Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Niet normaal meer. Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
volgende >>>


Auteur Onderwerp : Niet normaal meer.
maikeltje
Website Member
Posts :313

Website Member
2007-09-28 - 22:00:06 send message to maikeltje

Je zit hier op een gezellige avond te chatten.
Er zijn 15 mensen online en nauwelijks iemand die nog iets zegdt.
Kunnen we niet doen dat als bijvoorbeeld iemand 15 minuten niks zegdt dat hij dan offline gaat.
alvast bedankt.
groetjes.
maikeltje


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2007-09-28 - 22:32:22 send message to mijnkaketoes.nl

Vind ik een heel goed idee van je Maaikel. Stel dit Jan maar voor. Waarom gaat men op chat als men toch niks zegt of op niet beschikbaar gaat staan. Maak me zelf er ook wel eens schuldig aan maar vindt het desondanks toch een goed idee van je.wink ;)


chrislaevers
Website Member
Posts :970

Website Member
2007-09-29 - 00:20:34 send message to chrislaevers

Misschien heeft het iets te maken met het 'einde' van de piek van het broeden. Toen ik voor het eerst op deze chat kwam (allereerste keer chat sowieso...) twee weken voor kerstmis vorig jaar, toen was er een drukte en een interactie die ik toen amper kon volgen. En nu is het inderdaad een heel stuk geminderd: weinig mensen op de chat en weinig interactie tussen de chatters die zich aangemeld hebben. Ik heb een beetje afgehaakt omdat ik dus denk dat dat met de komende winter wel weer zal opleven. Ik hoop dat tenminste.
Ik vind jouw voorstel oké.
Christine.


denegon
Website Member
Posts :1792

Website Member
2007-09-29 - 08:56:45 send message to denegon

Hoi maikeltje Henk en christine.
zoals jullie weten kom ik ook regelmatig op de chat. en ja vorig jaar december was het altijd helemaal vol. Ik heb zelf vaak dat ik pas in de chat kom als er mensen zijn die ik wil spreken. Dit omdat ik denk dat ze eventueel info voor mij kunnen hebben die ik op dat moment wil.

Met maikeltje ben ik het helemaal eens dat het mooi zou zijn dat als er mensen lang niets zeggen (typen) dat ze dan automatisch worden afgesloten.
Net als henk ga ik ook wel eens koffie drinken en ben dan even weg. als ik dan vergeet (door wat voor rede dan ook) dat ik aan het chatten was is dit wel handig.
hopelijk komt door de winter (iedereen weer lekker binnen) het chatten weer een beedtje op gang. groetjes egon


cactushenk
Website Member
Posts :91

Website Member
2007-09-29 - 09:26:17 send message to cactushenk

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Helemaal niet mee eens , dus als je op de chat bent MOET je meepraten ?! Er kan toch ook een onderwerp besproken worden waar je helemaal niets van af weet of waar je helemaal niks aan toe kunt voegen! Bovendien als je niet tegen zwijgers kunt moet je maar gaan MSNen , dan ben je helemaal met zijn tweetjes en kan niemand meelezen. Bovendien is het dikwijls zo dat als je wat zegt op de chat niemand reageert dus dan probeer ik het ook niet meer . Ik vind dat prima , niemand is verplicht om op mijn reacties te reageren.happy :)


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2007-09-29 - 09:48:33 send message to mijnkaketoes.nl

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Zonder iemand te willen verdedigen want ik kan met beide opties leven. Ik denk dat maaikel ook bedoeld dat mensen zich soms een hele dag op aanwezig zetten en meelezen. Persoonlijk ook niet zo een heel groot probleem mee. Maar ben wel blij dat in de tijd fluister is verdwenen want toen gebeurden er nog veel meer "achterbakse" toestanden.

Echter waar ik momenteel wel een probleem mee heb is dat ik uit persoonlijke ervaring momenteel mee maakt dat er iemand (mensen) zijn die wat er op chat gezegd wordt misbruikt wordt om te stoken of zwart maken via mail en msn.

Ik ben hier zelf ook "slachtoffer" van en ik kan u uit ervaring zeggen dat dit wel heel vervelend is. Mensen zijn kennelijk in staat om iemand zwart te maken achter je rug hier zonder dat je je hier tegen kunt verdedigen.

NEE ik ga hier geen namen noemen voor de mensen die hier om vragen. Wil het namelijk wel netjes houden. Wel heb ik dit gemeld aan de moderator, vind dat hij hier van op de hoogte mag/ moet zijn.

Mensen die me inmiddels op arena kennen, weten dat ik van mijn hart geen moordkuil maak. En af en toe ook kritisch kan zijn. Ben het zeker niet met alles eens en uiteraard anderen ook niet met mij. Maar dat mag toch op een chat of evt forum?

Maar wat mij betreft wel graag met open vizierhappy :)

Groet

Henk


cactushenk
Website Member
Posts :91

Website Member
2007-09-29 - 11:36:10 send message to cactushenk

Ja Henk die dingen gebeuren , soms scheppen mensen er plezier in om anderen in een kwaad daglicht te plaatsten angry. Ik begrijp die mensen niet en laat het daar dan ook bij. Gelukkig zijn er velen die "normaal" reageren .happy :)


denegon
Website Member
Posts :1792

Website Member
2007-09-29 - 13:19:02 send message to denegon

quote
dus als je op de chat bent MOET je meepraten


Je hebt gelijk dat dat natuurlijk niet zo is. missien kun je net zo veel leren door alleen maar mee te lezen.

maar het gebeurt ook dat er mensen vergfeten uit te loggen en als je daaar dan iets tegen zegt krijg je geen andwoord. dus voor de mensen die dit vergeten zou het niet erg zijn dat ze na een bepaalde tijd worden afgesloten.
En ben je lekker aan het meelezen en wil je je in een gesprek verder niet mengen kun je toch elke 10 min 1 keer op enter drukken dan zeg je niets maar kun je gewoon mee blijven lezen.

groetjes egon


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2007-09-29 - 13:22:13 send message to mijnkaketoes.nl

Cactushenk

Ja gelukkig zij er nog vele "normalen". Gelukkig wel want we zitten hier nog steeds voor ons plezier. Maar onderschat ook weer niet het kwaad wat een zo een figuur kan aanrichten.wink ;)

groet

Henk


cactushenk
Website Member
Posts :91

Website Member
2007-09-29 - 15:15:21 send message to cactushenk

Lijkt me een prima idee Egon!happy :)


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2007-09-29 - 15:33:59 send message to mijnkaketoes.nl

Laten we hopen dat Jan dit honoreerd en het technisch ook mogelijk is. Dat laatst denk ik wel, want je ziet het bij meer chats.


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2007-09-29 - 19:52:23 send message to mijnkaketoes.nl

Reageren niet veel chatters op jouw verhaal Maaikel.


Triton
Website Member
Posts :140

Website Member
2007-09-30 - 08:19:59 send message to Triton

pffffffffffffffffffffff waar maak je je druk om. Als mensen toch alleen willen lezen laat ze, je hebt er toch geen last van. ZIjn wel ergere dingen in het leven om je druk om te maken.


maikeltje
Website Member
Posts :313

Website Member
2007-10-01 - 21:49:34 send message to maikeltje

Wel we komen om informatie uit te wisselen ik heb al 1 keer gehadt dat ik er af gegooiedt werdt door mensen die mee lezen en die na de randt commentaar hebben wat ik gezegdt heb.


tropic
Website Member
Posts :755

Website Member
2007-10-01 - 23:06:14 send message to tropic

als je niets zegt wat ongehoord is zal je er niet afgegooid worden mijn inziens.
En beste, uit ervaring weet ik dat je wel is ongehoorde dingen durft vertellen. Tot tweemaal toe zelfs, dus ik zou nu niet te veel stenen werpen als ik jou was.happy :)


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2007-10-02 - 00:01:10 send message to agabird

Het is niet zo makkelijk om mensen die 15 minuten niets zeggen van de chat te gooien. Het kan bij andere chats dan wel mogelijk zijn, maar bij die op VogelArena is het standaard niet het geval.

Deze chat controleert enkel of dat er nog een verbinding is met de computer/browser. En zolang die er is blijft de caht openstaan.

Als ik dit zo lees is er wel echt behoefte aan, dus ik zal eens in de bestanden duiken. Maar ik ben er bang voor.



Pagina : 1 2
volgende >>>

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 142 bezoekers op de site, waarvan 1 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede