Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > WAARSCHUWING Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : WAARSCHUWING
ewals
Website Member
Posts :214

Website Member
2004-02-29 - 17:41:38 send message to ewals

voor iedereen die van plan is zaken te doen met XXXXX uit Belgie, neem eerst contact op met mij.

naam verwijderd door webmaster


klunder123
Website Member
Posts :7

Website Member
2004-02-29 - 18:14:33 send message to klunder123

wat is daarmee dan?


Martien Strijdveen
Website Member
Posts :195

Website Member
2004-03-01 - 11:37:30 send message to Martien Strijdveen

Als je iets hier neer zet, en op reactie wacht wees dan iets duidelijker
Hier hebben wij ook niets aan!
Zet er dan niets neer!


Jacqueline
Website Member
Posts :1216

Website Member
2004-03-01 - 11:49:56 send message to Jacqueline

happy :)

Denk niet dat het de opzet is van dit forum.
Om iedereen te beschadigen waar je een minder goede ervaring mee hebt.
Zou veel flinker zijn als je de persoon in kwestie ook een berichtje doet dat je hem op een of ander forum zet.
Dan kan deze zich ook verdedigen.
Wil bij deze Agabird vragen om toch een beetje de privacy van aangesproken personen in dit forum in bescherming te nemen.
Komt op mij toch wel allemaal heel raar over op deze manier.
wink ;)


ewals
Website Member
Posts :214

Website Member
2004-03-01 - 15:25:39 send message to ewals

iemand beschadigen!!! hoe zit het dan met de discussie hier over dennis???? deze man is van hetzelfde soort. ik heb tientallen e-mails gekregen van mensen die allemaal echt nare ervaringen met deze persoon hebben gehad. alleen met tropen, dus geen parkieten of aanverwante soorten. eerst nadenken of goed lezen voor je mij iets verwijt



Jacqueline
Website Member
Posts :1216

Website Member
2004-03-01 - 15:45:28 send message to Jacqueline

happy :)

Het is toch raar dat er (ervaren) kwekers en liefhebbers steeds maar weer het slachtoffer worden van dergelijke praktijken zoals door U aangegeven.
Zou dat nu zijn doordat ze juist zo goed nadenken.
wink ;)


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2004-03-01 - 18:04:39 send message to agabird

Ik vind deze melding ook vrij vreemd.

Het is best toegestaan om negatieve ervaringen te delen met de lezers van het forum. Maar dan vraag ik wel dit wat op een genuanceerdere manier te doen.

De oproep die geplaatst is voldoet hier duidelijk niet aan, wat mij ook noodzaakt de naam van de heer uit het stuk te verwijderen.

Als u een negatieve ervaring heeft met iemand, dan hier een paar richtlijnen waar u toch rekening mee moet houden:

1. Vertel de negatieve ervaring zo uitgebreid mogelijk. Roep niet "Koop nooit bij meneer XXX , want hij belazerd de boel". Aan zulke kreten heeft neimand wat.

2. Vertel een verhaal enkel als je hetzelf meegemaakt hebt. Dus niet uit de tweede of derde hand, of namens een anonieme tipgever. (anoniem mag wel, maar zorg dat ik, de webmaster, wel de persoonlijke gegevens krijg van die anonieme tipper)

3. Houdt er rekening mee dat ik, de webmaster, altijd het verhaal controleer en de persoon in kwestie, waarover het negatieve verhaal verteld wordt, op de hoogte stel van het bericht in het forum. Dit om het verhaal van 2 kanten te horen en hem zo de mogelijkheid geef te reageren.

4. Bij twijfel aan mijn kant over de waarheid van het verhaal, gaat het onderwerp uit het forum. Het is namelijk niet de bedoeling hier mensen zwart te maken die dat niet verdienen.

Ik hoop zo duidelijk te zijn geweest over hoe om te gaan met "negatieve" ervaringen en het handelen van VogelArena hierin.

Groeten Jan


vandervliet
Website Member
Posts :182

Website Member
2004-03-01 - 18:49:25 send message to vandervliet

klasse Jan, juist omschreven

groeten
Jan


gouldamadine
Website Member
Posts :262

Website Member
2004-03-02 - 09:51:16 send message to gouldamadine

kun je ipv negatieve ervaringen niet jullie POSITIEVE ervaringen met vogels in het forum plaatsen daar hebben beginende kwekers meer aan Het zwart maken is niet de opzet van de Vogelarena dit is een site waar liefhebbers over vogels praten en niet over mensen
iemand zwart maken is heel makkelijk en als de persoon in kwestie niet op de arena komt kan die ook geen weerwoord geven en het is overigens ook verstandig daar niet op te reageren.


dijkkamp
Website Member
Posts :314

Website Member
2004-03-02 - 10:00:20 send message to dijkkamp

beste gouldamedine

wat jij zegt klopt heb het zelf ook gedaan in een andere topic en na enkele berichten werd het weer negatief over van alles en nog wat behalve waar de topic over gestart was de vraag was wie heeft ervaring bij????????


zebravinkfriesland
Oud Lid
Posts :37

Oud Lid
2004-03-02 - 13:44:42 send message to zebravinkfriesland

dus zo met een beginnend kweker moet alleen goeie kwekers weten! en de slechteren dan? die kunnen ongestoord hun gang gaan en een beetje een ziekte rondsprijden!!denk eens na! als een b.v. een kweker een ziekte bij zijn vogels heeft! en een beginnend kweker haalt daar vogels weg allemaal dood ! wat dan?? probeer zulke dingen te voorkomen!!


mvg foeke


gouldamadine
Website Member
Posts :262

Website Member
2004-03-02 - 14:31:38 send message to gouldamadine

Als een beginnd kweker verstandig is en een ervaren kweker van de vereniging bij hem/haar uit de buurt mee neemt kan die ook al aangeven of de kweker waar de vogels bekeken gaan worden resultaten behaald ja dan de nee en de vogels ALTIJD rustig bekijken neem de TIJD en koop niet overhaast koop liever 3 keer nix dan 3 keer ziekte BEKIJK de vogels altijd aandachtig zitten ze er goed bij ,goed in de veren ,zijn ze levendig , enz enz enz
Maar er is altijd een kans dat de vogel iets onder deleden heeft wat nog niet aantoonbaar is/was. Dus wees verstandig en neem indien mogelijk iemand mee die de soort vogels die je wilt aanschaffen kent.en denk niet ,die wil ik, dus koop ik die .Zo kom je vaak van een koude kermis thuis .elke gevorderde kweker is ook een beginneling geweest en heeft door vallen en opstaan geleerd maar velen vergeten dit.Maar uit ervaring weet ik wel dat er door sommige kwekers slecht/geen ervaringen worden uit gewisseld naar beginnende kwekers bang uit concurentie .Ik heb liever een gezonde concurentie dan een beginneling die stopt omdat het niet wil lukken.


uswhite
Website Member
Posts :133

Website Member
2004-03-02 - 19:17:14 send message to uswhite

Och mensen, ik heb al jaren vogels en trap er nog vaak genoeg in met al mijn ervaring en vaak schijnbaar om dat ik ter goeder trouw ben. Vogels die split moeten zijn voor een bepaalde kleur en waar je voor betaald die achteraf niet aplit blijken te zijn. Vogels met nagels af en een vogel die na aankoop niet kon vliegen en zo kan ik er nog wel een paar opnoemen. Iedere kweker weet waar ik over praat. Maar wie is nou de schuldige, die onbetrouwbare kweker of die kwekers die steeds maar dezelfde fout maken en hier terug gaan. Verder wil ik alleen hier nog aan toevoegen dat er ook nog genoeg eerlijke kwekers zijn.

Maar aan beginnende kwekers wil ik vertellen dat zij die ervaring ook moeten leren en anders leren ze nooit onderscheid te maken tussen betrouwbaar en onbetrouwbaar. Men zegt niet voor niets "door schade en schande wijs geworden". En zo blijven op de duur toch alleen maar de eerlijke en betrouwbare kwekers over.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 190 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede