Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Vogelfoto's gebruiken van andere kwekers Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
<<< vorige


Mario
Oud Lid
Posts :436

Oud Lid
2004-06-10 - 13:58:19 send message to Mario

Ik heb er geen probleem mee dat ze fotos van mijn website zouden gebruiken voor hune eigen site of zelfs voor commerciele doeleinden(er staan er nu nog niet veel op maar binnenkort komen er z'on 300 bij in alle kleurslagen zebravinken en goulds).Sterker nog als iemand later een foto wilt plukken van mijn website kan hij mij beter een mailtje sturen om de originele foto te vragen want fotos op websites zijn altijd aangepast en hebben meestal kwaliteitsverlies.Bronvermelding mag dan maar is niet verplicht.
Het kan zijn dat er momenteel fotos op mijn site staan van iemand van jullie want ik heb er 3 gebruikt die ik met de zoekfunctie van Google gevonden heb als je niet wilt dat ze er staan laat met iets weten en ik verwijder ze dan.


marnic
Oud Lid
Posts :212

Oud Lid
2004-06-10 - 16:00:58 send message to marnic

Het lijkt mij een normale gang van zaken dat als je een foto/afbeelding van iemand wil gaan gebruiken je dan gewoon even een mailte zend aan degene van wie je iets wil.
Als je daarin aangeeft voor wat voor doeleinden en aangeeft dat als men er niet mee kan instemmen je ze niet zult gebruiken/plaatsen, de meeste van ons helemaal geen probleem zullen maken.

gewoon een zaak van de juiste normen en waarden en de fatsoenlijk gedrag.


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2004-06-17 - 07:54:47 send message to ParkietenPeter

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

user wiped their message



Pagina : 1 2 3
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 137 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede