Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > poliester golfplaten Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : poliester golfplaten
vogelkooi
Website Member
Posts :57

Website Member
2007-09-03 - 23:25:44 send message to vogelkooi

Hallo, Ik heb een aantal poliester golfplaten en die zou ik mischien willen gebruiken als ik ze goed krijg, het is nl zo dat een kant perfect is en de buitenkant verweerd en ruw door de wind en de zon, mijn vraag is met wat kan ik ze behandelen om ze weer glad te krijgen, is daar lak voor of poliester vloeistof? Als dat niet kan zou ik ze ook op elkaar kunnen plakken met de ruwe kanten tegen elkaar, met wat zijn ze dan goed aan elkaar te plakken, ik zou ze eerst natuurlijk goed schoonmaken met water en een borstel of mischien een hogedruk spuit.Ik weet niet of het de moeite waard is dus als iemand van jullie verstand heeft van poliester zou ik het graag horen.
Mike


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2007-09-04 - 09:15:08 send message to Karel

Ik heb ooit een polyester bootje opgeknapt en ben me gek geschrokken van de prijzen van de materialen. In jouw geval zou ik zeggen: gebruik de platen zoals ze zijn of, als ze niet meer bruikbaar zijn: koop nieuwe platen, want dan ben je waarschijnlijk minder geld (en tijd) kwijt.


paintim
Website Member
Posts :1049

Website Member
2007-09-04 - 20:33:15 send message to paintim

Ik zou die oude platen niet nemen. Het evt.opknappen van oude polyesterplaten is duur en levert weinig plezier. Achteraf denk je had ik nou maar nieuwe platen gekocht en koop je die misschien alsnog.
Vriendelijke groeten van
ANTONI


vogelkooi
Website Member
Posts :57

Website Member
2007-09-07 - 00:52:41 send message to vogelkooi

Ja , Dan zie ik er maar van af, het waren er flink wat daarom dacht ik dat het mischien de moeite waard is
bedankt
Mike


dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2007-09-07 - 09:11:21 send message to dooren

Misschien is het een optie om de ruwe kant aan de onderkant te leggen.
Gert


vogelkooi
Website Member
Posts :57

Website Member
2007-09-07 - 10:40:54 send message to vogelkooi

Ja , zou ook kunnen, maar het gaat me eigelijk dat de vezeltjes niet bij de vogeltjes kunnen komen.


dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2007-09-07 - 12:49:07 send message to dooren

Dan moet je deze even 1 of 2 x overlakken met een watergedragen vernis en dan alsnog omdraaien.

De schroefgaten die dan natuurlijk verkeerd om zitten zou ik dan met transparante sileconenkit dicht kitten.

Echter ik zou ook even je kosbare tijd en verf/kit levensduur oude platen vergelijken met nieuwe platen.
Gert


vogelkooi
Website Member
Posts :57

Website Member
2007-09-07 - 15:51:31 send message to vogelkooi

Ja , Ok dat doe ik, bedankt Gert.


yaro
Website Member
Posts :177

Website Member
2007-09-09 - 21:21:47 send message to yaro

is het mischien wat om aan de bovenkant van de voliere ook gaas te doen dan kunnen de vogels niet aan de ruwe kant knagen


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2007-09-09 - 21:25:21 send message to Karel

quote
is het mischien wat om aan de bovenkant van de voliere ook gaas te doen


Dat moet je sowieso altijd doen. Stel je voor dat bij een storm de platen er af waaien!!sad :(


vogelkooi
Website Member
Posts :57

Website Member
2007-09-09 - 23:22:09 send message to vogelkooi

Ja , dat heb ik, hij is helemaal dicht met gaas, jammer dat ik geen kleiner gaas heb genomen toen ik hem maakte, maar dan zie je de vogels alleen goed als je in de voliere bent, Ik ga met een plaat uitproberen om hem te lakken als het bevalt doe ik de rest ook.
Mike


vogelkooi
Website Member
Posts :57

Website Member
2007-09-09 - 23:22:36 send message to vogelkooi

Ja , dat heb ik, hij is helemaal dicht met gaas, jammer dat ik geen kleiner gaas heb genomen toen ik hem maakte, maar dan zie je de vogels alleen goed als je in de voliere bent, Ik ga met een plaat uitproberen om hem te lakken als het bevalt doe ik de rest ook.
Mike



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 158 bezoekers op de site, waarvan 1 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede