Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > DRINGEND !!! hulp nodig bij voeding baby grijs pas uit ei!!! Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : DRINGEND !!! hulp nodig bij voeding baby grijs pas uit ei!!!
gizmoken
Website Member
Posts :77

Website Member
2007-11-18 - 10:49:36 send message to gizmoken

ik heb een koppel grijze roodstaarten, deze week voor de eerste maal jongen, na 2 dagen kwam ik tot de vaststelling dat ze 2 pas uitgekomen jongen opgegeten hebben, vanmorgen is het derde jong uitgekomen, dat heb ik nu in mijn couveuse liggen, maar wat moet ik dat geven van eten? De eerste uren nog niets? En dan? Om de 2 uren? Ik heb hier echt geen ervaring mee, alle hulp is welkom sad :(


jim
Website Member
Posts :69

Website Member
2007-11-18 - 11:02:36 send message to jim

De eerste circa 15 uren niets,daarna gewoon nutribird,of kaytee voor grijze roodstaarten.
Op de verpakking staat voldoende info.

De jonge op een temperatuur van 35-36 graden zetten.

De krop moet 1x op 24u ZEKER leeg zijn

Succes

Jim


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2007-11-18 - 11:11:08 send message to mijnkaketoes.nl

http://www.koppiekrauw.com/Papa-kennis/pape-baby/pape-baby-voedingsschema.htm

http://www.papegaaienkwekerij.nl/handopfok.htm

Gizmo hier wat schema's voor je veel succes met het groot brengen, hopelijk lukt het je.

Henk


gizmoken
Website Member
Posts :77

Website Member
2007-11-18 - 11:31:21 send message to gizmoken

denk dat hij toch wel al van gisterenavond ofzo uit het ei is, hij is al helemaal donzig en vraagt al achter eten, mag ik dan gewoon kaytee (heel erg verdund) geven?


mootje
Website Member
Posts :322

Website Member