Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > eerlijk oprecht Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3 4
<<< vorige


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2007-10-28 - 01:19:15 send message to tonnl

Omdat het een afspraak was. Een afspraak kom je na, vind ik.


pietparkiet 10
Website Member
Posts :631

Website Member
2007-10-28 - 02:20:22 send message to pietparkiet 10

maar hoeveel hadden ze voor meer verkocht willen julli niet weten


denegon
Website Member
Posts :1792

Website Member
2007-10-28 - 08:45:27 send message to denegon

Sorrie maar ik ga even off topic hoe vaak wil niemand geven wat jij voor de vogel wilt? Totdat iemand hem koopt en dan zien ze de vogel voor hun neus voorbij gaan en willen ze wel meer geven.

maar tonnl ik denk er net zo over als jou hoor als je het met iemand afspreekt dan niet op de show zomaar verkopen omdat je er meer voor kunt krijgen.

groetjes egon


Annetbr
Website Member
Posts :4

Website Member
2007-10-29 - 11:08:53 send message to Annetbr

Beste mensen,
Ik kom al jaren op vogelarena, koop en verkoop er regelmatig.
Ook lees ik al jaren het forum, en verbaas me telkens weer over de onvriendelijkheid, de steken onder water over en weer...Ik vind dit echt jammer. Ik zou me goed voor kunnen stellen dat er mensen absuluut niet reageren, ikzelf ben er één van, alleen al vanwege de sfeer die er hangt.
Met vriendelijke groeten,
Annet


papegaaikweker
Website Member
Posts :28

Website Member
2007-10-29 - 16:45:01 send message to papegaaikweker

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

Daar moet je jezelf gewoon van onthouden, die mensen die deze onvriendelijk sfeer creëren worden op een gegeven moment toch niet meer serieus genomen

betreffende de stelling, Als er mensen op een vogel willen kopen, dan spreek ik altijd een tijd af tot wanneer ik de vogel voor hun vast houd. Dan spreek ik met de volgende gegadigde af dat ze kunnen bellen na de afgesproken tijd of de vogel er nog is.

En als ik zelf ergens heen ga, dan geef ik voor vertrek nog even telefonisch door dat ik er aan kom en hoe laat ze mij kunnen verwachten.


Picolet
Website Member
Posts :975

Website Member
2007-10-30 - 13:24:27 send message to Picolet

Nou sorry hoor,

Reageer je in de topic eerlijk en oprecht terwijl je dit in mijn ogen zelf geheel niet bent.

In een andere topic ‘gedupeerd” die nu gesloten is lever je zelf een vogel met allerlei mankementen, de vogel raken de mensen kwijt waarbij je geen enkele aansprakelijkheid accepteerd maar wel de boete van de AID.

Ben je eerlijk en oprecht dan had je gewoon deze kale kip aan de argeloze koper vergoed.

Bovendien is het contract waar je mee schermt in deze situatie het minste waar je als echte liefhebber aan moet houden.

Maar ja het is maar een mening,

Ruud


papegaaikweker
Website Member
Posts :28

Website Member
2007-10-30 - 14:43:27 send message to papegaaikweker

Na deze reactie heb ik besloten om mijn lidmaatschap te beëindigen, ik verzoek de moderator of webmaster bij deze om mijn profiel te verwijderen. Mvgroet


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2007-10-30 - 15:25:44 send message to ParkietenPeter

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Ruud,

Ik vind dus dat je nu wel te ver gaat. Die discussie is al afgesloten (niet voor niets) en aldaar heb je je zegje gedaan.

Wie heeft het recht dat hij een fout van het verleden constant weer op haalt?
En wie is zo rechtvaardig dat hij de ander kan/mag stenigen? Jij?

Triest!

ParkietenPeter


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2007-10-30 - 18:49:00 send message to blg

Daar moet je jezelf gewoon van onthouden, die mensen die deze onvriendelijk sfeer creëren worden op een gegeven moment toch niet meer serieus genomen

Nu moet je je ook aan je woord houden papegaaien kweker.

Zoals er veel zijn die niet goed lezen, zijn er ook die niet weten wat ze schrijven.


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2007-10-30 - 21:15:02 send message to mijnkaketoes.nl

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Ik hoop toch niet dat dit het derde topic in één week zou moeten worden dat gesloten wordt omdat men te emotioneel gaat posten? Het gaat om eerlijk en oprecht zijn in je handelen. Niemand hoeft hier persoonlijk te worden

We kunnen natuurlijk ook proberen het verzoek van Peter te respecteren. Hoe moeilijk het vaak ook voor ons is.wink ;)


fiepol
Website Member
Posts :62

Website Member
2007-11-02 - 15:54:46 send message to fiepol

ik vind dat je altijd een afspraak moet nakomen
en ook de vogel die je besteld afhalen en de verkoper geen 6 maand aan het lijntje houden en dan afhaken met de melding dat je goedkoper gevonden hebt. dit heb ik 2maal met dezelfdepersoon meegemaakt *******

(Ik kan het niet toestaan dat hier namen of initialen genoemd worden, dit is een algemeen topic. )


Dit bericht is door moderator ParkietenPeter aangepast


Pagina : 1 2 3 4
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 154 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede