33:59

ook ontvangen met lokkertje van $ 500 wie er in trapt moet niet raar kijken als z'n comp gehackt is/wordt sad :(


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2008-02-14 - 20:25:56

http://www.avianvideos.com/play.php?vid=439

Toch hebben ze mooie video's


P.Rooth
Website Member
Posts :2793

Website Member
2008-02-15 - 17:03:22

Zullen best mooie video's hebben maar ben nog nooit op die site geweest en toch hebben ze mijn emailadres ergens vandaan heb zelfs geen videocamera is vreemd en blijft vreemd voor mij is dit dus spam angry


Fonje
Website Member
Posts :439

Website Member
2008-02-17 - 09:00:44

Typ even je emailadres in Google, dan weet je meteen waar ze het vandaan halen.

Groetjes
Peter


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2008-02-17 - 09:43:19

Uw zoekbewerking - bl----an@scarlet.nl - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd

Er zijn veel betere programma,s die websites doorzoeken op @ adressen.
Omdat meerdere van deze site het bericht ontvangen hebben, hoe is vogelarena daar tegen beschermd.

Heb er zelf niet zo,n probleem mee, heb mailwasher, een keer in de blacklist zetten en klaar


Asura
Website Member
Posts :282

Website Member
2008-02-17 - 10:52:51

Het moet volgens mij inderdaad via deze site gekomen zijn, want dit is de enige "privé" site waar ik mijn studie e-mail adres voor gebruik.
Maar het valt gelukkig enorm mee met de spam, dit is (voor zover ik me kan herinneren) pas het 2e spam-mailtje dat ik via deze site heb gekregen in jaren tijd.


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2008-02-17 - 11:09:52

Helaas moet ik inderdaad melden dat hoogstwaarschijnlijk de e-mail adressen van VogelArena zijn geplukt.

In februari 2007 hebben de mensen van birdboard.com de e-mail adressen gescant van VogelArena (alleen van de toen geplaatste advertentie's).

Ik heb dit zelf kunnen controleren, doordat ik wat "nep" advertenties op vogelarena heb staan, met een zeer herkenbaar uniek e-mail adres. Op deze mail adressen bleek ik destijds reclame mailtjes te ontvangen van birdboard.com en van birdboard.eu .

Destijds heb ik daar naar hun op gereageerd, door hun te wijzen op het feit dat dit niet toegestaan was, en heb ik hun verzocht de database met mail adressen te verwijderen en niet meer te gebruiken.

Een jaar heb ik er niets van gehoord.

Maar nu blijken ze voor het lanceren van een nieuwe site, toch weer die database te gebruiken. ook ik heb deze mailtjes ontvangen op die mail adressen van toen.

Het is gewoon triest en jammer dat hun dat doen. Het lijkt zo'n nette site, maar onderhand zijn het dus een stel crimineeltjes.

Ik zal nog eens kijken wat er aan valt te doen.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 201 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede