Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > papegaaienopvang Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : papegaaienopvang
v.dijck
Website Member
Posts :298

Website Member
2007-07-22 - 20:19:37 send message to v.dijck

ik zat op d site van insulinde en zag daar foto's bij papegaaienopvang nou twijfel ik maar volgens mij zijn het foto's die er staan van het nop in veldhoeven[oers]? nu is mijn vraag weet iemand of hun samenwerken?
prettig weekend nog groeten gerd


hoogervorst
Website Member
Posts :411

Website Member
2007-07-22 - 21:53:44 send message to hoogervorst

Gerd, ik heb de betreffende site bekeken en dit zijn geen fot's van het NOP maar ik weet bijna zeker uit het privebestand van jeroen zelf.
Er staat ook dat Jeroen Gulien deze stichting al in 1997 geregistreerd heeft en nog op zoek is naar een passende locatie om dit te bewerkstelligen.
Ik weet dat jeroen tevens ook de eigenaar is van Insulinde papegaaien uit Almere, maar elders woont. Ik ken hem ook vanwege het feit dat Jeroen is/ was papegaaien en parkietenkeurmeester COM van de parketensocieteit
We hebben hier dus te maken met een kundig persoon, die weet waar hij over praat, maar een samenwerking met het NOP is erniet zoals ik hem ken. Dit is juist 1 van de weinige zaken waar ik met een gerust hart een vogel zou kopen, zie ook zijn kopje vakantieopvang en kweek. Mooie schone hokken en dit gebeurt maar bij een handje vol met dierenspeciaalzaken op papaegaaien gericht in NL. dat hij papegaaienopvang belangrijk vindt dat dit gebeurt op deskundige wijze is een plus voor hem, maar het staat los van het NOP, waar ze de beginselen van de opvang aan het loslaten zijn om commercieel te kunnen overeleven.
Ik hoop je iets meer duidelijkheid gegeven te hebben over dit topic, alhoewel ik het voor een paar% ook mis kan hebben.

Groet,
ronald


v.dijck
Website Member
Posts :298

Website Member
2007-07-22 - 21:59:38 send message to v.dijck

dacht de kooi met de de caninde ara[ blauwkeel]
te herkennen in het nop zijn de buiten kooien precies zo met die staal plaat in de hoek er tussen, en die hangende kooien met de bamboe zijn ook zo maar ik kan me eigen vergissen en ik ken deze mensen niet persoonlijk dus zal het wel mis hebben maar de foto's waren wel herkenbaar in mijn ogen maar bedankt voor de uit leg,
groeten gerd


ferry1
Website Member
Posts :196

Website Member
2007-08-07 - 13:23:41 send message to ferry1

of hij zaken doet met nop weet ik niet maar ik ben er nu diverse keren geweest en ik was er paar weken geleden ook nog maar viel me op dat er haast helemaal geen edels meer zitten ook de rose kaketoes zijn haast allemaal weg. lijkt mijn sterk dat alles binnen 2 jaar sterft. groeten ferry


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2007-08-07 - 15:31:23 send message to mijnkaketoes.nl

Gerd

Mijn inziens is de foto ook van het NOP. Wellicht hebben ze die gebruikt dat weet ik natuurlijk niet. Ook heb ik de opvang gemaild omdat ze een keer bij de avertenties bij de meerde advertenties die je kon bekijken ook een advertentie van Insulinde staan. Dus dat vond ik wat vreemd. Heb als antwoord gekregen dat ze hem wel heel goed kennen maar dat hij er niet bij betrokken is.

Henk



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 238 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede