Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > vruchtenduif, fruitduif Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : vruchtenduif, fruitduif
IGGINO
Website Member
Posts :206

Website Member
2007-05-28 - 19:14:36 send message to IGGINO

Ik zit te overwegen om met vruchtenduiven te beginnen, graag had ik hierover wat meer informatie over gehad, over huisvesting, voeding, temp.,...
Zijn er hier kwekers welke deze hebben of gehad hebben en hier wat informatie over kunnen geven?


meyer
Website Member
Posts :1390

Website Member
2007-05-28 - 21:25:59 send message to meyer

Ik heb er geen ervaring mee maar heb wel wat informatie kunnen vinden.

http://www.harteman.nl/omnibus/duivenNL.html

succes.

groeten Meyerwink ;)


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2007-05-28 - 21:47:08 send message to natasja

ik kon ze helemaal niet en wist me er geen voorstelling bij te maken , maar wat een leuke duifjes zijn dat zeg !

Gek dat ik er nog niet eerder van gehoord had hier , het zijn toch hele leuke vogels qua kleuren enzo


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2007-05-28 - 21:53:59 send message to Karel

Aviornis heeft een speciale duivenafdeling. Mocht je nog geen lid zijn:

http://www.aviornis.nl/


Rogert
Website Member
Posts :1303

Website Member
2007-05-28 - 22:20:56 send message to Rogert

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Ik heb ervaring met de pracht-vruchtenduif en de oranje voorhoofd-vruchtenduif, wat wil je specifiek weten?