Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Raadsel Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Raadsel
wilbor
Website Member
Posts :121

Website Member
2007-05-14 - 14:01:39 send message to wilbor

In mijn gezelschapsvoliëre heb ik verschillende vogels waaronder een koppel Turquoisine parkieten, koppel Mozambiquesijs,koppel Oranje wever, Vuurvink pop, en 5 koppels Catharina parkieten. De Mozambiquesijsjes hebben op dit ogenblik 1 jong wat is uitgevlogen en op stok zit. Nu doet het feit zich voor dat sijsman al tijdens de broedperiode en nu, alleen de Turquoisine-man hevig achter zijn vodden aan zit en de rest van de vogels met rust wordt gelaten. Het jonge sijsje zit gewoon naast mijn Catharina's en daar wordt door Pa-sijs niet op gereageerd terwijl de Turk-man nog niet naar het jonge sijsje mag kijken. Voor mij is dit een raadsel, omdat zover mij bekend de sijsman zeer agressief naar alle andere vogels is om zijn jong te beschermen. Heeft iemand een mening hierover dan hoor ik dat graag.
M.V.G Wilbor


andre22
Website Member
Posts :68

Website Member
2007-05-14 - 14:17:33 send message to andre22

Hallo,
Ik doe maar een gok maar heeft de turk-man als enige gele veren? Wellicht reageerd de sijs-man hierop. Of broeden de turquisine's valk bij de sijsen?
Mvg
Andre


wilbor
Website Member
Posts :121

Website Member
2007-05-14 - 14:32:16 send message to wilbor

Hoi Andre

Het is wel een geelbuikturk maar ik heb ook lutino en cremé-ino Catharina's erbij zitten.
{ gele en lichtgele dus}


wilbor
Website Member
Posts :121

Website Member
2007-05-14 - 14:35:47 send message to wilbor

p.s De turquoisine.s broeden op ongeveer twee meter afstand dus niet vlak erbij, nog dank voor je reactie.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 240 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede