Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > barrabands richten ravage aan Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : barrabands richten ravage aan
speedy1
Website Member
Posts :7

Website Member
2007-05-11 - 19:36:05 send message to speedy1

onlangs heb ik een volliere opgestart met: 2 jonge barrabands (2006), een koppel aymara's, 4 catharina's en 2 koppels turquoisineparkieten. In het begin ging alles heel goed, maar nu heb ik de jonge barrabands (die nochtans nog niet op kleur zijn) apart moeten zetten. Ze hebben zowel de turquoisine als aymara's gedood; IS DIT NORMAAL,,


cocobar
Website Member
Posts :591

Website Member
2007-05-11 - 20:51:02 send message to cocobar

quote
Ze hebben zowel de turquoisine als aymara's gedood; IS DIT NORMAAL
Een beetje te laat om je dat nu nog af te vragen. Trek je conclusies uit het voorval en laat het een wijze les zijn.


tigra
Website Member
Posts :195

Website Member
2007-05-11 - 21:24:10 send message to tigra

ja kan,hoe groot is je voliere dan?
ik heb zelf alle grote parkieten apart zitten en er zitten geen andere vogels bij in om dit soort dingen te voorkomen.
dit is wel een harde les
richard


tsmitje
Website Member
Posts :63

Website Member
2007-05-11 - 21:40:36 send message to tsmitje

ik heb zelf al jaren barrabanden heb ze ook samen zitten met andere vogels. maar ik heb dit nog nooit meegemaakt. ik heb er verschillende vogels bij zitten zoals bergparkiet valkparkiet een tortelduif en zelfs kanaries. ik heb zels gekweekt met barrabanden en kanaries in een ren van 1meter breed en 4 meter lang, en kreeg van alle twee de jongen op stok maar zelfs aan de jonge kanariews werd niks gedaan. weet je het zeker dat de barabanden het zijn geweest kan het niks anders zijn.


Benri_Na
Website Member
Posts :79

Website Member
2007-05-11 - 23:15:20 send message to Benri_Na

Wij hebben ook barrabands bij grasparkieten, kakarikies en bourkes in één voliere gehad. Nooit problemen. De barrabands waren juist zachtaardig vergeleken bij de grasparkieten.


pietparkiet 10
Website Member
Posts :631

Website Member
2007-05-12 - 19:38:44 send message to pietparkiet 10

hallo ik ben piet en ben nieuw hier maar er is een stel regel nooit grote parketen bij elkaar zetten komt rottig heid van kanarie of troop kan geen kwaad groeten


speedy1
Website Member
Posts :7

Website Member
2007-05-23 - 15:18:27 send message to speedy1

mijn volliere is 4 op 2 en 2m hoog.

momenteel zitten de barrabands apart, in een kleine kooi, in de volliere zitten nog 4 catharina's. kan ik de barrabands er terug insteken?? welke vogels kan ik er dan nog eventueel bijdoen?


pietparkiet 10
Website Member
Posts :631

Website Member
2007-05-23 - 17:14:51 send message to pietparkiet 10

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

zolang je geen nestkasten ophangt zal het allemaal best gaan maar hang geen nestkasten op want je heb oorloog zeker met grote parkieten vroeg of laat ben je aan de beurt en er zullen er nu wel weer een pqaar zeggen bij mij gebeurt het niet wacht maar af het heeft al zo veel poten en snavels gekost


speedy1
Website Member
Posts :7

Website Member
2007-05-23 - 18:29:57 send message to speedy1

mag ik mijn barrabands terug bij de catharina's doen?


tsmitje
Website Member
Posts :63

Website Member
2007-05-23 - 21:40:33 send message to tsmitje

nu ze uit elkaar geweest zijn zou ik het niet meer bij elkaar doen.maar apart zetten.parkiet 10 voor iemand die hier net is weet je er wel veel van.
maar bij mij zitten ze lekker bij elkaar en gebeurt er nu al 15 jaar helemaal niksdus mag ik wel zeggen dat ik er ervaring mee heb.


pietparkiet 10
Website Member
Posts :631

Website Member
2007-05-23 - 21:58:14 send message to pietparkiet 10

wat heeft dat er nu mee te maken of ik hier net ben kan ik het daarom niet weten


meyer
Website Member
Posts :1390

Website Member
2007-05-23 - 22:25:07 send message to meyer

tsmitje, het aantal posts heeft hier niets te maken met je ervaring. Wat bij jou wel goed gaat kan bij een ander totaal verkeerd gaan.

Groeten Meyerwink ;)



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 167 bezoekers op de site, waarvan 1 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede